Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe JD 6620  (Luettu 6773 kertaa)

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...

Opelmies

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 15580
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...
STD  ;D

It ain't over till the fat lady sings

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: JD 6620
STD SUPER,TURBO,DIESEL 8)
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Lurppa

  • Vieras
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...


kuka hommaa tollasen koneen STD:na???  ??? ??? :o :o

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26135
  • vastustan
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...


kuka hommaa tollasen koneen STD:na???  ??? ??? :o :o
jonnunhankkijan ajatusmaailma ei nyt  yleensäkkään oo tavallisen ihmisen hahmotettavissa ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...


kuka hommaa tollasen koneen STD:na???  ??? ??? :o :o

njaa! mitä suurta etua saa premiumista kynnössä tai äkeen vedossa? Tuo on reilun 300ha viljatilan ykköstraktori! Kustannuskriisi?

Greenpwr

  • Vieras
Vs: JD 6620
nojoo.. karjatilan yleiskoneeks sen se ois ollu tarkotus hommata... mutta kiitos nyt kuitenkin.

 Pultit lähti liitelemään sata ja kymppi sarjan kutosista. Ja ohjekirja sallii paripyörät ainoastaan peltokäyttöön.

Kyllä mulla on tiedos yks 6930std:kin mistä pultit lähti kävelemään...


kuka hommaa tollasen koneen STD:na???  ??? ??? :o :o

njaa! mitä suurta etua saa premiumista kynnössä tai äkeen vedossa? Tuo on reilun 300ha viljatilan ykköstraktori! Kustannuskriisi?

 Ei mitään, jos ruoto kestää...

Jarikka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: JD 6620
Ihan mukava kone on ajaa. Itsellä juurikin samanlaisella koneella noin 5000h takana. Tuo oma on mallisarjan aivan ensimmäisiä (vm2003), ja jonkun verran kehitystyöhön joutunut haluamattani osallistumaan :P. Polttoaineen siirtopumppuja sai takuuseen vaihtaa yhtenään, takuuajan jälkeen tuli tuo paranneltu versio  >:(. Sama homma pumpussa joka kierrättää jäähdytinnestettä vaihdelaatikossa, siihenkin sitten olivat kehitelleet paremman ja osaa sai vaihtaa enemmänkin että sen sai käymään. Hydraulilohkojen askelmoottorit on kanssa kaikki yksitellen vaihdettu, uudet on kylläkin aivan samanlaiset päällepäin, tiedä sitten minkä aikaa kestää. Kaikenlaista muutakin pientä ollut, ei nyt muista kaikkea. Nyt jos ostaisin niin en ainakaan tuon mallisarjan ensimmäisiä ottaisi, loppupään koneissa nuo käsittääkseni korjattu jo tehtaalta lähtiessään. Tietysti jos nuo jo vaihdettu vanhempiin niin siitä vaan, joitain tuhansia nuo on tulleet maksamaan, pumput muistaakseni noin 2000€ askelmoottorit 700€ kpl. Ainiin, AP laatikossa ei mitään, pyöränpultitkin kestänyt moitteetta :P 

antti-x

  • Vieras
Vs: JD 6620
20-sarjaa edusti täällä 1 kone, josta ei loppupeleissä tykännyt kukaan. halpis 10-sarjalainen oli parempi, nykyiset 30-sarjan AP:t samaten.

Lurppa

  • Vieras
Vs: JD 6620
Onko -20 sarjan AQ ja PQ kestäviä sitten?

rjm

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 113
Vs: JD 6620
AQ ja PQ sama laatikko. AQ:ssa pikavaihdeautomatiikka.

Perus laatikko esitelty silloin kun 100-sarja ilmestyi. Tänä päivänäkin laatikko aika pitkälti samanlainen.

Ja kestää helposti _reilunkin_ virityksen.

varaosa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4
Vs: JD 6620
JD autopower, nyt se loota on korjattu itse, ja hommattu varaosat. Ei ihmeelinen.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: JD 6620
JD autopower, nyt se loota on korjattu itse, ja hommattu varaosat. Ei ihmeelinen.
Jaahas mitäs tuli hintaa ja vika oli mikä??