Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepu ja 141  (Luettu 2644 kertaa)

Talojussi

  • Vieras
Kepu ja 141
HS:
"Joidenkin lähteiden mukaan Tehyn työtaistelu olisi toteutuessaan paljon vakavampi koetinkivi hallitusyhteistyölle kuin mahdollinen tappio 141-tuessa.

Keskustassa on näkemyksiä, joiden mukaan kokoomusta on ainakin osin syyttäminen sairaanhoidon kriisistä, jos se toteutuu.

Esimerkiksi keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas antoi ymmärtää pitävänsä hoitajien uhkaavaa työtaistelua hallitusyhteistyön kannalta vakavampana kysymyksenä kuin maataloustukea. "

...AB-alueen kepuviljelijät saavat mitä ovat tilanneet.

Kepu on ryhtynyt jo kaatamaan 141-epäonnistumisen syytä toisten niskoille...tyypilliseen keputyyliin.

S-L Anttila yrittää syyllistää kokoomusta myös vaatimalla kokoomusta ottamaan yhteyksiä Ruotsin pääministeriin. Miksei kepu itse pommita Ruotsin keskustalaista maatalousministeriä, joka on ollut eniten kampeamassa 141-tukea nurin?

...ja kepun varapj Rantakangashan paskat välittää 141-tuesta, itse kun on C-alueelta.

 ::)

Honka

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Kepu ja 141
 :) :o

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3612
Vs: Kepu ja 141
HS:
"Joidenkin lähteiden mukaan Tehyn työtaistelu olisi toteutuessaan paljon vakavampi koetinkivi hallitusyhteistyölle kuin mahdollinen tappio 141-tuessa.

Keskustassa on näkemyksiä, joiden mukaan kokoomusta on ainakin osin syyttäminen sairaanhoidon kriisistä, jos se toteutuu.

Esimerkiksi keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas antoi ymmärtää pitävänsä hoitajien uhkaavaa työtaistelua hallitusyhteistyön kannalta vakavampana kysymyksenä kuin maataloustukea. "

...AB-alueen kepuviljelijät saavat mitä ovat tilanneet.

Kepu on ryhtynyt jo kaatamaan 141-epäonnistumisen syytä toisten niskoille...tyypilliseen keputyyliin.

S-L Anttila yrittää syyllistää kokoomusta myös vaatimalla kokoomusta ottamaan yhteyksiä Ruotsin pääministeriin. Miksei kepu itse pommita Ruotsin keskustalaista maatalousministeriä, joka on ollut eniten kampeamassa 141-tukea nurin?

...ja kepun varapj Rantakangashan paskat välittää 141-tuesta, itse kun on C-alueelta.

 ::)


Kakon vastuunkantoa tyypillimisillään  :P

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Kepu ja 141


kokoomus edustajat menivät lupaamaan vaikka mitä ja nyt ovat paskat housuissa kun tulikin tosipaikka eteen

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
KaKo ja vaalilupaus
HS:"Joidenkin lähteiden mukaan Tehyn työtaistelu olisi toteutuessaan paljon vakavampi koetinkivi hallitusyhteistyölle kuin mahdollinen tappio 141-tuessa. "

Tehyn työtaistelu vaarantaa ihmishenkiä, joista hallitus on vastuussa, toisin kuin 141-tuen mahdollinen päättyminen.

Lainaus
Keskustassa on näkemyksiä, joiden mukaan kokoomusta on ainakin osin syyttäminen sairaanhoidon kriisistä, jos se toteutuu.

Eikä syyttä, Tehyn työtaistelu on KaKon vaalilupausten seurausta.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kepu ja 141
HS:
"Joidenkin lähteiden mukaan Tehyn työtaistelu olisi toteutuessaan paljon vakavampi koetinkivi hallitusyhteistyölle kuin mahdollinen tappio 141-tuessa.

Keskustassa on näkemyksiä, joiden mukaan kokoomusta on ainakin osin syyttäminen sairaanhoidon kriisistä, jos se toteutuu.

Esimerkiksi keskustan varapuheenjohtaja Antti Rantakangas antoi ymmärtää pitävänsä hoitajien uhkaavaa työtaistelua hallitusyhteistyön kannalta vakavampana kysymyksenä kuin maataloustukea. "

...AB-alueen kepuviljelijät saavat mitä ovat tilanneet.

Kepu on ryhtynyt jo kaatamaan 141-epäonnistumisen syytä toisten niskoille...tyypilliseen keputyyliin.

S-L Anttila yrittää syyllistää kokoomusta myös vaatimalla kokoomusta ottamaan yhteyksiä Ruotsin pääministeriin. Miksei kepu itse pommita Ruotsin keskustalaista maatalousministeriä, joka on ollut eniten kampeamassa 141-tukea nurin?

...ja kepun varapj Rantakangashan paskat välittää 141-tuesta, itse kun on C-alueelta.

 
Jos sattumoisin sinun kirjoituksia lukee, joutuu kysymään, että mistähän sinäkin todella välität?

On todettava, että rotareihin kelpuutetaan ne onnettomat, joita ei leijoniin ole pyrkimyksistään
huolimatta hyväksytty.

Veeti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13633
Vs: Kepu ja 141
y