Tuon ikäiset nyykkärit on siitä paskoja että kun tulee ongelmia hakkuriin, lietsoon tai syöttöteloihin niin ne on purettava osa osalta. Jos NH kiinnostaa niin suosittelen katselemaan pykälää tuoreempaa FX-mallisarjaa. Se purkaantuu sentään kokonaisuus kerrallaan, tosin traktoriavusteisesti mutta silti. Lisäksi on hyvä tiedostaa että vara- ja kulutusosat maksaa setelirahaa.
Kone pitäisi ajaa kuumaksi että selviää voimansiirron kunto. Sitten vaan kokeilemaan miten jyrkkää nousua nousee tyhjäkäynnillä.
Tuostako johtuu kolminkertainen hinta? Kai noille nyt jonkinlaisia korjauksia pystyy tehdä paikoillaankin? Mitä tyypillinen remontti on jossa pitää kone purkaa, laakerivaurioitako vai muutakin?
Erittäin kiinnostavaksi tuollaisen tekee se ajatus että kone maksaa itsensä teoriassa neljässä päivässä, siis teoriassa
Sen jälkeen kone jo joutaakin vaikka varaosiksi jos ei kannata korjata.
Miten huolto suhtautuu uitettuihin vanhoihin koneisiin?