Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Toisinajattelijat.  (Luettu 709 kertaa)

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Toisinajattelijat.
Meillä  Suomessa on henkilöitä  jotka eivät ole tyytyväisiä   vallitsevasta järjestelmästä.   On kakki huonosti.     Lähinnä tulee mieleen Venäjä siellä on myös tyytymättömyyttä vallitsevaa järjestelmää vastaan.  Minun nurkillani asustelee Venäjältä tulleita naisia,  tykkäävätten  tästä järjestelmästä,  mutta eivät saa tuoda vanhempiaan Suomeen.  Pakolaiset kyllä pääsee. Suomessa on tyytymättömiä  eläkeläisiä ,  voisi olla sellainen  järjestelmä,  vaihdettaisiin  eläkeläisiä   päittäin , Venäjän kanssa.  Molemmille  olisi lotto voitto , asunnot  päittäin.

Viimeksi muokattu: 18.12.19 - klo:20:03 kirjoittanut totuuden torvi

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: Toisinajattelijat.
Meillä  Suomessa on henkilöitä  jotka eivät ole tyytyväisiä   vallitsevasta järjestelmästä.   On kakki huonosti.     Lähinnä tulee mieleen Venäjä siellä on myös tyytymättömyyttä vallitsevaa järjestelmää vastaan.  Minun nurkillani asustelee Venäjältä tulleita naisia,  tykkäävätten  tästä järjestelmästä,  mutta eivät saa tuoda vanhempiaan Suomeen.  Pakolaiset kyllä pääsee. Suomessa on tyytymättömiä  eläkeläisiä ,  voisi olla sellainen  järjestelmä,  vaihdettaisiin  eläkeläisiä   päittäin , Venäjän kanssa.  Molemmille  olisi lotto voitto , asunnot  päittäin.

Ettet vain olis itse tyytymätön. Jotenkin rivien välistä paistaa.

totuuden torvi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1964
Vs: Toisinajattelijat.
Olen  myötämielinen siihen että  lapset saavat tuoda vanhempansa Suomeen ,  kun otetaan pakolaisia,  niin kyllä nämä vanhemmat.  Tiedän että jos saisivat tulla  Suomeen, niin siellä jää hyvä asunto  jollekkin sellaisille ketkä ei ei ole tyytyväisiä Suomen  eläkkeisiin ja  asunto asioihin.