Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Maatalouslomittajat  (Luettu 11669 kertaa)

Maalaispoika

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2644
  • Nothing runs like a deere
Vs: Maatalouslomittajat
KJL:n luona lomittajan työpaikka onkin karu selli. ;D
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Jansku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Maatalouslomittajat
No eipä tällä palkalla uusia autoja osteta,mutta joten kuten toimeen tulee.Mietin vain kuinka tuo koulutus vaikuttaa sitten palkka tasoon.Tarkoitus olisi valmistua ensi keväänä.

Ruunalle sanotaan, oriilta pyydetään ja tammalle lähetetään hakemus - kolmena kappaleena

Henkka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 252
Vs: Maatalouslomittajat
Parhaiten lomittaja varmaan tienais jos hakis jollekkin isolle tilalla karjakoks/karjanhoitajaks tai vastaavas. Luulis että sitä arvostettas enemmän si. Kato vaan aika kova lomittajien suhteen.

Jansku

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Maatalouslomittajat
Olen itse miettinyt jos kahdella tilalla olisin ns. vakituisena työntekijänä.Onkohan tuo sitten mahdollista sen aika näyttää.

Tosiaan omalla kohdalla on ollu harmiksi sellainen asia ettei tilan koneisiin ole saanut koskea :( kattia olen saanut kaksi kertaa ajaa silloinkin navetan pihalla paikasta A paikaan B.

Oppisopimuksella kun nyt opiskelen niin koulussa on seuraavaksi koneoppia saapi nähdä jos sen suoritettuani saisi enemmän koneisiinkin koskea.
Ruunalle sanotaan, oriilta pyydetään ja tammalle lähetetään hakemus - kolmena kappaleena

Vastaranta

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 902
Vs: Maatalouslomittajat
Mietin vain kuinka tuo koulutus vaikuttaa sitten palkka tasoon.


Ei millään tavalla. Mutta jos olet koulussa jotakin oppinut tekemään ja vieläpä pystyt koulupohjan päälle uutta omaksumaan, niin siitä jo maksetaankin. Virkamiehet ovat sitten asia erikseen, siellä maksetaan enempi koulutuksen mukaan  ;)
uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot