Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lomitus tulee kalliiksi  (Luettu 29035 kertaa)

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Onnen lahjat...
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 
***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?
Molempiin  :P  :P  :P

Epäilen, ettet kumpaankaan ???? Vanha järjestöjyrä, joka on aina ryypännyt ja syönyt jonkun toisen piikkiin .... Vähän kuten tämä Merisalo, vaikka se jotakin joskus itse maksaisikin, niin rahat se on kumminkin jostakin kähminyt ...

Kaikki ei aina mee tasan  ::) ::)   :P :P

Niin, siinä sitä on saanut arpoa, kuitataanko kapakassa lasku STTK:n vai kokoomuksen edustuskortilla ????
On se yhtä helevettiä ....

Aulis Anttila

  • Vieras
On on...
kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta 
***Huonomuistinen kun olen, niin...voisitko vielä täsmentää kumpaan ryhmään itse kuuluitkaan?
Molempiin  :P  :P  :P

Epäilen, ettet kumpaankaan ???? Vanha järjestöjyrä, joka on aina ryypännyt ja syönyt jonkun toisen piikkiin .... Vähän kuten tämä Merisalo, vaikka se jotakin joskus itse maksaisikin, niin rahat se on kumminkin jostakin kähminyt ...
Kaikki ei aina mee tasan  ::) ::)   :P :P
Niin, siinä sitä on saanut arpoa, kuitataanko kapakassa lasku STTK:n vai kokoomuksen edustuskortilla ???? On se yhtä helevettiä ....

On on  ;D ;D ;D ;D

optimisti

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1527
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Kyllä vaan. Lomittaja käy tekemässä appeen joka toinen päivä eli lomapäiviä saadaankin 52, nerokasta eikö. Ai niin sitten on ne 120h ostotunteja mitkä kannattaa hyödyntää ilman muuta, esim talvipakkaselle teetättää viikon appeet kerralla niin pääsee itse sitten vähemällä, kannattavaa kotosen viljan jatkojalostamista sanoisin 8) Ai niin olen aina äänestänyt kokoomusta. :D

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Kyllä vaan. Lomittaja käy tekemässä appeen joka toinen päivä eli lomapäiviä saadaankin 52, nerokasta eikö. Ai niin sitten on ne 120h ostotunteja mitkä kannattaa hyödyntää ilman muuta, esim talvipakkaselle teetättää viikon appeet kerralla niin pääsee itse sitten vähemällä, kannattavaa kotosen viljan jatkojalostamista sanoisin 8) Ai niin olen aina äänestänyt kokoomusta. :D
Tulihan se sieltä , viimeinkin kokoomuslainen joka ymmärtää lomituksen tarpeellisuuden .

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
sen halavempaa konstija ei oo keksitty tässä maassa työllistää porukkaa
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Kyllä vaan. Lomittaja käy tekemässä appeen joka toinen päivä eli lomapäiviä saadaankin 52, nerokasta eikö. Ai niin sitten on ne 120h ostotunteja mitkä kannattaa hyödyntää ilman muuta, esim talvipakkaselle teetättää viikon appeet kerralla niin pääsee itse sitten vähemällä, kannattavaa kotosen viljan jatkojalostamista sanoisin 8) Ai niin olen aina äänestänyt kokoomusta. :D
Tulihan se sieltä , viimeinkin kokoomuslainen joka ymmärtää lomituksen tarpeellisuuden .

Tottakai ymmärtää, vain sellainen ei ymmärrä joka on pääasiassa itse talvet lomalla ....

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Lomitus tulee kalliiksi

[/quote]
Eihän tuo 6875 euroa ole kuin alakoulun rehtorin kahden kuukauden (kesä-heinä) palkka pankolla makoilusta tai hoitovapaalla olevan opettajan palkka, kun hän tulee kesälomaksi "töihin" ja sijaiset jää ilman palkkaa. Karjatilallinen tekee sentään 340 päivää vuodessa aret ja sunnuntait.
[/quote]

Ei taida riittää kuin yhden kuukauden palkkaan sos- ja eläkemaksuineen. Opettajat pitäisikin lomauttaa nykyisessä kuntataloustilanteessa kesän ajaksi.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

Aulis Anttila

  • Vieras
Palkka...

