Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lähteen kuivatus  (Luettu 30283 kertaa)

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Lähteen kuivatus
Oletko jostain mettänperältä ja luulet olevasi valistunut ja sivistynyt tietoviisas. Sinun pitäisi tulla avoimille foorumeille ja valaistua. Ole moderni!
Mää en ole tietoviisas enkä edes valistunut. Luin vaan yhden kaksoissokkotestin, jossa taikavarpuilu osoitettiin totaalihuuhaaksi. Toisaalta, eipä nuo muutkaan uskonnot konkretiaa vaadi tuekseen ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Lähteen kuivatus
Johan meni tääkin huuhaaksi.

Naapurin äijä katsoi kaivon paikan hiekkamaalla. Piti olla aika matalassa hyvä kaivo tulossa. Kaivoi lapiolla pari metriä ja vielä toiset perään. Ei tullut vettä, vaan Nätkinmäki painoi sata metriä reikää peruskallioon. Siellä oli vesi.

Siis kaivon paikka oli hyvä. Syvyysarvio väärä.

 ;D

Varpu siis oikeasti toimi. Kyse on vain kaivumenetelmästä, syvyydestä ja kaivukulmasta.
Älä kaiva kohti Gobin autiomaata!

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Lähteen kuivatus
Oletko jostain mettänperältä ja luulet olevasi valistunut ja sivistynyt tietoviisas. Sinun pitäisi tulla avoimille foorumeille ja valaistua. Ole moderni!
Mää en ole tietoviisas enkä edes valistunut. Luin vaan yhden kaksoissokkotestin, jossa taikavarpuilu osoitettiin totaalihuuhaaksi. Toisaalta, eipä nuo muutkaan uskonnot konkretiaa vaadi tuekseen ;D ;D

Tuossa testissä olivat väärät ja tarkoituksenmukaiset koejärjestelyt ja siksi tuloksena oli huuhaa.  Oikein järjestetyssä testissä pajukeppi todetaan toimivaksi.

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Lähteen kuivatus


Tuossa testissä olivat väärät ja tarkoituksenmukaiset koejärjestelyt ja siksi tuloksena oli huuhaa.  Oikein järjestetyssä testissä pajukeppi todetaan toimivaksi.

 ;D x 5

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Mulla on pajuinen onkivapa. Siinä on sellainen ominaisuus että se taipuu alaspäin kun vettä on kärjen alla vähemmän   ??? Onko tähän henkimaailmasta löytyvää selitystä vai riittääkö kalan paino vääntämään kärkeä  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Vuosikymmeniä jollei vuosisatoja on meillä varvulla katsottu kaivoja ja toimii varmasti.Kymmeniä kaivoja olen katsonut asukkaille ja aina on tullut vettä ,mutta se on eri asia riittääkö se kuivana kautena siitä en anna takuuta.
Tämän ominaisuuden puuttuminen tietenkin harmittaa joitakin aivan vimmatusti sen olen huomannut ,mutta se kuluu ihmisen luonnollisiin käyttäytymis malleihen ,jos ei johonkin kykene niin se todetaan huuhaaksi. ;D

Olet, Sassi, aivan oikeassa. Tuo Jortikka on juuri sellainen kateuden musta aukko, jolle valaistuksen antaminen on turhaa. Musta aukko imee kaiken, sinne vie kaikista vaihvimmat miinusmerkkiset voimaviivat.  Sääli, hän olisi rehukauppiaana ihan vakuuttava, mutta kun ei usko pajukeppihommiin, niin ei tule kauppoja, ei!  >:(
"Asiakas on aina oikeassa... silloinkin kun hän on väärässä"  :D Mutta en aio ruveta uskomaan mihinkään huuhaahan ihan halvalla  ::)

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Lähteen kuivatus
Mulla on pajuinen onkivapa. Siinä on sellainen ominaisuus että se taipuu alaspäin kun vettä on kärjen alla vähemmän   ??? Onko tähän henkimaailmasta löytyvää selitystä vai riittääkö kalan paino vääntämään kärkeä  ???

