Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Mikä vituttaa avautumis topic  (Luettu 84413 kertaa)

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Ketä tietää
Se on kuka tietää.
Mua nyppii ketä tyypit.Ei niin voi sanoo >:(

Kui ei voi nii sanoo? Ketä niin määrää?
Se kuulostaa typerältä.Äireenkielen opettaja.

Meiltä ala- ja yläasteen ajan yritettiin kitkeä pois tuota ketä-sanaa. Lukiossa viimein oli vanhempi äidinkielen lehtori, joka kertoi että se kuuluu alueen murteeseen, joten saa ihan vapaasti käyttää, jopa yo-ainekirjoituksessa. Siinä meni vajaan 10 vuoden kasvatustyö hukkaan eräiltä.  :D
 
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Ketä elää se näkee.   ;D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Mua ottaa päähän ketä kirjuuttaa vielä tähän ketjuun  ;D

eli vitututat itse itseäsi oletko koskaan harkinnut silmukkaa köyteen ja köyttä viljavaraston katolle ja hypätä alas  ;D ;D

Mulla on niin pieni viljavarasto että tuokaan ei onnistu  :'(

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Ketä tietää
Se on kuka tietää.
Mua nyppii ketä tyypit.Ei niin voi sanoo >:(


  Ketkä vai kutka..

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Mua ottaa päähän ketä kirjuuttaa vielä tähän ketjuun  ;D

eli vitututat itse itseäsi oletko koskaan harkinnut silmukkaa köyteen ja köyttä viljavaraston katolle ja hypätä alas  ;D ;D

Mulla on niin pieni viljavarasto että tuokaan ei onnistu  :'(

Jos tuonne : Kokemäen viljavarasto ?

vai kuinka helvetin pitkä oikein olet  :o

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Ketä elää se näkee.   ;D

Tään vielä ymmärtää, mutta toi yhtäkohta tuleminen on jo vaikeampi ...

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Mua ottaa päähän ketä kirjuuttaa vielä tähän ketjuun  ;D

eli vitututat itse itseäsi oletko koskaan harkinnut silmukkaa köyteen ja köyttä viljavaraston katolle ja hypätä alas  ;D ;D

Mulla on niin pieni viljavarasto että tuokaan ei onnistu  :'(

Jos tuonne : Kokemäen viljavarasto ?

vai kuinka helvetin pitkä oikein olet  :o

Tuo on jo niin korkea että ei tartte köyttä ollenkaan

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
no on se vaikeeta .. hankitaanko köysi ylhäältä 3m maan pinnan yläpuolelle ja siihen sitte keinumaan ?  ;D jos tuun vaikka kaveriks ;D

rene-rane

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 841
  • Kyllä, Koolla on väliä !
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
se että pitäisi herätä ennen yhdeksää ja kello on yli kolmen

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
se että pitäisi herätä ennen yhdeksää ja kello on yli kolmen

No eihän sinulla ole mitään hätää, onhan kolme ennen yhdeksää  ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Nyt vituttaa, kun hajos kännykkä, ihan pimeeks meni koko paska...eikä siinä vielä kaikki...joku järkevä oli sitten tallentanut osan (in fact aika ISON OSAN) puhelinnumeroista puhelimen muistiin eikä simille, ***** kun vituttaa. Meni kaikki hottismiesten numerot ja älävastaa -osastot siel nyt, puhumattakaan oikeesti tärkeistä duuni-numeroista  >:( Eniromaista on myös, että kaikkia numeroita et mistään saa, kun salaisia tms, ennenkuin se toinen sattuu sulle soittamaan tahi tekstaamaan...eikä siinä vielä kaikki... Muutamaan päivään ei ole aikaa/asiaa minnekkään isommille maalikylille, mistä saisi hyllystä JUST semmosen ihanan pinkin hempuk...eiku simpukkapuhelimen, minkä tahdon. Eli muutama päivä pelattava JEESUKSEN vanhalla kommunistikaattorilla, jota en kyl osaa käyttää pätkääkään  >:( ********************!!! >:(  >:(
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Verku

Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Nyt vituttaa, kun hajos kännykkä, ihan pimeeks meni koko paska...eikä siinä vielä kaikki...joku järkevä oli sitten tallentanut osan (in fact aika ISON OSAN) puhelinnumeroista puhelimen muistiin eikä simille, ***** kun vituttaa. Meni kaikki hottismiesten numerot ja älävastaa -osastot siel nyt, puhumattakaan oikeesti tärkeistä duuni-numeroista  >:( Eniromaista on myös, että kaikkia numeroita et mistään saa, kun salaisia tms, ennenkuin se toinen sattuu sulle soittamaan tahi tekstaamaan...eikä siinä vielä kaikki... Muutamaan päivään ei ole aikaa/asiaa minnekkään isommille maalikylille, mistä saisi hyllystä JUST semmosen ihanan pinkin hempuk...eiku simpukkapuhelimen, minkä tahdon. Eli muutama päivä pelattava JEESUKSEN vanhalla kommunistikaattorilla, jota en kyl osaa käyttää pätkääkään  >:( ********************!!! >:(  >:(

Osta isoimpaan vitutukseen sitten kanssa semmoinen pinkki simpukka hemputin ja läjä patteria, niin ei tuu hätä vaikka kaikki vetomiesten numerot oliskin hukassa.... :D
Kypsä tapaus

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Nyt vituttaa, kun hajos kännykkä, ihan pimeeks meni koko paska...eikä siinä vielä kaikki...joku järkevä oli sitten tallentanut osan (in fact aika ISON OSAN) puhelinnumeroista puhelimen muistiin eikä simille, ***** kun vituttaa. Meni kaikki hottismiesten numerot ja älävastaa -osastot siel nyt, puhumattakaan oikeesti tärkeistä duuni-numeroista  >:( Eniromaista on myös, että kaikkia numeroita et mistään saa, kun salaisia tms, ennenkuin se toinen sattuu sulle soittamaan tahi tekstaamaan...eikä siinä vielä kaikki... Muutamaan päivään ei ole aikaa/asiaa minnekkään isommille maalikylille, mistä saisi hyllystä JUST semmosen ihanan pinkin hempuk...eiku simpukkapuhelimen, minkä tahdon. Eli muutama päivä pelattava JEESUKSEN vanhalla kommunistikaattorilla, jota en kyl osaa käyttää pätkääkään  >:( ********************!!! >:(  >:(

Osta isoimpaan vitutukseen sitten kanssa semmoinen pinkki simpukka hemputin ja läjä patteria, niin ei tuu hätä vaikka kaikki vetomiesten numerot oliskin hukassa.... :D
Voihan kolmen silmän hempukka sentään  :D Semmonen kiihotinhan se on ehdottamasti nyt turman koettuani myös hankittava  ;)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Ketä tietää
Se on kuka tietää.
Mua nyppii ketä tyypit.Ei niin voi sanoo >:(
Ihan sama asia on vituttanut jo 18 vuotta. "Ketä" on ken-sanan yks.3. partitiivi.  ;)
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Mikä vituttaa avautumis topic
Mua v-tuttaa kun ei tullut laitettua minkään tyttövasikan nimeksi Häpyliä  :'( Ny o jo liian myöhäistä.