Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Reinolle  (Luettu 1312 kertaa)

tino

  • Vieras
Reinolle
terve Reino   
   liikkiksellä simulle asia
(on meillä kylässä(

------------------------------

Moi !


Tinon kirjoitustaito ei ole vielä ihan kondiksessa. Teet siinä ihan oikean ja tarkkaavaisen huomion.
Itse huomioin sinun kirjoitustaitosi olevan lähes Tinon luokkaa.

Ensinnäkin "äidinkielentunneilla" kirjoitetaan erikseen eli äidinkielen tunneilla.

Kun avaat sivun "viimeisimmät kirjoitukset käyttäjältä: Reino", voidaan todeta :

-pimeäänpaikkaan kirjoitetaan erikseen
-enään sanassa ei viimeinen kirjain todellakaan ole n . Sana on siis oikein kirjoitettuna enää.

Lause "No, ei täällä ole ketään kuka omistais valtran ja fendtin? kuuluu kirjoittaa
         "No, ei täällä ole ketään, joka omistaa Valtran ja Fendtin? 


Herrasmiehen kylvö traktori kuuluu kirjoittaa
Herrasmiehen kylvötraktori

varmasti asiantuntia kone asioissakin ....    kuuluu kirjoittaa
varmasti asiantuntija koneasioissakin  (Tinokin unohtaa usein sen j-kirjaimen, esim. maanviljeliä)

suht uudesta   kuuluu kirjoittaa
suht´uudesta

ym.ym.ym.ym....

Kysymys kuuluu: Mitä itse olet tehnyt äidinkielen tunneilla?  Kannattaako neuvoa ja arvostella toista, jos ei itsekään osaa kunnolla? Se ei ole hauskaa, ainoastaan ärsyttävää.                                                                                                                                                                                                                     Ei Tinokaan välttämättä pidä sinun "kyllä minä tiedän"-sepustuksista. Tino YMMÄRTÄÄ olla lukematta ne !!

terveisin liikkis

______________________________________________________________
















Viimeksi muokattu: 06.04.08 - klo:23:18 kirjoittanut tino

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Reinolle
terve Reino   
   liikkiksellä simulle asia
(on meillä kylässä(

------------------------------

Moi !


Tinon kirjoitustaito ei ole vielä ihan kondiksessa. Teet siinä ihan oikean ja tarkkaavaisen huomion.
Itse huomioin sinun kirjoitustaitosi olevan lähes Tinon luokkaa.

Ensinnäkin "äidinkielentunneilla" kirjoitetaan erikseen eli äidinkielen tunneilla.

Kun avaat sivun "viimeisimmät kirjoitukset käyttäjältä: Reino", voidaan todeta :

-pimeäänpaikkaan kirjoitetaan erikseen
-enään sanassa ei viimeinen kirjain todellakaan ole n . Sana on siis oikein kirjoitettuna enää.

Lause "No, ei täällä ole ketään kuka omistais valtran ja fendin? kuuluu kirjoittaa
         "No, ei täällä ole ketään, joka omistaa Valtran ja Fendtin? 
-Vai onko markkinoilla tosiaan traktori nimeltään fend ?

Herrasmiehen kylvö traktori kuuluu kirjoittaa
Herrasmiehen kylvötraktori

varmasti asiantuntia kone asioissakin ....    kuuluu kirjoittaa
varmasti asiantuntija koneasioissakin  (Tinokin unohtaa usein sen j-kirjaimen, esim. maanviljeliä)

suht uudesta   kuuluu kirjoittaa
suht´uudesta

ym.ym.ym.ym....

Kysymys kuuluu: Mitä itse olet tehnyt äidinkielen tunneilla?  Kannattaako neuvoa ja arvostella toista, jos ei itsekään osaa kunnolla? Se ei ole hauskaa, ainoastaan ärsyttävää.                                                                                                                                                                                                                     Ei Tinokaan välttämättä pidä sinun "kyllä minä tiedän"-sepustuksista. Tino YMMÄRTÄÄ olla lukematta ne !!

terveisin liikkis

______________________________________________________________


















Reuma nittään pystyn kirjoittanaan... titokonenpöynän allen vajonnun kolnnen kosnun jälneen taasn...

titokoneen puneentunnistusta pysny känninstä surinnaa opettaan ollnkaan...

Menneisyydenkaipuu

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1773
  • Laudātor temporis āctī
Vs: Reinolle

Reuma nittään pystyn kirjoittanaan... titokonenpöynän allen vajonnun kolnnen kosnun jälneen taasn...

titokoneen puneentunnistusta pysny känninstä surinnaa opettaan ollnkaan...

Reino selaa Dyna-VT:n esitettä. Tai sitten automaattivaihteistoa.
Poliittinen *****.

liikkis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 90
Vs: Reinolle
Reinon kirjoitustaito asentuu itsessään omaan kategoriaansa, ei siitä kannata välittää.
Annettakoon Agronetissä kaikkien kukkien kukkia.

- Liikkis -