Enpä olisi uskonut sinun taipuvan tälläiseen mystiseen uskonkysymykseen. Kysymyksesi on todella selittämätön ja vaatii havitsijaltaan varsin syvälle
taikauskoon paatumista.   ???

sorkkis

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Pajunvarpu ei toimi kaikilla . Pari tuttua löytää lähteen paikan mutta minä en onnistunut .

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Lähteen kuivatus
Tuossa testissä olivat väärät ja tarkoituksenmukaiset koejärjestelyt ja siksi tuloksena oli huuhaa.  Oikein järjestetyssä testissä pajukeppi todetaan toimivaksi.

Aika hyvin. Arvasin tietysti, että paatunut huuhaauskovainen vastaakin noin, vaikkei tiedä mistä tutkimuksesta oli kyse. Mun lukemani ei ollut suomalainen ;)
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Pajunvarpu ei toimi kaikilla . Pari tuttua löytää lähteen paikan mutta minä en onnistunut .

No... silloin olet järkevämpi kuin luulinkaan  ;D

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Tuossa testissä olivat väärät ja tarkoituksenmukaiset koejärjestelyt ja siksi tuloksena oli huuhaa.  Oikein järjestetyssä testissä pajukeppi todetaan toimivaksi.

Aika hyvin. Arvasin tietysti, että paatunut huuhaauskovainen vastaakin noin, vaikkei tiedä mistä tutkimuksesta oli kyse. Mun lukemani ei ollut suomalainen ;)

Suomalaiset tutkimukset tukevat varsin väkevästi Sinun lukemaasi ulkomaalaista tutkimusta  :D Sinällään jännää että tuollaistakin on tutkittu  ??? Vai tutkitaanko Suomessa/maailmalla kaikki huuhaamyytit "varmuuden vuoksi"

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Lähteen kuivatus
Suomalaiset tutkimukset tukevat varsin väkevästi Sinun lukemaasi ulkomaalaista tutkimusta  :D Sinällään jännää että tuollaistakin on tutkittu  ??? Vai tutkitaanko Suomessa/maailmalla kaikki huuhaamyytit "varmuuden vuoksi"
Pakkohan se on tutkia, se on osa julkishallinnon palvelutarkoitusta. Englannissa on yhä voimissaan landehanden hengenheimolaisten miehittämä Maa on litteä-kerho ;D ;D ;D
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Lähteen kuivatus
Suomalaiset tutkimukset tukevat varsin väkevästi Sinun lukemaasi ulkomaalaista tutkimusta  :D Sinällään jännää että tuollaistakin on tutkittu  ??? Vai tutkitaanko Suomessa/maailmalla kaikki huuhaamyytit "varmuuden vuoksi"
Pakkohan se on tutkia, se on osa julkishallinnon palvelutarkoitusta. Englannissa on yhä voimissaan landehanden hengenheimolaisten miehittämä Maa on litteä-kerho ;D ;D ;D

Ilmeisesti tuo kerho on joku "Kuussa ei ole käyty" -kerhon alajaosto  :D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Lähteen kuivatus
Tuossa testissä olivat väärät ja tarkoituksenmukaiset koejärjestelyt ja siksi tuloksena oli huuhaa.  Oikein järjestetyssä testissä pajukeppi todetaan toimivaksi.

Aika hyvin. Arvasin tietysti, että paatunut huuhaauskovainen vastaakin noin, vaikkei tiedä mistä tutkimuksesta oli kyse. Mun lukemani ei ollut suomalainen ;)

Minä taas tiesin, että revit tietosi tutkimuksesta huhumyllyn tiedoitustoimituksesta. Joten vastaus sen mukaisesti.  Juupas-eipäs!  Olisit käyttänyt edes hevosmiesten tietotoimistoa, sekin on luotettavampi. ;D

landehande

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5390
  • verkuilla tulevaisuuteen
Vs: Lähteen kuivatus
Pajunvarpu ei toimi kaikilla . Pari tuttua löytää lähteen paikan mutta minä en onnistunut .

Kiitos tuesta!  Minä olen yksi noista, joilla homma onnistuu.