Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paska-Paulan laki nurin  (Luettu 3758 kertaa)

Herpertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13078
Vs: Paska-Paulan laki nurin
Neljän vuoden päästä puretaan kepun virityksiä

No empä usko, jos ei tule puhtaasti punavihreä hallitus, mutta kako tuskin purkaa päätöksiä, joita se on ollut itse tekemässä  8)
Hyvää yötä, sano mummo kun silmä puhkes

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Paska-Paulan laki nurin
Neljän vuoden päästä puretaan kepun virityksiä

 Tuleeko tästäkin yhtä hyvä ennustus kuin että "kepu vajoaa marginaali puolueeksi neljän vuoden päästä"  ;)

Liikeideaana ennustus ei ole sinun alaasi.

Veetin parhaimmista vois kyllä vetää monta aloitusta, mutta ei  kiusata Veetiä enempää.

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Paska-Paulan laki nurin
miten tuo on mahollista?   jopa sepe olis tuota mieltä kepuin suunnitelmista!!!!

 Niinpä, näyttää siltä että kepun sulle mulle siipi on joutunut oppositioon. Onhan joku luopumistuki ihan jostain missä aurinko ei paista. Miksi pitää tukea jotain luopumista. Onhan olemassa työkyvyttömyyseläke.  :)

kylläpä hyvän lausunnon työterveysliäkär ponapartelle kirjuutti.  ;D

kauris

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 398
Vs: Paska-Paulan laki nurin
miten tuo on mahollista?   jopa sepe olis tuota mieltä kepuin suunnitelmista!!!!

 Niinpä, näyttää siltä että kepun sulle mulle siipi on joutunut oppositioon. Onhan joku luopumistuki ihan jostain missä aurinko ei paista. Miksi pitää tukea jotain luopumista. Onhan olemassa työkyvyttömyyseläke.  :)

kylläpä hyvän lausunnon työterveysliäkär ponapartelle kirjuutti.  ;D

  Hyvihän se tuo Pekka hauvasta kirjoottelloo. Kohta täs pitää ruveta uskommaan että Pekka on uuvesti syntynyt.  :) Ookko sää kuten Jesse.  :)

82-90

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4962
  • vasikoita ottoo kualiin
Vs: Paska-Paulan laki nurin
miten tuo on mahollista?   jopa sepe olis tuota mieltä kepuin suunnitelmista!!!!

 Niinpä, näyttää siltä että kepun sulle mulle siipi on joutunut oppositioon. Onhan joku luopumistuki ihan jostain missä aurinko ei paista. Miksi pitää tukea jotain luopumista. Onhan olemassa työkyvyttömyyseläke.  :)

kylläpä hyvän lausunnon työterveysliäkär ponapartelle kirjuutti.  ;D

  Hyvihän se tuo Pekka hauvasta kirjoottelloo. Kohta täs pitää ruveta uskommaan että Pekka on uuvesti syntynyt.  :) Ookko sää kuten Jesse.  :)

joo. kyllä näättää jotta työtrveysliäkär on oikijan laasunnon antana. vuan eijjoo liäkitys auttana harhoihin. pyyvähä sepeteus uus resehti.  :o ::) ;D

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Paska-Paulan laki nurin
En ole koskaan edes kuvitellut ett toi alunperin Enestamin jätevesiasetus kaikessa rankkuudessaan tulee voimaan tai sitä kukaan noudattaa....

Nyt tuli asiaan edes jonkinlainen roti.....