Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Deutsi tietäjät hoi !  (Luettu 20490 kertaa)

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
   cría cuervos y te sacarán los ojos

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
Oon vaatimaton!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26143
  • vastustan
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
notta kuplalla jokkiskisoihin meininkiä on teutsin moottoreissa ;) ;D 8) ::)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Varjo79

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4853
  • Suvakki vajakkeja vituttaa!!!!
Vs: Deutsi tietäjät hoi !
Aikapaljon noita imajähdytettyjä Deuz koneita on asenneltu muunmuassa hakkureihin  yms kohteisiin. Oikeastaan sitkeimmin vääntä kone tuossa noin 70-100hv luokassa millä olen ajellu. On Minskiläinen siis Belaroiskiksen mylly :-[ Muutoin ko myllyn toimintaan ja kestävyyteen en ota kantaa mutta sitkeävetonen tuo on.

Viimeksi muokattu: 27.12.14 - klo:08:16 kirjoittanut Varjo79

Eu on perseeeestä ja syvältä!!!!!!!!!!!!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Deutsi tietäjät hoi !

notta kuplalla jokkiskisoihin meininkiä on teutsin moottoreissa ;) ;D 8) ::)
[/quote]

Muistan hämärästi nuoruudesta että noita deutsin pyttyjä olis jotku humut laitellut kuplan lohkoihin  :D

Kaverin kotifarmilla oli joku tuollainen ilmajäähdytteinen nelikko deutsi. Laatikko siit oli ainakin hajalla jossain vaiheessa ja etuakselissa väljää. Ja tietty se polttoainelämmitin lie ehjätty vuosien varrella useampaan kertaan.

Kaverilla taasen OK6:ssa deutsin ilmajäähdytteinen kuutonen. Vähä perso polttoaineelle se on, mutta muuten on palvellut vähillä ajoilla ymmärtääkseni ihan mukavasti.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Deutsi tietäjät hoi !

notta kuplalla jokkiskisoihin meininkiä on teutsin moottoreissa ;) ;D 8) ::)

Muistan hämärästi nuoruudesta että noita deutsin pyttyjä olis jotku humut laitellut kuplan lohkoihin  :D

Kaverin kotifarmilla oli joku tuollainen ilmajäähdytteinen nelikko deutsi. Laatikko siit oli ainakin hajalla jossain vaiheessa ja etuakselissa väljää. Ja tietty se polttoainelämmitin lie ehjätty vuosien varrella useampaan kertaan.

Kaverilla taasen OK6:ssa deutsin ilmajäähdytteinen kuutonen. Vähä perso polttoaineelle se on, mutta muuten on palvellut vähillä ajoilla ymmärtääkseni ihan mukavasti.
[/quote]


Oon vaatimaton!

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Deutsi tietäjät hoi !

notta kuplalla jokkiskisoihin meininkiä on teutsin moottoreissa ;) ;D 8) ::)

Muistan hämärästi nuoruudesta että noita deutsin pyttyjä olis jotku humut laitellut kuplan lohkoihin  :D
[/quote]
Juu – tämä pitää paikkansa, pytty porattiin suuremmaksi ja lyhennettiin ja …. sopi heittämällä kuplankoneeseen, ja kuplahan oli fyyrerin viimeinen kosto maailmalle – lämmityslaitteelta koetettaessa notta tuleeko lämmintä tosin ei voi hitler tervehdytä tehdä deutsissa istuen, joten jotain eroakin on. :-X
   cría cuervos y te sacarán los ojos

42

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8842
  • Israel, lähi idän ainoa demokratia
Vs: Herne nekkuun !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
No siehän sälli oot.

Älä suotta kiihkoile. Kyl myö päässää kylvöille vähemmälläkii.

Savolaisuutenii on ylleisesti tiiossa eik siin mitää häppeemist oo.


Niin että kun laitan asiaa niin sinä mielikuvia jostain, mutta kysytään : missä en ollut tasapainoakseli asiassa ”kartalla” mikä oli ”paskaa”  ja mikä asian vierestä?

Meinasin unohtaa notta hyvää joulua.
   cría cuervos y te sacarán los ojos

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Herne nekkuun !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
No siehän sälli oot.

Älä suotta kiihkoile. Kyl myö päässää kylvöille vähemmälläkii.

Savolaisuutenii on ylleisesti tiiossa eik siin mitää häppeemist oo.


Niin että kun laitan asiaa niin sinä mielikuvia jostain, mutta kysytään : missä en ollut tasapainoakseli asiassa ”kartalla” mikä oli ”paskaa”  ja mikä asian vierestä?

Meinasin unohtaa notta hyvää joulua.

Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.
Oon vaatimaton!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52010
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Herne nekkuun !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
No siehän sälli oot.

