Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe NH T6080  (Luettu 9107 kertaa)

Lurppa

  • Vieras
NH T6080
Terve,

Minkäläinen peli ois tomminen? 4000h ajettu
hyvillä varusteilla ja PC lootalla. Onko vielä
Huolettomia tunteja edessä?

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: NH T6080
Eihän tämä nyt sama ole, mutta mulla on ollut uudesta asti TM120 RC-laatikolla. Nyt 8000h mittarissa. Korjaus kulut alle 2000 euroa. Lähinnä pelkillä huolloilla selvitty.
Kyllä mä ainakin uskoltaisin ostaa.

Viimeksi muokattu: 05.02.13 - klo:09:22 kirjoittanut dmem

Keninto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: NH T6080
Ei itsellänikään samanlaista konetta, mutta samaa sarjaa oleva T6020 EC vaihteistolla on kyllä toiminut kuin unelma. Ei ole muuta tarvinnut kuin ajaa ja huoltaa. Joten ei kait siinä, kuin kauppoja tekemään  ;)

Lurppa

  • Vieras
Vs: NH T6080
Ei itsellänikään samanlaista konetta, mutta samaa sarjaa oleva T6020 EC vaihteistolla on kyllä toiminut kuin unelma. Ei ole muuta tarvinnut kuin ajaa ja huoltaa. Joten ei kait siinä, kuin kauppoja tekemään  ;)


tollasen kyseisen koneen sais hollanista 40h ajettuna 45 tonnia! ei ois paha!

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: NH T6080
PC-loota on tieajossa hiukan tehosyöppö jos ei ole 19 vaihteinen eli ylivaihdetta. Pakkeja on vaan 6 ja nopeinkaan ei kulje kuin reilua kymppiä kaasupohjassa. Suunanvaihto toimii tosin hyvin. Peltokoneena hyvä jos ei tarttee nopsaan pakitella. Ite ajellu TM:llä, joten vanhempaa tietoa. Alkuun oli joitakin sähkövikoja ja pääboksikin on kerran vaihdettu, kun vetovastustunnustelu lakkasi olemasta. Muutakin pikkuremppaa on jouduttu tekemään, mutta periaatteessa ollut edullinen ylläpitää, kun tunteja on jo reilu 12000. Laatikkoa ei ole tarvinnut availla eikä konetta. Öljyt on muistettu kyllä vaihtaa.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: NH T6080
Perinteisesti jo 50-luvulta lähtien majurien etupäät ovat heikkoa tekoa ja plotaavat kuin ajokoira jäniksen jäljissä.

Von Göpel

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 539
  • Olen iloinen vaikka aatelinen olenkin.
Vs: NH T6080
Aika yleistä on TM sarjassa lootaviat ,laakeri menee ja sitten takapyörät maantiellä raahunaa,tunteja ei paljon tartte olla kun tuo tapahtuu 2500 riittää pahimmillaan.

Hell Angel

  • Vieras
Vs: NH T6080
Landehoo on oppinut jotakin lampailta: Kuka korjaa tänäänkin Fergua? "Mää"....
5 tunnin ajon jälkeen aika huonoon kuntoon on nimittäin päässyt: http://www.mascus.co.uk/agriculture/used-tractors-120-139-hp/massey-ferguson-6470-accident-brand-new/qkvgmolp.html

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: NH T6080
Ite ainakin tykkäsin 6050:sta sellaisella aivan pienellä tyyppauksella.
Yllättävän mukavan oloinen se hytti ainakin on, pidemmästä ajorupeamasta ei kylläkään tosiaan ole kokemusta kuten ei oikeista töistäkään.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: NH T6080
Perinteisesti jo 50-luvulta lähtien majurien etupäät ovat heikkoa tekoa ja plotaavat kuin ajokoira jäniksen jäljissä.

