Riippuu kyllä variaattoristakin,hankala neuvoa.Mutta jos ajaa koneen käydessä sen jousenpuoleisen pohjaan,eli lautaspari on silloin auki,lukitsee sen auki asentoon ja sitten sylinterin lautasparin päästää löysälle.Hihna pitäs olla löysällä sen verran että sen saa vängättyä paikoiltaan.
Kiitosta, tämähän toimi, katsoin pihassa uudestaan ja ajattelin ettei tuo nyt niin paha olekkaan, yksi suoja pelti, ketju ja tukivarsi irti ja vanha muljahti helposti ulos...
...mutta uuden asettelu vaati tosiaan tuon jousipuolen kiilamisen auki, ei mennyt ilman
...eli piti vanha laittaa takaisin, pyöritellä auki, ja sitten taas pois... sai nopeasta työstä paljon hitaamman.
Niin, ja se vanha tosiaan meni helposti takaisin, näistä näkee jo silmällä että 'vähän' oli kulunut, mutta ainakin kelaan nyt saa ne kierrokset. Itsestään selvyyshän tämän olisi syynä pitänyt olla toki...