Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pakolaisten puhelinlaskut  (Luettu 1812 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26173
  • vastustan
pakolaisten puhelinlaskut
kukahan net hoitelee, vieraan valtion operaattori ja käyttö näyttäs olevan melko runsasta...liekkö lähtiessä muuttaneet osoitteeks suomen sosialitoimiston vai jakaako kukkahattu rajalla soneran kortteja  :-\ :-\ :-\ :-\

Viimeksi muokattu: 08.09.15 - klo:00:08 kirjoittanut icefarmer

Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Riipeitikortteja jakavat. Sehän on perustarpeeksi luokiteltu siinä missä halal-liha-nappulasoppa.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
eikös siinä puhelimen valikoissa ole toiminto, jotta soittajan nimeä, tai numeroa ei esitetä. eihhän silloin voi laskuakaan kellenkään lähettää. vai ymmärsinkö väärin.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

navettapiika

  • Vieras
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Just noin se menee Ala-Pertti,kun vastaat sellaiseen numeroon saat laskun itsellesi..ethän sää sellasta huomaa, etkä pane pahaksesi.. ;D

SKM

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041
  • Sir Loimaa, savinenseudun (r)kunkku
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
kukahan net hoitelee, vieraan valtion operaattori ja käyttö näyttäs olevan melko runsasta...liekkö lähtiessä muuttaneet osoitteeks suomen sosialitoimiston vai jakaako kukkahattu rajalla soneran kortteja  :-\ :-\ :-\ :-\

viime kädessä sinä, minä ja me kaikki ne maksamme.
Vuokrapienviljelijän unelma Loimaalla: 70-lukulaiset veljekset Simulta ja Hankmo sekä isovaari Faari vm. 1976

Monen eri nimimerkin sujuva käyttö takaa samanmielisten kokoontumisajon.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20001
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
kukahan net hoitelee, vieraan valtion operaattori ja käyttö näyttäs olevan melko runsasta...liekkö lähtiessä muuttaneet osoitteeks suomen sosialitoimiston vai jakaako kukkahattu rajalla soneran kortteja  :-\ :-\ :-\ :-\

viime kädessä sinä, minä ja me kaikki ne maksamme.

On se tietty huolettavaa jos rahatilanne on kovin tiukalla.

-SS-

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Just noin se menee Ala-Pertti,kun vastaat sellaiseen numeroon saat laskun itsellesi..ethän sää sellasta huomaa, etkä pane pahaksesi.. ;D

 vastaatsie tuntemattomille :o

Sepeteus

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37228
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
kukahan net hoitelee, vieraan valtion operaattori ja käyttö näyttäs olevan melko runsasta...liekkö lähtiessä muuttaneet osoitteeks suomen sosialitoimiston vai jakaako kukkahattu rajalla soneran kortteja  :-\ :-\ :-\ :-\

viime kädessä sinä, minä ja me kaikki ne maksamme.

On se tietty huolettavaa jos rahatilanne on kovin tiukalla.

-SS-

 ne vain tissinkoittajat pitää sun rahoista huolta. Sosialisoivat ne sit  :o

navettapiika

  • Vieras
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Just noin se menee Ala-Pertti,kun vastaat sellaiseen numeroon saat laskun itsellesi..ethän sää sellasta huomaa, etkä pane pahaksesi.. ;D

 vastaatsie tuntemattomille :o
Kyyllä...luuletko ihan oikeasti, että tunnen jokaisen, joka mun numeroon soittaa..koskaan tiedä, mikä valvontaherra kulloinkin on kyseessä.. ;D

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Tai joku ihailija rohkaissut mielensä ja haluaa läheisempää tuttavuutta?

navettapiika

  • Vieras
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
Tai joku ihailija rohkaissut mielensä ja haluaa läheisempää tuttavuutta?
On toki niitäkin, mutta rehellisesti, vaikka onnistuisikin sen nimen onkimaan jotenkin niin pikkasen tarvii sitten pelisilmääkin, kun mulla on seitsemän liittymää nimissäni, joten osasta voi saada varsin mielenkiintoisia vastauksia.. ;D

Viljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
 navettapiian huushollissa on asiat osattu pitää hallinassa. Lueks sää nuorison teksti viestit ja?

navettapiika

  • Vieras
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
navettapiian huushollissa on asiat osattu pitää hallinassa. Lueks sää nuorison teksti viestit ja?
Eihän noista seitsemästä ole kuin yksi kalikka mulla, loput on kakaroilla tai sitten lojuvat jossain..  En lue kakaroitten tekstiviestejä, muulloin kuin silloin, kun tulevat mun puhelimeen ja silloin ne alkaa yleensä: "saako, tai  rahaa...."   Yhden kerran olen sinnikkään viestittelijän yllättänyt laittamalla tyttäreni puhelimeen tulleeseen viestiin vastauksen, mutta puolustuksena se tuli yöllä kello kaksi, lähettäjänä kymmenen v. ja huomenna koulupäivä. ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: pakolaisten puhelinlaskut
kukahan net hoitelee, vieraan valtion operaattori ja käyttö näyttäs olevan melko runsasta...liekkö lähtiessä muuttaneet osoitteeks suomen sosialitoimiston vai jakaako kukkahattu rajalla soneran kortteja  :-\ :-\ :-\ :-\

viime kädessä sinä, minä ja me kaikki ne maksamme.

On se tietty huolettavaa jos rahatilanne on kovin tiukalla.

-SS-

Tuolla tilalla on rahaa kun Nallella konsanaan, ainakin mikäli kirjoituksia on uskominen.  ;D

Kummasti vaan joku tovi sitten 05-sarjan Valmetin kansipahvi huolestutti ja autokin oli hankintalistalla, käytetty Skooda...... ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159