Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe herra heinämäki  (Luettu 2689 kertaa)

Dr.Who

  • Vieras
Vs: herra heinämäki
isevarmeri kun katselee pikkukakkosta, illalla ja sit menee tutimaan.Nyt itku kun ei tuota ohjelmaa enää tule.Mutehkä ne jotain vastaavaa tohlopissa keksii.Huom isevarmeri tää kakkonen on muuten tamperelainen tv kanava, kuin sä voit sitä katsoo.

sorkkis

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26672
  • Voimat lisääntyy . Vapise demari
Vs: herra heinämäki
isevarmeri kun katselee pikkukakkosta, illalla ja sit menee tutimaan.Nyt itku kun ei tuota ohjelmaa enää tule.Mutehkä ne jotain vastaavaa tohlopissa keksii.Huom isevarmeri tää kakkonen on muuten tamperelainen tv kanava, kuin sä voit sitä katsoo.

Jäätikkö farmeri voi katsoa Ryslan teeveetä . Ei se siitäkään mitään ymmärrä mutta saa aikansa kulumaan .
Taistelukanava Agronet
Tiedustelu ykkönen
Totuus on Agronettiä ihmeellisempää

Oikeat vastaukset löytyy muualta , ei agronetistä .

Dr.Who

  • Vieras
Vs: herra heinämäki
nenäänsä kaivelee ja taputtelee paskaa lattialla.

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: herra heinämäki
Monessa yhteydessä (ja tässäkin) kehutaan sosiaalisen median voimaa. Ja miten hienoa on, että tämmöinen asia saatiin oikaistua yhden twiitin perustella. Mä olen kyllä valtavan paljon huolissani, jos näitä ylilyöntejä pidetään esimerkkinä somen voimasta. Voi tulla vielä pahempiakin ylilyöntejä.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

Köntys

  • Vieras
Vs: herra heinämäki

Miksi maanviljelijöistä annetaan sellainen kuva vielä nykyäänkin lapsille, että meillä olisi paskaiset kumisaappaat jalassa, vanhat paikatut sarkahousut henkseleineen, kulunut ruutuinen flanellipaita jossa ruuantähteitä rinnuksilla, sätkä tai piippu suussa ja rispaantunut lierihattu päässä, takakeno asento, valtava vatsa sekä punakka ja mietteliäs naama, kalju tai pellehermannitukka?
Perkkele nykyään maajussit kulkee uusissa Hankkijan tai Valion haalareissa, viilemmällä ilmalla lisäksi kilometrien päähän loistavassa IKH-työtakissa, Lidlistä hankitut turvakengät jalassa, pelttorit ja kiinan raybanit päässä, omassa kuntosalissa treenattu muka urheilullisen atleettinen vartalo, ylimielinen hymy ja Viruvalgee poteli takataskussa, meikattu naama ja perseeseen ylettyvä ponihäntä.
Vain takakeno asento on sama kuin ennenkin.
Aivan väärää kuvaa antavat, ryökäleet!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26184
  • vastustan
Vs: herra heinämäki
Monessa yhteydessä (ja tässäkin) kehutaan sosiaalisen median voimaa. Ja miten hienoa on, että tämmöinen asia saatiin oikaistua yhden twiitin perustella. Mä olen kyllä valtavan paljon huolissani, jos näitä ylilyöntejä pidetään esimerkkinä somen voimasta. Voi tulla vielä pahempiakin ylilyöntejä.
olettakos niin pahasti muslimeja loukkaavaa kirjaa kuin koiramäen talossa lukeneet lapsillenne tai vieläkin pahempaa, antaneet heidän katsoa kuvia kyseisestä opuksesta jossa koirat lähes ihmisiin ja sitä kautta muslimeihinkin samaistutetaan :o :o :o :o

http://maurikunnas.net/teokset/kuvakirjat/koiramaen-talossa/
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: herra heinämäki
Monessa yhteydessä (ja tässäkin) kehutaan sosiaalisen median voimaa. Ja miten hienoa on, että tämmöinen asia saatiin oikaistua yhden twiitin perustella. Mä olen kyllä valtavan paljon huolissani, jos näitä ylilyöntejä pidetään esimerkkinä somen voimasta. Voi tulla vielä pahempiakin ylilyöntejä.
olettakos niin pahasti muslimeja loukkaavaa kirjaa kuin koiramäen talossa lukeneet lapsillenne tai vieläkin pahempaa, antaneet heidän katsoa kuvia kyseisestä opuksesta jossa koirat lähes ihmisiin ja sitä kautta muslimeihinkin samaistutetaan :o :o :o :o

http://maurikunnas.net/teokset/kuvakirjat/koiramaen-talossa/

No kerppelez...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."