Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Valtra Direct  (Luettu 138927 kertaa)

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Valtra Direct
uudet t sarjalaiset on hiljasia. advancesta lähtien. muuten se koppi on paljon huonompi kuin vanhemmissa.
---------

kyllä varmasti on jollain menny valtraan 15000e, jollain muulla ne on menny deutsiin. tupperwaara valtra ei olis suosittu urkkakone jos se ei kestäis. ite en niistä niin tykkää, megasarja mega hitek/on paras koskaan tehty traktori mun hommiin.
-------

ei ttv deutsis kuulosuojaimia tarvi, mutta on se melusa. niinku keppikoneetkin, semmosia muovisia kolkkoja rähisijöitä. uus sisusta näyttää kyllä hyvältä ja kopin persusidea on hyvä.


Miksi retku on sitte retkahtanu deutziin ku se on kolkko rähisijä, erittäin äänekäs ja muutenkin huono, tai ainakin mä oon saanu sen kuvan retkun puheista ja valtra on sun mielestä paljon parempi, eikö nuota valtuja täältä suomesta löydy monenlaisia hinnoiltaan ja kunnoiltaan? Jotka on paaaljon parempia ku käytetyt deutzit ja uudet deutzit... (siis puhuin nyt retkun näkökulmasta tuossa tekstissä)

kaikkea pitää kokeilla, paitsi tanhua ja pomon muijaa. Pitäis vissiin sinun sitten ostaa valteemi?
allekirjoittanut

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5896
Vs: Valtra Direct

itse tykkää valtran tieajo-ominaisuuksista. koukku on oikees paikas ja ohjaus hyvä. jarrut on vanhoisa huonot, uusissa liiankin tehokkaat (advance->) mun mielestä paljon suuntavakampi ajaa kuin mb-trac ja etenkin liukkaalla kelillä hyvä. mb-trac oli liukkaalla surkea.
Allekirjoitan tämän.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Valtra Direct
uudet t sarjalaiset on hiljasia. advancesta lähtien. muuten se koppi on paljon huonompi kuin vanhemmissa.
---------

kyllä varmasti on jollain menny valtraan 15000e, jollain muulla ne on menny deutsiin. tupperwaara valtra ei olis suosittu urkkakone jos se ei kestäis. ite en niistä niin tykkää, megasarja mega hitek/on paras koskaan tehty traktori mun hommiin.
-------

ei ttv deutsis kuulosuojaimia tarvi, mutta on se melusa. niinku keppikoneetkin, semmosia muovisia kolkkoja rähisijöitä. uus sisusta näyttää kyllä hyvältä ja kopin persusidea on hyvä.


Miksi retku on sitte retkahtanu deutziin ku se on kolkko rähisijä, erittäin äänekäs ja muutenkin huono, tai ainakin mä oon saanu sen kuvan retkun puheista ja valtra on sun mielestä paljon parempi, eikö nuota valtuja täältä suomesta löydy monenlaisia hinnoiltaan ja kunnoiltaan? Jotka on paaaljon parempia ku käytetyt deutzit ja uudet deutzit... (siis puhuin nyt retkun näkökulmasta tuossa tekstissä)


***kaikkea ei voi saada. kolkko ja rähisevä koppi on miinusta. muuten pidän kopista, ajoasento sopii mulle. hyvä näkyvyys ja polkimet.
ratti pitää vaihtaa pienempään. mulla ei oo laivurin papereita niin en oikeen osaa noita saksan koneiden ruoreja pyörittää.

muuten en kai oo huonoksi deutsia haukkunu? tällä ei tehdä valtran hommia, mutta pelto ja ek koneena parempi kuin valtra.

mutta ei deutsesita enempää. otsikko liittyi valtra direktiin.

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
MITÄ DIREKTI KOVALLA LAATIKOLLA MAKSAA NYT

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
MITÄ DIREKTI KOVALLA LAATIKOLLA MAKSAA NYT

Sitä sun tarttee kysyä Teromanilta eli perfektiltä tjsp.
Tai sitten Timpalta.
Riippuen siitä kumman nassu sieltä peilistä tuijottaa takaisin. ;)

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct

MÄÄ KYSYIN JO

BROILER BARON SANO ETTÄ LIKI 100 000  EUROA

ON SE LIIKAA LUMEN TAKIA

TOI ALENNUS NH VOISI OLLA PAREI

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
se  on varmaan toi tarjous nh ku pannaan tilaukseen

kuukauden timpurin palkka siihen kyl menee mut alvin kai saa jostain takasin haettua ku toiminimi

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
Saa tietysti, jos käytät traktoria alvilliseen yritystoimintaan.
Esim. linkoat lumet työmaan pihalta rakennuksen päälle tai sisälle ja näin ollen voit jäädä "sade"rokuliin ja hakea liiton työttömyyskassalta ansiosidonnaisen rokulikorvauksen. Sinun tapauksessa se lienee n. 300€/pv?

Toinen sovellus traktorille ja lingolle voisi olla lumi-iglujen teko. Hommaat vahvarakenteisia ilma"palloja" ja puhaltelet lingolla lunta päälle. Sitten kun lumi on kovonu siihen päälle niin lasket ilmat pois ja vedät tyhjän "pallon" iglun sisältä pois ja avot, sullon siinä rahastuskelpoinen majoitustila nykyajan extriimiä kaipaaville taajamatoimistorotille jotka kaipaavat sisältöä surkeaan elämäänsä.

