Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Direkt...  (Luettu 24455 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Direkt...
Mihinä siinä tarvii suunnanvaihtajaa, ai niin Fendtin patentti
estää muita käyttämästä negatiiviselle kulmalle menevää hydr moottoria  ;)

... ja taas pakat sutaa  :P
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Direkt...
Mihinä siinä tarvii suunnanvaihtajaa, ai niin Fendtin patentti
estää muita käyttämästä negatiiviselle kulmalle menevää hydr moottoria  ;)

... ja taas pakat sutaa  :P

Juuri tuohan se on ollu Agcon tärkeimpiä pointteja koko portaattoman uusimiselle, mehuvetoinen pakki ei nyt ole hyötysuhteeltaan kovin hyvä. Suunnanvaihto valtrassa on markkinoiden parhaiten toimivia, ja mahdollistaa taakseajolaitteiden hyödyntämisen portaattomallakin laatikolla täysipainoisesti.

Muutoin, eiköhän fendtin patentit ole ihan agcon käytettävissä

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Direkt...
Ojalan on nyt taas sopeuduttava siihen tosi asiaan että fentistä
tuli yhdessä maanantaissa vanhanaikainen jos se nyt koskaan on
nykyaikainen ollutkaan .Jos nyt tuntuu Ojala pahalta me voidaan
porukalla terapioida sinua aivan ilmatteeksi täällä agronetin keskustelu
osiossa ,ei muuta kuin rohkeasti purkaudut.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Direkt...
Ojalan on nyt taas sopeuduttava siihen tosi asiaan että fentistä
tuli yhdessä maanantaissa vanhanaikainen jos se nyt koskaan on
nykyaikainen ollutkaan .Jos nyt tuntuu Ojala pahalta me voidaan
porukalla terapioida sinua aivan ilmatteeksi täällä agronetin keskustelu
osiossa ,ei muuta kuin rohkeasti purkaudut.

No eihän tuossa mitään hätää, Agco tuskin jättää tätä uutta laatikkoa pelkästään Valtraan, kunhan Fendtiin tuo tulee ja moottoriksi vielä sisu niin taas on Fendtikin nykypäivässä  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Direkt...
AUTS! ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: Direkt...
Ojalan on nyt taas sopeuduttava siihen tosi asiaan että fentistä
tuli yhdessä maanantaissa vanhanaikainen jos se nyt koskaan on
nykyaikainen ollutkaan .Jos nyt tuntuu Ojala pahalta me voidaan
porukalla terapioida sinua aivan ilmatteeksi täällä agronetin keskustelu
osiossa ,ei muuta kuin rohkeasti purkaudut.

No eihän tuossa mitään hätää, Agco tuskin jättää tätä uutta laatikkoa pelkästään Valtraan, kunhan Fendtiin tuo tulee ja moottoriksi vielä sisu niin taas on Fendtikin nykypäivässä  ;D


kait se sitten on moottorivairoksen jälkeen aito itäkones  ;D
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Direkt...
Mihinä siinä tarvii suunnanvaihtajaa, ai niin Fendtin patentti
estää muita käyttämästä negatiiviselle kulmalle menevää hydr moottoria  ;)

... ja taas pakat sutaa  :P

Juuri tuohan se on ollu Agcon tärkeimpiä pointteja koko portaattoman uusimiselle, mehuvetoinen pakki ei nyt ole hyötysuhteeltaan kovin hyvä. Suunnanvaihto valtrassa on markkinoiden parhaiten toimivia, ja mahdollistaa taakseajolaitteiden hyödyntämisen portaattomallakin laatikolla täysipainoisesti.

Muutoin, eiköhän fendtin patentit ole ihan agcon käytettävissä

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Direkt...
Mihinä siinä tarvii suunnanvaihtajaa, ai niin Fendtin patentti
estää muita käyttämästä negatiiviselle kulmalle menevää hydr moottoria  ;)

... ja taas pakat sutaa  :P

Juuri tuohan se on ollu Agcon tärkeimpiä pointteja koko portaattoman uusimiselle, mehuvetoinen pakki ei nyt ole hyötysuhteeltaan kovin hyvä. Suunnanvaihto valtrassa on markkinoiden parhaiten toimivia, ja mahdollistaa taakseajolaitteiden hyödyntämisen portaattomallakin laatikolla täysipainoisesti.

Muutoin, eiköhän fendtin patentit ole ihan agcon käytettävissä

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.
allekirjoittanut

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: Direkt...

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.

Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Direkt...

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.

Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa

miksi ne  valtran huippumallit tulee massikalta? . ei silti varmasti markkinoitten toiseksi paras kone ;)
tuo s-sarja
dynä vt se nykyaikasin portaaton

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Direkt...
Mihinä siinä tarvii suunnanvaihtajaa, ai niin Fendtin patentti
estää muita käyttämästä negatiiviselle kulmalle menevää hydr moottoria  ;)

... ja taas pakat sutaa  :P

Juuri tuohan se on ollu Agcon tärkeimpiä pointteja koko portaattoman uusimiselle, mehuvetoinen pakki ei nyt ole hyötysuhteeltaan kovin hyvä. Suunnanvaihto valtrassa on markkinoiden parhaiten toimivia, ja mahdollistaa taakseajolaitteiden hyödyntämisen portaattomallakin laatikolla täysipainoisesti.

Muutoin, eiköhän fendtin patentit ole ihan agcon käytettävissä

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.
minähän voin ostaa  valtran,samen  tai belaruksen jos tekniikka ,kestävyys ,mukavuus on hintaan nähen kohillaan,mulla on kaikki traktorit ollut erimerkkisiä ennen .toisaalta dynä vt,llä pärjää seuraavat 20v  ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Direkt...

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.

Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa

miksi ne  valtran huippumallit tulee massikalta? . ei silti varmasti markkinoitten toiseksi paras kone ;)
tuo s-sarja

vois olla toistekin päin jos linja noille isoille olis suolahdessa... siinä ku on niin paljon massikkaa, vaihteisto ventiltä ja moottori suomesta. Perinteistä verkua.
allekirjoittanut

agricult

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 464
Vs: Direkt...

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.

Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa

miksi ne  valtran huippumallit tulee massikalta? . ei silti varmasti markkinoitten toiseksi paras kone ;)
tuo s-sarja

vois olla toistekin päin jos linja noille isoille olis suolahdessa... siinä ku on niin paljon massikkaa, vaihteisto ventiltä ja moottori suomesta. Perinteistä verkua.

Ei itseasiassa voisi, sillä kyllä tuossa on kyse Ferkun suunnittelemasta koneesta (Kyllä, Agcon sisällä on edelleen omat tuotekehitysosastot, kuten Direct:kin osoittaa) ja se on alusta asti suunniteltu 8600-sarjan Massikaksi ja kasattavaksi nimenomaan Beauvais'ssa.

Ja kyllä, Valmet ja Sisu voimanlähteet ovat perinteistä Verkua, jo parikymmentä vuotta olleet. Fendtin laatikko on tuoreempi tulokas, mutta ei siitä mihinkään pääse, että yhdistelmä hytteineen on suunniteltu MF:llä. Todennäköisesti tuo S:n ulkonäkö ja sisustus ovat sitten ihan oikeasti Valtran suunnittelijoiden käsialaa.

Juttu vaan on niin, että Valtran markkinaosuus tuossa luokassa ei oikeuta omaa mallia. Seuraavassa sukupolvessa voikin sitten olla jo toinen juttu, Agco on näyttänyt, että ymmärrystä erilaisuudelle löytyy.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Direkt...

sehän on tuo valtran lippulaivamallisto täysin massikka jonkunlainen nappi viidakko tehty sisälle ja ruma konepeitto  ;D. nuo halppis mallin valtrathan on puoliautomaatteja  jota saa vasta ens kesänä ja ensimmäiset 2 vuotta niitä isäntien rahoilla testataan  ;)

heh heh, testin jälkeen direktiivejä ajetaan suolahdesta massikan väreissä. Sittenhän se sullekin kelpaa.

Noo, menee siinä muutama vuosi kun Agco ajaa vanhentuneen portaattoman kokoonpanon alas käyttämällä ne askit massikoissa

miksi ne  valtran huippumallit tulee massikalta? . ei silti varmasti markkinoitten toiseksi paras kone ;)
tuo s-sarja

vois olla toistekin päin jos linja noille isoille olis suolahdessa... siinä ku on niin paljon massikkaa, vaihteisto ventiltä ja moottori suomesta. Perinteistä verkua.

saattais vaatia melko laajennuksen suolahteen  ;D  ;D  
sama kai se mistä osat ostaa kunhan ostaa parhaat osat mitä markkinoilta löytyy ja ite tekee huippu ohjaamon,eikä käytä halpatuontiosaa .kaikkea ei kannata ite yrittää tehä .monesta merkistä olis tullu palio parempi ku ois ostanut valmiin ja toimivan komponentin muilta .
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Joonas

  • Vieras
Vs: Direkt...
Jokos ootte selvittäneet millä periaatteella se "hydraulinen variaattori" pelaa. Videonpätkässä näyttäs olevan vaan yksi ylimääränen planeetta jota jollakin jarrutetaan (nahkasaappaanvarrella niinku vanhoissa peleissä??) ja jonka pyörimissuuntakin vaihtuu. Oli vähän epäselvä animaatio. Vai onko periaate sama kuin muissakin portaattomissa.