Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Oletko tehnyt koneostopäätöksiä Agronetin perusteella?  (Luettu 11606 kertaa)

JoHaRa

  • Vieras
Mä suunnittelin joskus että ostetaan MF 399. Sitten tulin kuitenkin järkiini, ihan ilman Soopanetin apua. Eli tajusin että ei missään tapauksessa kannata hankkia tuollaista "jäteöljynvalmistuskonetta"  ;)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Joskus kyselin ikh:n tuumaisesta mutterimoposta täällä, ostin sellaisen ja siitä lähtien olen suhtautunut varauksin kaikkeen mitä täällä kirjoitellaan >:(   Tietysti laatu vaihtelee konehallin kamoissa mutta kun tuolla ei pultit aukea vaikka ilmaa ottaa varmaan viisi kuutiota vaikka ilmantarpeeksi väitettiin 900litraa.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Joskus kyselin ikh:n tuumaisesta mutterimoposta täällä, ostin sellaisen ja siitä lähtien olen suhtautunut varauksin kaikkeen mitä täällä kirjoitellaan >:(   Tietysti laatu vaihtelee konehallin kamoissa mutta kun tuolla ei pultit aukea vaikka ilmaa ottaa varmaan viisi kuutiota vaikka ilmantarpeeksi väitettiin 900litraa.

nottei ollut myyjä itte soluttautunut salanimellä agronettiin ;D


Mä olen aina ihmetellyt näitä jokka ostaa koneen ja sitten kyselevät agrosa mitäs tuli ostettua ;D ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

maanjulli

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 149
Ei suoria päätöksiä, mutta konepalstaa tulee seurailtua ja joukossa on myös ns. asialllisia/hyödyllisiä kommentteja. Tässä taannoin avanti herkes käymästä ja muistin aiheeseen liittyvän keskustelun agrosta ni vot täältähän löyty suorat korjausohjeet ko. vikaan  :).

   

Verku

Mä suunnittelin joskus että ostetaan MF 399. Sitten tulin kuitenkin järkiini, ihan ilman Soopanetin apua. Eli tajusin että ei missään tapauksessa kannata hankkia tuollaista "jäteöljynvalmistuskonetta"  ;)

390:n saloihin vihkiytyneenä en edes uskalla ajatella mitä vahinkoa se kutoskone niin pehmosen koneen keulalla tekisi... :-X
Kypsä tapaus

Verku

Joskus kyselin ikh:n tuumaisesta mutterimoposta täällä, ostin sellaisen ja siitä lähtien olen suhtautunut varauksin kaikkeen mitä täällä kirjoitellaan >:(   Tietysti laatu vaihtelee konehallin kamoissa mutta kun tuolla ei pultit aukea vaikka ilmaa ottaa varmaan viisi kuutiota vaikka ilmantarpeeksi väitettiin 900litraa.

Ittellä ihan hyvät kokemukset ko. moposta.

Ihan pakko tyhmänä kysyä.

Onko letkut ja liittimet riittävän isot jotta tilavuusvirta riittävä?

Käytätkö erillisiä jatkovarsia?
Kypsä tapaus

Teroman


Olen huomannut että A netissä on erittäin asian tuntevia lausuntoja aiheesta kuin aiheesta,,,,,,,,

Ilmeisesti niistä voi otta apua kone valintoihin niin ei tarvitse ihan kaikkea itse kokeilla omaan piikkkiinÅ

,,,,,,,,,,,,,,,,,å

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Aika paljon vaikutti Ag:ssa kirjoittelu siihen, että juuri aamusella ilmestyi jonnun keulalle MPlift.

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Joskus kyselin ikh:n tuumaisesta mutterimoposta täällä, ostin sellaisen ja siitä lähtien olen suhtautunut varauksin kaikkeen mitä täällä kirjoitellaan >:(   Tietysti laatu vaihtelee konehallin kamoissa mutta kun tuolla ei pultit aukea vaikka ilmaa ottaa varmaan viisi kuutiota vaikka ilmantarpeeksi väitettiin 900litraa.

Kyllä aika paljon on ikh:n kaluista ja varaosista täällä varoitettu.  ;D

Verku

Aika paljon vaikutti Ag:ssa kirjoittelu siihen, että juuri aamusella ilmestyi jonnun keulalle MPlift.

Mikolla on hinnoittelu kohdallaan, kaikille sama = ei iske naapurikateus. :D
Kypsä tapaus

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Aika paljon vaikutti Ag:ssa kirjoittelu siihen, että juuri aamusella ilmestyi jonnun keulalle MPlift.

Mikolla on hinnoittelu kohdallaan, kaikille sama = ei iske naapurikateus. :D
Ja näin sen pitää olla, keskusliikkeissä arpovat hintoja naamavärkin mukaan...
Nothing is Something Worth Doing

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52014
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Aika paljon vaikutti Ag:ssa kirjoittelu siihen, että juuri aamusella ilmestyi jonnun keulalle MPlift.

Mikolla on hinnoittelu kohdallaan, kaikille sama = ei iske naapurikateus. :D
Ja näin sen pitää olla, keskusliikkeissä arpovat hintoja naamavärkin mukaan...

K-talouspaperi taitaa olla ainoa putiikki joka rullaa punaisen maton ja järjestää soittokunnan sekä tyhjentää myymälän kun ovesta putkahtaa joku paikallinen isokenkäinen ja nenäinen patruuna?
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vaikka aina täällä parjataan valtua ja varsinkin A-sarjaa, tuli sellainen vieläpä käytettynä, ostettua. Kotia asti en ole saanut, kun ei ole uusi tullut tilalle vanhalle omistajalle.
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho

Verku

Vaikka aina täällä parjataan valtua ja varsinkin A-sarjaa, tuli sellainen vieläpä käytettynä, ostettua. Kotia asti en ole saanut, kun ei ole uusi tullut tilalle vanhalle omistajalle.

No, ei ainakaan perustekniikassa pitäis tulla mitään probleemia. :)

Onnea uudelle, se on mukavaa kun pääsee uudistamaan!  ;)
Kypsä tapaus

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Aika paljon vaikutti Ag:ssa kirjoittelu siihen, että juuri aamusella ilmestyi jonnun keulalle MPlift.

No, oma mielipiteesi MP:stä?