Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kirveistä  (Luettu 2242 kertaa)

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Kirveistä
He he , arvasin kiinostavan. ::) Tosiasiassa kyse olisi hirrenveistossa käytettävistä kirveistä. Liekkö arvon kaartissa asian taitajia? Mistä kannattaisi hankkia vestokirveet, kun näkyvät olevan hyvissä hinnoissa. Vanhat on tietysti tullut laitettua verkonpainoiksi tai jonnekkin, kun ei näytä olevan tallessa :(

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kirveistä
He he , arvasin kiinostavan. ::) Tosiasiassa kyse olisi hirrenveistossa käytettävistä kirveistä. Liekkö arvon kaartissa asian taitajia? Mistä kannattaisi hankkia vestokirveet, kun näkyvät olevan hyvissä hinnoissa. Vanhat on tietysti tullut laitettua verkonpainoiksi tai jonnekkin, kun ei näytä olevan tallessa :(

Mä tiedän yhden kirveen, jota Ei kannata hommata tuohon tarkoitukseen. Voisin kertoa nimen, mutta vinnamo repii heinäpaalinsa jos kerron.

Timon

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 488
Vs: Kirveistä
Osta ennemmin pikkurälläkkään jyrsinlaikka,paljon kätevämpi ja nopeampi.Kuvia laikasta saatavissa...

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kirveistä
Nopealla googlailuilla löytyi het asiallisen näkösiä kirveitä

http://www.oppisop.com/seppa.html

Noissa ei vaan ole vipuja eikä muitakaan hienouksia. Liekkö noiden kehittelijät olleet vähä yksinkertaisia  :D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Kirveistä
Minulla on varastossa kaksi aitoa piilukirvestä. Isoisän peruja. Oli kotiseudullaan kysytty hirrenveistäjä ja nuo kirveet jäivät sittemmin minulle.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Kirveistä
He he , arvasin kiinostavan. ::) Tosiasiassa kyse olisi hirrenveistossa käytettävistä kirveistä. Liekkö arvon kaartissa asian taitajia? Mistä kannattaisi hankkia vestokirveet, kun näkyvät olevan hyvissä hinnoissa. Vanhat on tietysti tullut laitettua verkonpainoiksi tai jonnekkin, kun ei näytä olevan tallessa :(

Mä tiedän yhden kirveen, jota Ei kannata hommata tuohon tarkoitukseen. Voisin kertoa nimen, mutta vinnamo repii heinäpaalinsa jos kerron.

 Tarkoititko *****kirvestä?
http://www.piilukirves.fi/
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

roadrunner

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2137
Vs: Kirveistä
No juuri tuon hintapolitiikan takia kyselin, hirspek piilu 311€ , veistokirves 182€, kalliilta kuulostaa, kun laadusta ei tiedä.  ??? Arvelin jos joku tuntisi vielä kunnon nokineniä, ketkä osaisi takoa oikeita vehkeitä.