Viimeksi muokattu: 22.11.16 - klo:16:36 kirjoittanut kkk
Viimeksi muokattu: 22.11.16 - klo:17:06 kirjoittanut pig24
Joku i3:n omistaja noitui 3700 € huoltolaskua. 19" renkaat olivat olleet hinnakkaat. Metsäjussille auto http://www.nettiauto.com/citroen/c-zero/8277836 jaa unohdin sen puoli Suomea. Sit se on opel ampera (voitti alpeilla tehdyn hybriditestin).(Forssan autosähkön pitäjä muuten suositteli Priusta 1.8 avensiksen koneella)
Sähköauto ja vetyauto ovat niin eri filosofiaa että ei niitä oikeastaan voine verrata. Toisen ongelma ovat akut ja lataus, ja toisen polttoaineen jakeluinfra ja tekniikan mutkikkuus.
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 22.11.16 - klo:16:59Joku i3:n omistaja noitui 3700 € huoltolaskua. 19" renkaat olivat olleet hinnakkaat. Metsäjussille auto http://www.nettiauto.com/citroen/c-zero/8277836 jaa unohdin sen puoli Suomea. Sit se on opel ampera (voitti alpeilla tehdyn hybriditestin).(Forssan autosähkön pitäjä muuten suositteli Priusta 1.8 avensiksen koneella)Nyt kaikki junteimmatkin tajuavat Opelin paremmuuden
Sähköauto ja vetyauto ovat niin eri filosofiaa että ei niitä oikeastaan voine verrata. Toisen ongelma ovat akut ja lataus, ja toisen polttoaineen jakeluinfra ja tekniikan mutkikkuus.Mä olen haaveillut sellaisesta töpselihybridistä jolla pystyy lyhyemmät matkat ajamaan pelkällä sähvöllä ja puolen Suomen reissut sitten bensalla.Mulla kuitenkin lähes kaikki jokapäiväinen rutiiniajo mahtuu luokkaan 15-25 km suuntaansa.
Lainaus käyttäjältä: pig24 - 22.11.16 - klo:16:59Joku i3:n omistaja noitui 3700 € huoltolaskua. 19" renkaat olivat olleet hinnakkaat. Metsäjussille auto http://www.nettiauto.com/citroen/c-zero/8277836 jaa unohdin sen puoli Suomea. Sit se on opel ampera (voitti alpeilla tehdyn hybriditestin).(Forssan autosähkön pitäjä muuten suositteli Priusta 1.8 avensiksen koneella):-))Joo oikeastaan mä haluan kuitenkin Auton, en torikassia. Enkä Ooppeliakaan.... ja saisi olla sen verran tukeva että vielä kärrynkin saa perään. Aikanaan Priukseen ei saanut koukkua, mutta uusimpiin taitaa jo saada? Muuten mun kohdallani Toyo-laatu ei ole vielä pettänyt, kolmen yksilön kokemuksella, mutta yksikään ei ole ihan näitä uusimpia. Niistä olen kuullut välillä vähän moitittavaakin.
Lainaus käyttäjältä: metsajussi - 22.11.16 - klo:18:41Lainaus käyttäjältä: pig24 - 22.11.16 - klo:16:59Joku i3:n omistaja noitui 3700 € huoltolaskua. 19" renkaat olivat olleet hinnakkaat. Metsäjussille auto http://www.nettiauto.com/citroen/c-zero/8277836 jaa unohdin sen puoli Suomea. Sit se on opel ampera (voitti alpeilla tehdyn hybriditestin).(Forssan autosähkön pitäjä muuten suositteli Priusta 1.8 avensiksen koneella):-))Joo oikeastaan mä haluan kuitenkin Auton, en torikassia. Enkä Ooppeliakaan.... ja saisi olla sen verran tukeva että vielä kärrynkin saa perään. Aikanaan Priukseen ei saanut koukkua, mutta uusimpiin taitaa jo saada? Muuten mun kohdallani Toyo-laatu ei ole vielä pettänyt, kolmen yksilön kokemuksella, mutta yksikään ei ole ihan näitä uusimpia. Niistä olen kuullut välillä vähän moitittavaakin.Hybridiin ei paljoa kärryjä kytketä, kun esim. Auriksen ja Lexus Cth:n suurin sallittu kärryn massa on 150kg. Sitten jo Rx400h/450h kokoluokan pirssissä suurin sallittu vetomassa on 2000kg. Tuommoinen Rx4xxh ois aika pähee hybridi.
Tämmösen mäkin sitten hankin, että jotain 30 litraa satasella, mutta ei maksa kuin euron.Tai jotain.-SS-
Näitä alkavat tehdä uudelleen kun Trump-öljyä pumpataan kaikista vanhoistakin kaivoista minkä keritään ja maailma kyllästyy polttoaineilla. Tämmösen mäkin sitten hankin, että jotain 30 litraa satasella, mutta ei maksa kuin euron.Tai jotain.-SS-