Eihän tuo 6875 euroa ole kuin alakoulun rehtorin kahden kuukauden (kesä-heinä) palkka pankolla makoilusta tai hoitovapaalla olevan opettajan palkka, kun hän tulee kesälomaksi "töihin" ja sijaiset jää ilman palkkaa. Karjatilallinen tekee sentään 340 päivää vuodessa aret ja sunnuntait.
[/quote]

Ei taida riittää kuin yhden kuukauden palkkaan sos- ja eläkemaksuineen. Opettajat pitäisikin lomauttaa nykyisessä kuntataloustilanteessa kesän ajaksi.
[/quote]

Mitäs jos ei maksettas niille opettajille palkkaa ollenkaan... ni rahaa piisais paremmin pankopellelyn kustantamiseen  :o :o :o :o

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Kertomus
On melkoisen kallis rehellisten veronmaksajien maksama tuki kotieläintiloille....pois Sosiaali- ja Terveysministeriön budjettivaroista. 
Luulisin niiden lomitusrahojen olevan "korvamerkittyjä", siis eivät ole pois keneltäkään.
Oletko ihan hölmö... ne ovat pois meiltä kunnon ihmisiltä - veronmaksajilta  :P
Kerroppa Aulis paljonko sinä maksat vuodessa veroja

Sinähän olet ihan hölmö... verotiedot ovat julkisia  :P  :P  :P
No mie lähe mistään niitä ettimään.
Kerroppa nyt ihan täs.


48700€ v. 2006 brutto Esko Aulis?

Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Palkka...

Eihän tuo 6875 euroa ole kuin alakoulun rehtorin kahden kuukauden (kesä-heinä) palkka pankolla makoilusta tai hoitovapaalla olevan opettajan palkka, kun hän tulee kesälomaksi "töihin" ja sijaiset jää ilman palkkaa. Karjatilallinen tekee sentään 340 päivää vuodessa aret ja sunnuntait.

Ei taida riittää kuin yhden kuukauden palkkaan sos- ja eläkemaksuineen. Opettajat pitäisikin lomauttaa nykyisessä kuntataloustilanteessa kesän ajaksi.
[/quote]

Mitäs jos ei maksettas niille opettajille palkkaa ollenkaan... ni rahaa piisais paremmin pankopellelyn kustantamiseen  :o :o :o :o
[/quote]

Niin nämä lomautukset kunnan palveluksessa oleville, on jonkinlainen ongelma, mutta jos niihin kerran mennään, niin miksi ne ei koskisi opettajia jos kerran muita kunnan palveluksessa olevia koskee ????

mah

  • Vieras
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Siellä se lypsää. Lomittaja. Meikäläinen elpyy agronetissa. Hohhoijjaa. Emäntä on lämmittäny uunia liikaa, jokoha ois tarpeeks jäähtyny, että voip mennä pötköllee...Saa kadehtia.... ;D

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Siellä se lypsää. Lomittaja. Meikäläinen elpyy agronetissa. Hohhoijjaa. Emäntä on lämmittäny uunia liikaa, jokoha ois tarpeeks jäähtyny, että voip mennä pötköllee...Saa kadehtia.... ;D

Joo, täällä pakkaset alkaa lauhtua, tein juuri itelle uuden rommitotin ....
Mitäpä tässä itteä turhaan ressaamaan, valmiissa mailmassa ....

poronpurija

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 959
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
Joskus olen todennut, että tämä palsta on siitä hyvä, että se pitää kaikkein pimeimmät lumoissaan ja - meidän kaikkien onneksi - aiheuttamasta varsinaista pahaa.
Tästä kiitokset kaikille, jotka "tosissaan" jaksavat inttää...

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
sen halavempaa konstija ei oo keksitty tässä maassa työllistää porukkaa

Ni, lomitellaan ristiin,sa oll lomalla koko aja.veromaksajat maksaa mun lomittajan ja saan samalla olla loma tuuraaja ja veromaksajat maksaa mun palkan. tais tulla keksittyy ikiliikkuja.

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Lomitus tulee kalliiksi
sen halavempaa konstija ei oo keksitty tässä maassa työllistää porukkaa

Ni, lomitellaan ristiin,sa oll lomalla koko aja.veromaksajat maksaa mun lomittajan ja saan samalla olla loma tuuraaja ja veromaksajat maksaa mun palkan. tais tulla keksittyy ikiliikkuja.
näihän se toimii virmoissa,missä vähintään 4 työntekijää,niin yksi on lomilla ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.