Agronet on useenmiten hauskaa luettavaa kun erilaaset "asiantuntijat" pyrkivät tunteella torpeedoimaan totuuksia
No leikki sijansa saakoon eikä kuskin nolous oo koneen vika...
Samalla konehuollolla on tullu kätyä Paalinpyörittäjän kans. Rapiat kolometuhatta tiimaa on "noettomalla nokalla"päästelty pääaias urakointihommis. Seurauksena on ollu todellakin puhtaampi moottori, huollosta ei silti oo tingitty. Merkittävästi parempi alavääntö, turhat savumerkit jäivät pois(lienevät hiukkasiakin), hetkellisestä huippukulutuksesta pois 5l, 13hp lisää, ahtopaineet ennallaan, lämpökuormaa huomattavasti vähemmän...
Sittemmin konetta on myös ohjelmoitu, työtehossa tuntuvalla tehonlisäyksellä pysytään edelleen kulutuksessa "tehtaan vakion " alapuolella. Nyttemmin ohjelmoinnilla on nostetun tehonkin kulutuksesta edelleen siivu pystytty niistämään pois.
Ihan kaikki tehoa tuovat woimamiehet eivät välttämättä koneen ja kuskin oloa helpota, voi käydä täysin päinvastaisestikkin...