Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jos rakentaisi siilo kuivaajan, mikä olisi hyvä???  (Luettu 6333 kertaa)

moppeli

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22
Joo se agronautin löytö todella edullinen ,eihän se kuivaaja ja siilot miksikään mee,pannu ja elevaattori vähän kuluu, ja kysyppä vastaavan
uuden hintaa niin samas oot jo ostanu näkemättä tuon kompleksin.
Jos olisin ennen huomannu tuon se olis mun.
Itte meen ens viikolla hajottamaan 200 hl kuivuria ja kyllä siihen on
varattu kaks päivää on meilläkin matkaa 380 km,mukaan lähtee yrittäjä joka työkseen kokoaa ja hajottaakin kuivaajia ja yks pitkä kuorma-auto.
Tuon Antin hajottaminen käy todella heleposti ,nosturilla katto pois ja
alakaa pärvötyus ja siilopellit 10 nippuihin jne.Jos kiinnostaa ko urakoitsija jätä yhteystietosi ja pyydä tarjous hajotus/kokoaminen

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Joo se agronautin löytö todella edullinen ,eihän se kuivaaja ja siilot miksikään mee,pannu ja elevaattori vähän kuluu, ja kysyppä vastaavan
uuden hintaa niin samas oot jo ostanu näkemättä tuon kompleksin.
Jos olisin ennen huomannu tuon se olis mun.
Itte meen ens viikolla hajottamaan 200 hl kuivuria ja kyllä siihen on
varattu kaks päivää on meilläkin matkaa 380 km,mukaan lähtee yrittäjä joka työkseen kokoaa ja hajottaakin kuivaajia ja yks pitkä kuorma-auto.
Tuon Antin hajottaminen käy todella heleposti ,nosturilla katto pois ja
alakaa pärvötyus ja siilopellit 10 nippuihin jne.Jos kiinnostaa ko urakoitsija jätä yhteystietosi ja pyydä tarjous hajotus/kokoaminen

Laitappa tänne tulemaan sen purkajan yhteystietoja kari.h@netti.fi   missäpäin tämä purkaja asustaa  oliko moppelin ostama kuivuri miten vanha, ja paljon oli siilotilaa?? sitä oon itekkin miettinyt että tollasen edukkaan kuivaajapaketin kun löytääs niin siirtää omalle tontille kyllä siinä varmaan palkoille pääsee kun pienellä tilalla ei oikeen hirveesti mahiksia uuttakaan ostaa...

Kartsa

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 172
Uus Antti 170hl kaapilla ja 180m3 siiloilla avaimet käteen karvan alle 100 000e verolla, että käytettyä kannattaa kattella..