Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Öljy  (Luettu 16176 kertaa)

Sirre65

  • Vieras
Vs: Öljy
Meilpäi: Niin teherähän ku isäntä sanoo eikä niinku hyvä tulis!

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Öljy
Öljyn ja suodattimen vaihto, magneettiventtiili toimivaksi + lämmitysjohto koneeseen = 250 ekee sis alv. Ei paha.

Riippuu traktorista, suodattimesta ja magneettiventtiilistä, mutta yht'äkkiä tuntuu pahalta...

Minusta nykyään kaikki mikä saa alle 1000 eurolla on halpaa...
Mut tää meillä köyhillä asiat on vähä toisin. Tai sit mun käsitykseni johtuu siitä, että oon puoliksi laihialaanen.
tethering holes to their concave windings

Kp

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1903
Vs: Öljy
Öljyn ja suodattimen vaihto, magneettiventtiili toimivaksi + lämmitysjohto koneeseen = 250 ekee sis alv. Ei paha.

Riippuu traktorista, suodattimesta ja magneettiventtiilistä, mutta yht'äkkiä tuntuu pahalta...

Minusta nykyään kaikki mikä saa alle 1000 eurolla on halpaa...
Mut tää meillä köyhillä asiat on vähä toisin. Tai sit mun käsitykseni johtuu siitä, että oon puoliksi laihialaanen.
Ei Laihialla mitään köyhiä asu.
Puoliksi Laihialainen voi kyllä olla puoliksi köyhä.
Vain toisesta takataskusta löytyy maksuvälineitä.

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Öljy
Öljyn ja suodattimen vaihto, magneettiventtiili toimivaksi + lämmitysjohto koneeseen = 250 ekee sis alv. Ei paha.

Riippuu traktorista, suodattimesta ja magneettiventtiilistä, mutta yht'äkkiä tuntuu pahalta...

Minusta nykyään kaikki mikä saa alle 1000 eurolla on halpaa...
Mut tää meillä köyhillä asiat on vähä toisin. Tai sit mun käsitykseni johtuu siitä, että oon puoliksi laihialaanen.
Ei Laihialla mitään köyhiä asu.
Puoliksi Laihialainen voi kyllä olla puoliksi köyhä.
Vain toisesta takataskusta löytyy maksuvälineitä.

Emmä laihialaasuutta ja köyhyyttä toisihinsa rinnastanukkaa. Nuukuus ja köyhyys ei yleensä asu samas taloos.
tethering holes to their concave windings