Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Syy avioeroihin?  (Luettu 28706 kertaa)

simmo 48

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 765
  • muori
Vs: Syy avioeroihin?
.

***Tossa on just syy eroihin. Jostain on tullut käsitys millainen liiton kuuluis olla ja ei olla omaan
olemiseen ikinä tyytyväisiä.

Luullaan, että kokoajan kuuluu olla täys rakkauden huuma päällä.

Naisilla tietysti hormoonikierukka sekoittaa pään...kin.

Jos luulet, että jonkun avioliitto toimii, et vaan tunne heitä kunnolla.
[/quote]

Timppa osui asian ytimeen.Ihmisen pitää tehdä jotain itsekin avioliiton eteen .Minulla on ollut niin vaikea liitto, että vain molempien oma tahto on vaikuttanut siihen,että emme halunneet erota.
Minä kerroin tällaisista tapauksista,joissa tehdään lapset heti peruskoulun jälkeen,erotaan heti,tai jo ennemmin kuin lapset on syntyneet.Ja moni heistä sanoo suoraan,ettei aiokkaan koskaan hakea töitä,koska näin pärjää hyvin.
..mutta minä tiedän Lunastajani elävän ja viimeisenä hän on seisova multien päällä(Job 19:25)

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
.

***Tossa on just syy eroihin. Jostain on tullut käsitys millainen liiton kuuluis olla ja ei olla omaan
olemiseen ikinä tyytyväisiä.

Luullaan, että kokoajan kuuluu olla täys rakkauden huuma päällä.

Naisilla tietysti hormoonikierukka sekoittaa pään...kin.

Jos luulet, että jonkun avioliitto toimii, et vaan tunne heitä kunnolla.

Timppa osui asian ytimeen.Ihmisen pitää tehdä jotain itsekin avioliiton eteen .Minulla on ollut niin vaikea liitto, että vain molempien oma tahto on vaikuttanut siihen,että emme halunneet erota.
Minä kerroin tällaisista tapauksista,joissa tehdään lapset heti peruskoulun jälkeen,erotaan heti,tai jo ennemmin kuin lapset on syntyneet.Ja moni heistä sanoo suoraan,ettei aiokkaan koskaan hakea töitä,koska näin pärjää hyvin.
[/quote]

  Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä. Joku peruskoululainen jolla ei ole yhtään kunnianhimoa, voi ajatellä että näin mennään. Totuus kyllä valkenee ennenpitkää.
  Tosin tuo ajatus on kyllä aika lähellä tissinkoittajan arkea, että yhteiskunta maksaa kaikki kulut ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Syy avioeroihin?
Monet nuoret pariskunnat eroaa lasten ollessa pieniä,koska yksinhuoltaja pärjää paremmin,kuin olemalla avo-tai avioliitossa.He sanovat,että ukkoa ei kannata pitää samoissa leivissä.Jos vielä äiti alkaa opiskelemaan,niin lisäksi tulee opintotuki.Ja hakemalla lähestymiskiellon ukolleen ei tartte ees katella sen naamaa.
Jos on luonteeltaan luuseri,niin ei tartte kuin pyöräyttää pari mukulaa  ja yhteiskunnan tuki on varma.Kaupungit on pullollaan näitä yh-äitejä,jotka vielä marisevat tukien pienuutta.
Kasvaako tällaisissa yh-perheissä tasapainoisia lapsia,jotka joutuvat vielä aamuisin katselemaan krapulaisia yhdenyön heiloja aamupuuropöydässä.?Tämä on sellainen ongelma,joka vielä näkyy tulevaisuudessa psykiatrien potilasmäärissä ym.

  Kerro yksi sellainen tukimuoto joka on nimenomaan räätälöity yksinhuoltajalle. Minä sentään tiedän tästä asiasta jotain. ;D

  Ero on parempi ratkaisu lapselle , kuin sellainen liitto mikä ei toimi. Meikäläisen lapset ei oo koskaan sanoneet että tein väärin , kun sen erään nakkasin pihalle. ;D
Sutenöör Seppodemariushan väitti myyneensä sen...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Satusetä...
Kokemuksesta voin sanoa, että sit se elämä alkaa. 
 
**Millaista se elämä on?  Kerro jotain konkreettista esimerkkiä.

  Jooo,,, yksi nainen soitteli mulle Porista, josko tulisit tänne avekiksi erääseen tapahtumaan. Kertoi olevansa suuren vientiyrityksen johtotehtävissä. Harmitti kun täältä ei millään kerkee 3 tuntiin poriin.
 No eihän se mittään Timppa varmaan sen hoiteli ,kun oli lähempänä ;D
Agrowebin satusetä Seppodemarius pääsi taas vauhtiin...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Joopa ja joo...
Suomalainen nainen on suomalaiselle miehelle se priima !   ;D

Niin on... ja priima nainen on jo priimanainen  ::) ::) ::) ::)

  Joo,,, mut kaikilla naisilla on se herkku suurinpiirtein samassa kohassa. Sen verran on sepekin päässy kopasee, että muslimillakin on näin ;D
Ja satusetä vaan jatkaa...  ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä.

