Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Metallinetsintää  (Luettu 22680 kertaa)

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Metallinetsintää
Millaisella kalustolla sitä tutkitaan... Garretilla, C.Scopella vai Golden Maskilla?

XP:llä mennään.
Onko mitään oikeesti arvokasta löytynyt

Pelloilta harvoin löytyy mitään rahallisesti kovinkaan arvokasta, mutta esimerkiksi vanhaa valuuttaa 1500-luvulta alkaen löytyy ihan mukavasti. Jos tiliä haluaa tehdä, kannattaa mennä uimarannoille koruja etsimään. ;)
Kuin syvällä tollaset vanhat rahat on
Jaa oravannahat?
pessimisti ei pety!

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Metallinetsintää
meilläkin on kadonnut taskunauris perunapeltoon 6-70 vuotta sitten. Ja mun hopeinen luokkasormus 70 luvulla.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7111
  • karkki vai keppana?
Vs: Metallinetsintää
meilläkin on kadonnut taskunauris perunapeltoon 6-70 vuotta sitten. Ja mun hopeinen luokkasormus 70 luvulla.
Siihen aikaan sitä on varmaan kirottu ja haettu ja kirottu?
pessimisti ei pety!

-Joomies-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1131
Vs: Metallinetsintää
Mulla olisi tiedossa yksi 0,5 hehtaarin pläntti, jonne isäntä pudotti rippikellonsa. Täällä P-Savossa..

Sen voisi käydä hakemassa jos viitsisi
Tähän asti olen luullut olevan teidän suunnilla,olevan kiinni kehtaamisesta eikä viitsimisesta.
Se mikä ei tapa, se vituttaa

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Metallinetsintää
Löytyy vielä vaarin vanha asekätkö  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Metallinetsintää
Löytyy vielä vaarin vanha asekätkö  8)
Sotatarvikkeita kyllä löytyy kun tietää vähän suuntia. Saksalaisten rojujakin vielä puoli Lappia täynnä... vaikka monta tonnia vievät keräysten myötä pois ja uudestaan teräkseksi.

http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/ruostunut-sotaromu-terastyy/221825/

Vaan ei tuo rauta... jalompaahan sitä pitäisi etsiä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52013
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Metallinetsintää
Eikö se alottaja nyt jo usko että metallia löytyy vähemällä vaivalla esmes Tuska Festivaalilta?

Siellä on kaikki hiustenleikkuukoneen 90-luvulla hävittäneet ja sen käsistään karkaamaan päästäneet pään pakkoliikkeestä kärsivät ihmisparat.

http://www.tuska-festival.fi/
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Metallinetsintää
Skänäkin vaan pistää kattoen ja kohta piippaa muukin kuin palovaroitin... ;D 

http://www.foxtv.fi/aarteen-tonkijat
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Metallitetsijä81

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Metallinetsintää
Millaisella kalustolla sitä tutkitaan... Garretilla, C.Scopella vai Golden Maskilla?

XP:llä mennään.
Onko mitään oikeesti arvokasta löytynyt

Pelloilta harvoin löytyy mitään rahallisesti kovinkaan arvokasta, mutta esimerkiksi vanhaa valuuttaa 1500-luvulta alkaen löytyy ihan mukavasti. Jos tiliä haluaa tehdä, kannattaa mennä uimarannoille koruja etsimään. ;)
Kuin syvällä tollaset vanhat rahat on

Kyntökerroksestahan niitä kaivellaan, joskus saa poimia ihan pintalöytöinäkin.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Metallinetsintää
Mulla olisi tiedossa yksi 0,5 hehtaarin pläntti, jonne isäntä pudotti rippikellonsa. Täällä P-Savossa..

Sen voisi käydä hakemassa jos viitsisi
Tähän asti olen luullut olevan teidän suunnilla,olevan kiinni kehtaamisesta eikä viitsimisesta.

Mää en puhu/kirjoita savoa kuin vahingossa
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Metallitetsijä81

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8
Vs: Metallinetsintää
Eikö se alottaja nyt jo usko että metallia löytyy vähemällä vaivalla esmes Tuska Festivaalilta?

Siellä on kaikki hiustenleikkuukoneen 90-luvulla hävittäneet ja sen käsistään karkaamaan päästäneet pään pakkoliikkeestä kärsivät ihmisparat.

http://www.tuska-festival.fi/

Nuo festarialueet on puistopiippareita varten. :D

junttieinari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4698
  • Savo savolaisille!
Vs: Metallinetsintää
Mulla olisi tiedossa yksi 0,5 hehtaarin pläntti, jonne isäntä pudotti rippikellonsa. Täällä P-Savossa..

Sen voisi käydä hakemassa jos viitsisi
Tähän asti olen luullut olevan teidän suunnilla,olevan kiinni kehtaamisesta eikä viitsimisesta.

Mää en puhu/kirjoita savoa kuin vahingossa

Wannabe-savolainen.  ;D

 Backspeissin (rouvan) kartanohan on vanhaa rajaseutua, tiedä mitä aarteita löytyisikään. :o
"Jos fundamentalistien kanssa pystyisi keskustelemaan järkevästi, ei maailmassa olisi fundamentalisteja."
                                                       -Tuomas Holopainen-

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Metallinetsintää
meilläkin on kadonnut taskunauris perunapeltoon 6-70 vuotta sitten. Ja mun hopeinen luokkasormus 70 luvulla.

Tuollaiset löytyisivät ihan varmasti, tuo kello ehkä 50 sentistä vanhalla C-Scopellakin...

Mää löysin kerran 80 senttiä syvältä todellisen aarteen, isäni ja tätini emalipotut pihamaalle kuopattuina  :D Sitten löytyi jonkun sotilaan puhdetyösormus, jonka hän pudotti lomamatkallaan vuonna -44 päärakennuksen ikkunasta pihamaalle.

Lähinnä nuo löydökset ovat rojua, mutta vanhoissa ihmisissä ne herättävät muistoja  :)

Arvokkain löydös on tainnut olla veneen perämoottorin kaasuttimen osat, jotka "korjausmies" pudotti tuhdolta 40 senttiseen veteen  ;D Kaikki löytyivät, joku 6 millinen kuulakin, lieni joku takaiskuventtiilin osa  ;D

Hieno harrastus!!! Oikeasti.
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Metallinetsintää
Mulla olisi tiedossa yksi 0,5 hehtaarin pläntti, jonne isäntä pudotti rippikellonsa. Täällä P-Savossa..

Sen voisi käydä hakemassa jos viitsisi
Tähän asti olen luullut olevan teidän suunnilla,olevan kiinni kehtaamisesta eikä viitsimisesta.

Mää en puhu/kirjoita savoa kuin vahingossa

Wannabe-savolainen.  ;D

 Backspeissin (rouvan) kartanohan on vanhaa rajaseutua, tiedä mitä aarteita löytyisikään. :o

Ei täällä ole ollut ikinä mitään arvokasta hukattavaksi asti. Eivätkä kivikirveet näy tuolla koneella  ::)
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Metallinetsintää
Löytyy vielä vaarin vanha asekätkö  8)

  Tiedän metsän mihin 2 naapurikylän isäntää veivät 2 hevoskuormaa kivääreitä silloin sodan jälkeen mitä oli varastoitu varmuuden vuoksi..
 Kumpikaan ei ollut paljastanut kätköpaikkaa eikä moni nuori edes tiedä juttua.