Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sarja...  (Luettu 2599 kertaa)

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
sarja...
maksoin lähes tyhjästä...

tarkoituksena oli suorittaa lantalan lopputarkistus. muttei onnistunut, koska vastaava työnjohtaja ei ollut toimittanut ilmoituskaavaketta kuntaan...

1000 euroa... yhden blanketin täytöstä...

http://www.youtube.com/watch?v=AF8k3zSqWaQ

joku vielä ihmettelee, miten rakentaminen on kallista ja muutenkin hikistä hommaa...

http://www.youtube.com/watch?v=PHthhdtuZGs&feature=related

Sirre65

  • Vieras
Vs: sarja...

Mulla kanssa menit rahat hukkaan. Pihassani on sellainen vanha vesikaivo. Aattelin, että kun sitä ei ole käytetty vuosiin, niin voisi sen tyhjentää ja pestä. No tilasin paikallisen vapaapalokunnan tyhjentämmään kaivon. Ei niillä kauaa mennyt, kun kaivo oli tyhjä ja pesty.

Lasku saapui kahden viikon päästä ja oli hinnaltaan 150 euroa. Samassa muistin, että olin jättänyt kaivon kannen auki notta kaivo tuulettuisi. Tulipa sinne kaivoon samalla katsottua, kun kantta sovitin ja kaivo oli taas täynnä vettä. Siinä kyllä ajattelin, että rahat meni täysin haaskuun. Päätin antaa olla.  ???

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: sarja...
Olikohan kovasti sadellut kun kaivokin täyttyi,pitää muistaa panna kansi kiinni että pysyy tyhjänä.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: sarja...

Mulla kanssa menit rahat hukkaan. Pihassani on sellainen vanha vesikaivo. Aattelin, että kun sitä ei ole käytetty vuosiin, niin voisi sen tyhjentää ja pestä. No tilasin paikallisen vapaapalokunnan tyhjentämmään kaivon. Ei niillä kauaa mennyt, kun kaivo oli tyhjä ja pesty.

Lasku saapui kahden viikon päästä ja oli hinnaltaan 150 euroa. Samassa muistin, että olin jättänyt kaivon kannen auki notta kaivo tuulettuisi. Tulipa sinne kaivoon samalla katsottua, kun kantta sovitin ja kaivo oli taas täynnä vettä. Siinä kyllä ajattelin, että rahat meni täysin haaskuun. Päätin antaa olla.  ???

niin... ei taida vertaus kannetusta vedestä päteä tähän kohtaan...  :-\

näyttää tuo ilmasto tekevän tarpeettomaksi kärkiauran ja lumilingonkin... pelkkää vettä satelee...  ::)