Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Rööri Roope  (Luettu 3587 kertaa)

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Rööri Roope
Mulla olis kiinalainen putkijenkasarja. Kai se vastaa vuotta LVI-amiksessa  ;D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rööri Roope
Mulla olis kiinalainen putkijenkasarja. Kai se vastaa vuotta LVI-amiksessa  ;D
Ja yhtä pitkälle sillä pääsee...annettiinko pitkä takuu?? Nimimerkillä kolmesti vaihdettu.. ;D

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Rööri Roope
Mulla olis kiinalainen putkijenkasarja. Kai se vastaa vuotta LVI-amiksessa  ;D
Ja yhtä pitkälle sillä pääsee...annettiinko pitkä takuu?? Nimimerkillä kolmesti vaihdettu.. ;D
Maksoi 40€ ja tein sillä 1500€:n duunit. Tuuman pakka vähän kului, mut siihen pystyi vaihtaan
terät 1,25 tuuman pakasta  :D
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Rööri Roope
Keväällähän oli puhetta näistä "halvoista" putkimiehistä ja helmiliittimistä... muistatteko? Kyllä Känsä samalla laskulla samanlaisen työn osais tehdä.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rööri Roope
Keväällähän oli puhetta näistä "halvoista" putkimiehistä ja helmiliittimistä... muistatteko? Kyllä Känsä samalla laskulla samanlaisen työn osais tehdä.
Niinhän se oli.. ja pikku tuumailun jälkeen kuka tahansa sen helmiliitoksen tekee.. Varsinkin, kun putkiliikkeessä on töissä sellainen pitkä komea hurmuri, joka neuvoo ihan kädestä pitäen, miten homma hoidetaan... ;D

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Rööri Roope
Mutta kun nykyään toitotetaan että mitään ei kannata tehdä itse, vaan jättää se ammattimiehen hoidettavaksi. Itse laitan useimmiten ammattimies- sanan lainausmerkkeihin sillä kylältä löytyy seppä lähes joka asiaan ja niiltä ku ensin kysyy ja sit viimesenä soittaa "ammattimiehelle"...
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rööri Roope
Mutta kun nykyään toitotetaan että mitään ei kannata tehdä itse, vaan jättää se ammattimiehen hoidettavaksi. Itse laitan useimmiten ammattimies- sanan lainausmerkkeihin sillä kylältä löytyy seppä lähes joka asiaan ja niiltä ku ensin kysyy ja sit viimesenä soittaa "ammattimiehelle"...
Tahtoo vain noiden ammattilaisten kohdalla korjaukselle tulla niin hyvä hinta, että säästää, kun käy ostamassa uuden..  Ja jos meillä jää odottamaan sitä putkifirman saapumista niin on todennäköisempää hukkua, kuin nääntyä laskun suuruuteen.. ::)

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Rööri Roope
Ja niin moni kun nykyään perää vastuuta. Eihän täs uskalla enää töihin lähteä ku joutuu vetään nimensä paperiin, jossa on yks talon nurkkatolppa kiinnitettynä  ??? Onneks itelle ei tarvii olla vastuussa. Niin tai sit voi itse itseään rangaista jos jotakin sattuu....oishan sekin näky  :D
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

navettapiika

  • Vieras
Vs: Rööri Roope
Nuo vastuukysymykset on kyllä tätä päivää.. jos sängynlaidan unohtaa nostaa ylös ja vanhus putoaa, niin sitten oletkin syytteessä kuolemantuottamuksesta.
Nykyään ei saa unohtaa.. ???

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Rööri Roope
No mä voin tulla teidän työmaille työturva vastaavaksi ja tulityövastaavaksi.

Kun kävin nuo kurssit, niin tulin siihen tulokseen että ei kyllä ohjeita noudattamalla mitään satu. Kun käytännössä mitään ei saisi tehdä tai kannata teettää.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!