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
PAPAVOLVOLE

860 E  ON PÄIVÄ JOS EI TÖITÄ   70 %  ON LIITON PÄIVÄRAHA

SAIRAS MIELIKUVITUS SULLA NOISTA IGLUISTA

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct
Kuinka niin?

http://www.grandshelters.com/ERA-Magazine-Finland.pdf

Bisnistä. Mutta ei varmaan niin hyvää kuin kirvesmiehen homma? Mutta voisiko harrastaa talvisin kun lauta- ja rautapojat on pakkiksella? Vai vieläkö nykyään nykitään nauloja luppoajat?

Kuulopuheitten mukaan alunperin tuo linko-/ilmapalloidea iglun tekoon keksitty Siikajoen jäällä Kestilän Pihkalanrannassa.

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
MITÄ PIDÄT TIMPURIN PÄIVÄRAHASTA

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra Direct
uudet t sarjalaiset on hiljasia. advancesta lähtien. muuten se koppi on paljon huonompi kuin vanhemmissa.
---------

kyllä varmasti on jollain menny valtraan 15000e, jollain muulla ne on menny deutsiin. tupperwaara valtra ei olis suosittu urkkakone jos se ei kestäis. ite en niistä niin tykkää, megasarja mega hitek/on paras koskaan tehty traktori mun hommiin.
-------

ei ttv deutsis kuulosuojaimia tarvi, mutta on se melusa. niinku keppikoneetkin, semmosia muovisia kolkkoja rähisijöitä. uus sisusta näyttää kyllä hyvältä ja kopin persusidea on hyvä.


Miksi retku on sitte retkahtanu deutziin ku se on kolkko rähisijä, erittäin äänekäs ja muutenkin huono, tai ainakin mä oon saanu sen kuvan retkun puheista ja valtra on sun mielestä paljon parempi, eikö nuota valtuja täältä suomesta löydy monenlaisia hinnoiltaan ja kunnoiltaan? Jotka on paaaljon parempia ku käytetyt deutzit ja uudet deutzit... (siis puhuin nyt retkun näkökulmasta tuossa tekstissä)


***kaikkea ei voi saada. kolkko ja rähisevä koppi on miinusta. muuten pidän kopista, ajoasento sopii mulle. hyvä näkyvyys ja polkimet.
ratti pitää vaihtaa pienempään. mulla ei oo laivurin papereita niin en oikeen osaa noita saksan koneiden ruoreja pyörittää.

muuten en kai oo huonoksi deutsia haukkunu? tällä ei tehdä valtran hommia, mutta pelto ja ek koneena parempi kuin valtra.

mutta ei deutsesita enempää. otsikko liittyi valtra direktiin.


Aivan... Valtun rattiin meinaat varmaan vaihtaa, se on kyllä ihan näppärän kokoinen ja muutenki mukava käteen tai ainakin on ollut jos ei näissä uudemmissa se ole muuttunut ;D Voi olla aika kova sovittaminen pian aikaa. Minkälainen deutzi sulla nyt sitte on?

PS. Enää ei tämän enempää deutzeista ;D
Hyi helvetti se valtran ratti on kamala... Epämukava ajaa pelkällä pultin päällä...

pappavolovo

  • Vieras
Vs: Valtra Direct

Hyi helvetti se valtran ratti on kamala... Epämukava ajaa pelkällä pultin päällä...

Ei nyt sentään.

Tuota http://www.grene.com/shop/action/product_15000_-15_900001_192415__137068_Agropa+Super+kuulalaakerilla uskallan suositella Valtrankin rattiin. Istuu ainakin omaan kouraan todella hyvin ja kiinnitys sopii Valtran kohtalaisen paksuun rattikehään/puolaan.
Eihän se John Deerenkään kuulalaakeroitu nuppi huono ole. Ei vaan yltänyt Valtran rattiin kun tehty vissiin siihen Jontikan rimpularattiin. Mennen tullen päihittää silti tavanomaiset tarvikenupit.

Viimeksi muokattu: 05.12.11 - klo:20:58 kirjoittanut pappavolovo

PERSU

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 509
  • HUOMAA ITSENÄISYYS MITALIT
Vs: Valtra Direct
VOLVO EI VASTAA

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Valtra Direct

Hyi helvetti se valtran ratti on kamala... Epämukava ajaa pelkällä pultin päällä...

Ei nyt sentään.

Tuota http://www.grene.com/shop/action/product_15000_-15_900001_192415__137068_Agropa+Super+kuulalaakerilla uskallan suositella Valtrankin rattiin. Istuu ainakin omaan kouraan todella hyvin ja kiinnitys sopii Valtran kohtalaisen paksuun rattikehään/puolaan.
Eihän se John Deerenkään kuulalaakeroitu nuppi huono ole. Ei vaan yltänyt Valtran rattiin kun tehty vissiin siihen Jontikan rimpularattiin. Mennen tullen päihittää silti tavanomaiset tarvikenupit.
Agropa on toisessa deutsissa ja toisessa jonnun nuppi ja hyviä on kummatkin mutta rattia ei kyllä parane pienentää  :P