Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sähköpostiin vastaaminen  (Luettu 13444 kertaa)

piki1

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 652
Vs: Sähköpostiin vastaaminen
Vko sitten tarjouspyyntöä laitoin jälkiasennus ilmastoinnista...kiirettä vissiin pitää o_O
kyselin kans toista vuotta sitten sprinteriin ,kylläkin puhelimella vastaus tuli 4 kuukauden kuluttua jolloin olin jo ite asentanu ilmastoinnin siihen.

-SS-

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 20012
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Sähköpostiin vastaaminen
Nettikaupat ovat vähentäneeet noita pettymyksiä. Miksi soitella tai kysellä, jos on nenän edessä verkkokaupassa tarjolla sama laite kiinteällä hinnalla, rahti laskettuna, ja varastotilanteen näkee ruudussa ?

Totta kai nettiostoksessa pitää siirtyä pois ns. mukavuusalueelta ja höylätä sitä korttia ja ottaa tavaran tulemattomuuden ja viallisuuden työriski itselle, tavaranpalautusten , hyvitysten ja takuujärjestelyjen muodossa. Asiat hoituvat omien kokemusten mukaan aivan yhtä hyvin suoraan sinne lähtömaahan. Ja hinta on niin alhainen, että voi ostaa kahdesta eri nettikaupasta, toinen tullut jää varaosaksi tai edelleen myytäväksi.

-SS-

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Sähköpostiin vastaaminen
Nettikaupat ovat vähentäneeet noita pettymyksiä. Miksi soitella tai kysellä, jos on nenän edessä verkkokaupassa tarjolla sama laite kiinteällä hinnalla, rahti laskettuna, ja varastotilanteen näkee ruudussa ?

Totta kai nettiostoksessa pitää siirtyä pois ns. mukavuusalueelta ja höylätä sitä korttia ja ottaa tavaran tulemattomuuden ja viallisuuden työriski itselle, tavaranpalautusten , hyvitysten ja takuujärjestelyjen muodossa. Asiat hoituvat omien kokemusten mukaan aivan yhtä hyvin suoraan sinne lähtömaahan. Ja hinta on niin alhainen, että voi ostaa kahdesta eri nettikaupasta, toinen tullut jää varaosaksi tai edelleen myytäväksi.

-SS-
Eilen ihmettelin kyllä kaupan henkilölle ääneen puhelimessa, kun kaupan nettikauppa ei seurannut varaston saldoa. Eli kaupasta soitettiin ja kysyttiin tilinumeroa, kun tilaamaani tuotetta ei ollut varastossa enää. Kuitenkin sen sai tilattua ja maksettua. Halusivat palauttaa rahat. No ei siinä muuten, mutta OLISIN TARVINNU SEN! :(
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...