***Vielä raskaampaa olis ilman noita tukia.

 :D
Kui mää ain olen paras?

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä.

***Vielä raskaampaa olis ilman noita tukia.

 :D

   No tollaista kertoo se ,joka ei oo nähnyt yh:n arkea. ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä.

***Vielä raskaampaa olis ilman noita tukia.

 :D

   No tollaista kertoo se ,joka ei oo nähnyt yh:n arkea. ;D

Yh:n arki ainakin täällä on sitä, että piletystä kaikki keskiviikko ja viikonloppuillat ja yöt.


Isät hoitaa lapsiaan (siis mummutja papat) kun eksät pilettää.

Ei mulla vaan olis varaa sillai ajaa taksilla ja ryypätä kuin mitä nuo yh:t tekee.
Kui mää ain olen paras?

Takaveto

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä.

***Vielä raskaampaa olis ilman noita tukia.

 :D

   No tollaista kertoo se ,joka ei oo nähnyt yh:n arkea. ;D

Yh:n arki ainakin täällä on sitä, että piletystä kaikki keskiviikko ja viikonloppuillat ja yöt.


Isät hoitaa lapsiaan (siis mummutja papat) kun eksät pilettää.

Ei mulla vaan olis varaa sillai ajaa taksilla ja ryypätä kuin mitä nuo yh:t tekee.

Kyllähän tuo taksilla kulkeminen on sairaan kallista nykypäivänä, saisvatten  viimeinkin avata kilpailulle tuon suljetun alan.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Tuo ei ole kyllä tosi. Kyllä aika raskasta elää toimeentulotuella ja lapsilisillä.

***Vielä raskaampaa olis ilman noita tukia.

 :D

   No tollaista kertoo se ,joka ei oo nähnyt yh:n arkea. ;D

Yh:n arki ainakin täällä on sitä, että piletystä kaikki keskiviikko ja viikonloppuillat ja yöt.


Isät hoitaa lapsiaan (siis mummutja papat) kun eksät pilettää.

Ei mulla vaan olis varaa sillai ajaa taksilla ja ryypätä kuin mitä nuo yh:t tekee.

 No nyt sää oot ymmärtänyt aivan väärin. Yksinhuoltajaäiti tienaa vaan lapsilleen leikkelettä leivän päälle ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Syy avioeroihin?
No nyt sää oot ymmärtänyt aivan väärin. Yksinhuoltajaäiti tienaa vaan lapsilleen leikkelettä leivän päälle

**Justjust. Mutta kun ymmärtäisivätkin ottaa hinnan.

Yks tuttu mieshenkilö kerran sanoi, että saispa olla nainen. PÄIVÄÄKÄÄN ei tarttis töitä tehdä.

Maksupääte debet napilla on jalkovälissä...

 :D
Kui mää ain olen paras?

Hakanen

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Tosiasiahan on niin että tuo nimimerkki sepe ei ole koskaan eronnut,eikä mitään muutakaan tehnyt mitä hän täällä on kirjoitellut.
Mielikuvituksen tuotteita nuo jutut hänellä ovat,pelkkää agronetin porukan vedätystä kaikki.

Heruttaja

  • Vieras
Vs: Syy avioeroihin?
Juu ja moni muija vielä *****imasemman äijän kanssa....

Kuutamoviljelijä

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 98
Vs: Syy avioeroihin?
Ero on parempi ratkaisu lapselle , kuin sellainen liitto mikä ei toimi.

***Tossa on just syy eroihin. Jostain on tullut käsitys millainen liiton kuuluis olla ja ei olla omaan
olemiseen ikinä tyytyväisiä.

Luullaan, että kokoajan kuuluu olla täys rakkauden huuma päällä.

Naisilla tietysti hormoonikierukka sekoittaa pään...kin.

Jos luulet, että jonkun avioliitto toimii, et vaan tunne heitä kunnolla.

Timpalla tekis jo kovasti mieli lähtee uudelle kierrokselle  ;D


Ei todellaKAAN tee mieli käytännössä.

 :D

Enhän minä toki käytännöstä tiiä, mutta mieles tekis kuitenkin  ;)

Verhon raosta Timppa kurkistelee kun naapurin ihana yh taas taksia oottelee minihameessaan  ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5899
Vs: Syy avioeroihin?
Omassa tuttavapiirissä on tapaus,jossa lapsilla on jopa omat huoneet !(3-2v)
Entä sitten,kun tottuu tähän etuuteen,eikait moni edes halua mennä töihin,koska rahaa tulee muutenkin?Tämä tulee veronmaksajille todella kalliiksi,eikä siihen Suomella ole tulevaisuudessa
varaa.

Täytyy sanoa että meilläkin on lapsilla omat huoneet, 3 ja 1v pojat. Oikeastaan tähän päädyttiin kun tuo pienempi on kohtuullisen levoton nukkuja, vaimoni herkkäunisena herää pieneenkin rapinaan ja nyt kun huone on toisessa päässä taloa kaikki nukkuu yönsä paremmin. Ovet tietysti auki ja kun oikeasti on hätä huuto on kyllä niin kova että jopa minä herään siihen.