Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6

Viestit - Tomppa

Datamanuaalin kirjojen "painolaadussa" on vielä parantamisen varaa. Esim. sähkökaavioista ei saa selvää, ei edes arvaamalla.
90-luvun puolessavälissä tankillisen bensaa sai alle 200 markalla, markka-ajan lopulla siihen meni yli 300 markkaa. Ei tuo markkakaan kovin hyvin arvoaan pitänyt.
Wiimasta en tiedä mutta Shellin SRS 4000 vaseliini jumittaa prässin jos pumppaa liian nopeasti. Hitailla pumppauksilla menee kevyesti.
Apulannan syötön kun veivaa nollille ja takaisin niin syöttötelat puhdistuvat.
TM 125 ja öljypumppu halkesi ilman järkevää syytä. Mikähän olisi viaton kone...
Jos vantaissa tuntuu klappia kun niitä käsin heiluttelee on niistä muoviset laakeripuslat kuluneet.
Apukuskin puoleinen kulma näyttää kummalta? Ammattitaidolla tehty kuvaus vaihdokista? http://www.nettiauto.com/opel/zafira/6258866
teidän firmasta ei taida näin ystävällistä palvelua saada ;) ;D 8) ::)

* HUOM!! ME MYÖS TOIMITAMME AUTON VELOITUKSETTA KOTIISI, KYSY MYYJILTÄMME LISÄÄ!**, ABS-jarrut

Minäkin sorruin tuohon. Auto oli jo maksettu kun se tuotiin pihaan. Matka autoliikkeestä oli 110 kilsaa, ja auton mittariin oli tullut sinä päivänä yli 400 kilsaa. Oli viimeinen kerta kun autoliike tuo minulle auton pihaan jos sillä rällätään kaupanteon ja maksun jälkeen yli 300 kilsaa liikkeen ajoa.
Logiikka mahdollistaa säädettävyyden. Relekeskukset taitaa olla aina joko täysteholla tai tauolla. Esmes Aritermin logiikka ajaa katilaa 20-100 prosentin teholla. Tuntuu että kun puhaltimet pysähtyy täydeltä teholta niin arina käy kuumana. 
Jos olis osaamista, niin kiinnostaisi tehdä oma logiikka. Mutta pitää tyytyä valmiiseen ratkaisuun kun ei osaa.
Aihetta lainaten, mikä mahtaa olla vikana Clen 3.300 pesurissa kun se ei sammu vaikka kahvasta ei paina, eli lykää painetta seinää vasten?

Omassa Cleniin kuumavesipesurissa oli painenanturin mikrokytkin rikki. Oireena tosiaan oli että ei sammu mitenkään. Taisin testata sitä laittamalla katkaisijan johdot yhteen. Tässä toki tietää mitä tekee. Osan hintaa en kysynyt edes Clenin huollolta vaan tilaisin elektroniikkaliikkeestä uuden katkaisijan, viisi euroa plus postimaksu taisi kustantaa. Clenin sivuilta tais löytyä räjäytyskuvat ja siellä on myös sähkökytkennät.
Tuomo
110-90:stä. On ihan hyvä ajettava tiellä, mutta ei sitä viitsi kuunnella kun ajaa 2600 kierroksella 42 km/h. 2900 kierroksilla vähän lujempaa. Turbotettuna noilla kierroksilla liemi kyllä maittaa, mutta kulkee vaikka kaivuri perässä. Kevyt ja laitonhan se herkästi lavetin edessä on. NH  8160:sen ottaisin ennemmin. Mega-valtrat eivät ole hyviä ajaa tiellä, jatkettu 8550 jne vähän parempi kuitenkin. Saksalaiset on aina ollut tiellä parempia.
38 tai 32 takapyörillä 50 kulkee pupuviiu. 8)

Jos 110-90 on tullut uutena 38 tuuman pyörillä, niin siinä taitaa olla 30 vaihteisto. Itsellä oleva sininen ei kulje kuin 36-37 koneen kiertäessä 2700 rpm. Järkyttävän hidas suhteessa kierroksiin. Soppa maittaaa...
Tuohon kankaaseen en sentään ole vajonnut ;D

Tossa on aika hyvä esitys
http://www.nettikone.com/muu-merkki/salaojasoravaunu/1137765

Periaatteessa viljasiilon pohjakartiosta voisi lähteä rakentelemaan....
Ajatus on hyvä, miinusta ettei tuolla sorasteta kuin ojaan. Salaojakoneiden tuutit taitaa olla senverran korkealla ettei tuolla niihin yltä.
Vapaa sana / Vs: MAATALOUSKAUPPA??????
: 25.05.13 - klo:22:44
Siemenkaupan pakkaamot pystyvät pakkaamot hoitamaan mutta entäs kasvinsuojeluaineet? Nettikaupat taitavat pelata rinnakkaistuontiaineiden kanssa niin ne eivät ole siksi pitkällä juoksulla ratkaisu. Uusien aineiden tuonti vaatii viljelykokeita joita ainakin Koo ja Agri tehneet mutta miten jatkossa?
Kasvintuotanto / Vs: Apulannan haihtuminen
: 18.05.13 - klo:22:46
Onko kukaan ottanut rakeen käteen ja katsonut onko siitä pelkkä kuori jäljellä?
Englanninkielinen opas kertoo seuraavaa
F54 +5 volts reference voltage too low ja ilmeisesti liittyy Range Command vaihteistoon.
Joku jännite ilmeisesti liian alhainen mutta opas ei kerro enempää.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6