Etupainotelinekö...?
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: NH T6080
Landehoo on oppinut jotakin lampailta: Kuka korjaa tänäänkin Fergua? "Mää"....
5 tunnin ajon jälkeen aika huonoon kuntoon on nimittäin päässyt: http://www.mascus.co.uk/agriculture/used-tractors-120-139-hp/massey-ferguson-6470-accident-brand-new/qkvgmolp.html
Mites sun voorrttis?  Ei oo kyljet päässy ruostuun..   ;)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: NH T6080
Perinteisesti jo 50-luvulta lähtien majurien etupäät ovat heikkoa tekoa ja plotaavat kuin ajokoira jäniksen jäljissä.

Etupainotelinekö...?
Voorrttit sulatetaan etupainoiksi!  ;)

Hell Angel

  • Vieras
Vs: NH T6080
Landehoo on oppinut jotakin lampailta: Kuka korjaa tänäänkin Fergua? "Mää"....
5 tunnin ajon jälkeen aika huonoon kuntoon on nimittäin päässyt: http://www.mascus.co.uk/agriculture/used-tractors-120-139-hp/massey-ferguson-6470-accident-brand-new/qkvgmolp.html
Mites sun voorrttis?  Ei oo kyljet päässy ruostuun..   ;)

Mulla on vain mc joka on HD. Näin ollen traktorin pitää olla vain ja ainoastaan JD. Mutta Foordia on turha aliarvioida. Tonnisarjan kakkosversio on edelleen yksi maailman suurimmista legendoista kestävyydeltään. Sitä samaa sarjaa anteeksi nyt vain, oli myös Fergun 100-sarja..DC:tä mulla ei ole, mutta wc on.

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: NH T6080
Landehoo on oppinut jotakin lampailta: Kuka korjaa tänäänkin Fergua? "Mää"....
5 tunnin ajon jälkeen aika huonoon kuntoon on nimittäin päässyt: http://www.mascus.co.uk/agriculture/used-tractors-120-139-hp/massey-ferguson-6470-accident-brand-new/qkvgmolp.html
Mites sun voorrttis?  Ei oo kyljet päässy ruostuun..   ;)

Mulla on vain mc joka on HD. Näin ollen traktorin pitää olla vain ja ainoastaan JD. Mutta Foordia on turha aliarvioida. Tonnisarjan kakkosversio on edelleen yksi maailman suurimmista legendoista kestävyydeltään. Sitä samaa sarjaa anteeksi nyt vain, oli myös Fergun 100-sarja..DC:tä mulla ei ole, mutta wc on.
  Nyykärien etuakseleita on hajonnut tukussa etukuormaajakäytössä. Majureissa ei timmejä olkatappeja tunnettu kuin uutena.  Mutta kuluuhan kaikissa traktoreissa jotakin. Verkuissa renkaita. ;)

Hell Angel

  • Vieras
Vs: NH T6080
Landehoo on oppinut jotakin lampailta: Kuka korjaa tänäänkin Fergua? "Mää"....
5 tunnin ajon jälkeen aika huonoon kuntoon on nimittäin päässyt: http://www.mascus.co.uk/agriculture/used-tractors-120-139-hp/massey-ferguson-6470-accident-brand-new/qkvgmolp.html
Mites sun voorrttis?  Ei oo kyljet päässy ruostuun..   ;)

Mulla on vain mc joka on HD. Näin ollen traktorin pitää olla vain ja ainoastaan JD. Mutta Foordia on turha aliarvioida. Tonnisarjan kakkosversio on edelleen yksi maailman suurimmista legendoista kestävyydeltään. Sitä samaa sarjaa anteeksi nyt vain, oli myös Fergun 100-sarja..DC:tä mulla ei ole, mutta wc on.
  Nyykärien etuakseleita on hajonnut tukussa etukuormaajakäytössä. Majureissa ei timmejä olkatappeja tunnettu kuin uutena.  Mutta kuluuhan kaikissa traktoreissa jotakin. Verkuissa renkaita. ;)

Ei Verkuissa renkaatkaan paikallaan kestä, halpatyövoimalla wheel rimsejä; http://www.alibaba.com/countrysearch/TR/tractor-tire.html