Älä suotta kiihkoile. Kyl myö päässää kylvöille vähemmälläkii.

Savolaisuutenii on ylleisesti tiiossa eik siin mitää häppeemist oo.


Niin että kun laitan asiaa niin sinä mielikuvia jostain, mutta kysytään : missä en ollut tasapainoakseli asiassa ”kartalla” mikä oli ”paskaa”  ja mikä asian vierestä?

Meinasin unohtaa notta hyvää joulua.

Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.

Puutumpas riitaanne....

1. 42 ei ole savolainen.
2. 42 asuu Loimaalla.
3. 42 olen minä eli SKN. 8)

Ai miksikö on noin? No siksi, että sivustomme harhaiset mamukriittiset hattivattifoliot ovat näin päätelleet. ;D

Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Herne nekkuun !
Pitää laittaa noihin molempiin DX:iin sähköinen tuntimittari niin voi verrata ja arvuutella sitten paljonko koneessa on oikeasti "kellotunteja".
Voi tulla yllätyksiä kun deutzi menee kierroksilla niin vallu menöö väännöllä.   8)

On kyllä varsinainen mopo tuo 4.70 / 92  :(
Jaahas vainiinkö meinaat ??? Mulla on tuossa 3 velmuttia ajossa ja voin kyllä sanoa että vakiona niissä ei pahemmin vääntöä ole. Eisillä että olisivat honoja mutta ei tosiaankaan mitään väännön jättiläisiä vakiona.
V 705 pesee 4.70 dx sän 100 – 60
Voihan tuo noinkin olla mene ja tiedä. Mun 705st juur hitsas kovan vedätyksen lopussa kun paukutloppu. Lähti kyllä kunnolla jähdyttyään käyntiin kun startti jaksotaas pyörittää :-X
hitsas ? paukutloppu ?
Niin meinaan että leikkas kiinni rajun vedätyksenlopussa kun voima loppui kesken. Olispitäny hellätä ennenkuin näinkävi. Mutta tämmöistä tää urheilumieli aiheuttaa :-X Niin tämä eisiis tapahtunut Joulunpyhinä vaan noin2 viikkoa sitten vuoden viimeisellä maansiirto keikalla. Tuosiis tapahtuu kun tuommoinen hieman voimiensatunnossa oleva mosa hyytyy kovassa vedossa. Seuraus on jonkinasteinen lämpöleikkaantuminen. Katotaan jos talvenmittaan sais taas uudet sisäkalut tuokin mylly.
Ilmajäähdytys koneen peli olisi tuossa vaiheessa pelattu – ei muutakun saatanallisen kallis pytty ja mäntä kehiin tai useampi.

42 Puhut täyttä paskaa ja vieläpä asian vierestä! 
Oikeesti, 80-luvulla Valmetin moottorivalmistus oli marginaalisen pientä verrattuna ilmajäähdytteisten Deutz moottorien valmistukseen ja siihen miten paljon niitä oli jo edellisinä vuosikymmeninä asennettu erillaisiin vaativiin käyttökohteisiin ympäri maailman. Näiden ilmajäähdytteisten moottorien maine on kiistattoman erinomainen, vaikkakin häviävät kyllä vääntöominaisuuksissaan Valmetille.
Valmetilla oli tunnetusti usein öljyt ja vedet sekaisin, mitä ei sattuneesta syystä tapahtunut Deutzille 8)
Tänäpäivänä Valmetin tilanne (agcopower) on hiukan erillainen ja moottoria löytyy jo monen pellin alta.

 hitsas ? paukutloppu ? niin menöö ???? (ookko savolainen? no jos oot niin ei oo ihme!)
No siehän sälli oot.

Älä suotta kiihkoile. Kyl myö päässää kylvöille vähemmälläkii.

Savolaisuutenii on ylleisesti tiiossa eik siin mitää häppeemist oo.


Niin että kun laitan asiaa niin sinä mielikuvia jostain, mutta kysytään : missä en ollut tasapainoakseli asiassa ”kartalla” mikä oli ”paskaa”  ja mikä asian vierestä?

Meinasin unohtaa notta hyvää joulua.

Joo hyvää joulun jatkoa!  :)
Ja vitut teillä siellä savossa mitään metriä lunta ole.

Puutumpas riitaanne....

1. 42 ei ole savolainen.
2. 42 asuu Loimaalla.
3. 42 olen minä eli SKN. 8)

Ai miksikö on noin? No siksi, että sivustomme harhaiset mamukriittiset hattivattifoliot ovat näin päätelleet. ;D

En usko! en edes joulupukkiin. Vaikka on olemassa viitteitä ja epäilyksiä SKN:n monistumisesta useammaksi nimimerkiksi niin silti 42 on ehta savonmuan +alv +toimituskulut + laskutuslisä mies. ;D
Oon vaatimaton!