Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Unelmien traktorisi  (Luettu 22558 kertaa)

maraani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3117
  • Jos pyörä ei vedä, se jarruttaa
Vs: Unelmien traktorisi
Onko joku estämässä kerralla vaihtamista?

Omalta osalta nykykalusto on ihan hyvä.
Mää oon kans tyytyväinen noihin nykyisiin punaisiin, paitsi et sais kaikki asiat toimia. Vihreästä keltavanteisesta mä en oikein tykkää, kun sinne on niin paha kulkea penkille. Joku uudempi samanmerkkisestä vois olla ihan hyvä. Kolmelle tuntuu olevan käyttöä aika ajoin, vaikka varmaan kahdellakin pärjäisi. Varmaan yhdelläkin jos olis lietteelle sähköpumppu.
Melkoista rämpimistä välillä, mutta parhaansa tehden ja kovasti yrittäen. Onnistuminen palkitsee. 1966 - 2016 and counting...

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Unelmien traktorisi
Kyl noi nykyyset on ok. Toki tuon 5465:n vois joskus vaihtaa 7465:een, mutta 165 ja 690 ei lähde mihinkään.
tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Unelmien traktorisi
http://www.youtube.com/watch?v=aem-T_N06fo&feature=related ,ehkä viä joskus  :D

Eikös sulla semmosta vielä ole?  Paikallisella monialatäppärilläkin jo sellanen on.

 :D
Mähän olen paikallinen monialatäppäri  :o
Okras sai tommoises istuskella,tais olla naapurikaupungista.


Olekko sääkin liisingillä jonnut mäelle hankkinu?

 :D
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Unelmien traktorisi
http://www.youtube.com/watch?v=aem-T_N06fo&feature=related ,ehkä viä joskus  :D

Eikös sulla semmosta vielä ole?  Paikallisella monialatäppärilläkin jo sellanen on.

 :D
Mähän olen paikallinen monialatäppäri  :o
Okras sai tommoises istuskella,tais olla naapurikaupungista.


Olekko sääkin liisingillä jonnut mäelle hankkinu?

 :D
Mettärahoillahan ne tuli,ja vähä viä jäiki.Lapsilisä tili on viä koskematta,onkos muuten totta että neljännestä lapsesta sais huomattavan lapsilisäkorotuksen ??? Vois nopeuttaa 8345r:n hommaamista ;D

Greenpwr

  • Vieras
Vs: Unelmien traktorisi
Unelmien traktori on ehjä portaaton jonnikka.

Vain unelmaa toistaiseksi.

Laatikko paskanahan ne kaikki ovat.

 :D




Pitääpä lähteä koklaamaan tuota tuolla pihalla, ainakin vielä puol tuntia sitten toimi...

Ekalla laatikolla reilu neljä ja puoltuhatta tuntia puuhattu, lupaan yrittää kertoa jos joskus sattuu...meneen rikki...

Taka tasauspyörästöön olis kyllä hyvä laittaa, ennakoivasti, huoltosarja-tukirengas, niitäkin näyttää jakaantuvan sopivissa käyttöolosuhteissa....

Meinaatko että ei kestä piristelyä vai millaista käyttöä?

 Piristelyäkin kestää ja muuta tasaista vetoa, mutta jos etukuormaimella keventää reilusti takapäätä ja vauhti on renkaan alas tullessa reilu, niin alkaa rauta ratkeamaan. Yhtä tuommosta tapausta isäntä selitti vakuutukseen paaliin törmäämisellä...paljon minäkin verbaalisesti lannoitan, mutta en avutta olis vastaavaa keksinyt...

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Unelmien traktorisi
Mettärahoillahan ne tuli,ja vähä viä jäiki.Lapsilisä tili on viä koskematta,onkos muuten totta että neljännestä lapsesta sais huomattavan lapsilisäkorotuksen  Vois nopeuttaa 8345r:n hommaamista

**Yksistään sillä maksat tuon ärrän kun jatkuvasti on vaimolla pyllyreikä käsivarrella niin se ei ehdi tuhlaamaan
    rahaa vaatekaupoissa.
Kui mää ain olen paras?

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Unelmien traktorisi
kyllähän täytyy myöntää,että 900 sarjan Fendt olis listan kärjessä.Mulle riittäis 933 ihan hyvin.Tuon haaveen toteutumista odotellessa täytyy ajella muilla härpäkkeillä. ;D

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12235
  • Virolaista kiitos!
Vs: Unelmien traktorisi
Mulle riittäisi se, että kone ei ikinä tarvitse huoltoa. Merkillä ei väliä.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Unelmien traktorisi
Mulle riittäisi se, että kone ei ikinä tarvitse huoltoa. Merkillä ei väliä.

-osta toi 933,siihen 6m VM perään.Laitat erikoisöljyt moottoriin 500h vaihtoväli,sulle tulee kylvöä vuodessa noin 20h.Venytät öölinvaihdon 1000h riskillä,niin voit ajaa yhdiostelmällä 50v ilman huoltoa. ;D
--kysy lisää,mä annan lisää HYVIÄ neuvoja. ;D

Verku

Vs: Unelmien traktorisi
Mulle riittäisi se, että kone ei ikinä tarvitse huoltoa. Merkillä ei väliä.

-osta toi 933,siihen 6m VM perään.Laitat erikoisöljyt moottoriin 500h vaihtoväli,sulle tulee kylvöä vuodessa noin 20h.Venytät öölinvaihdon 1000h riskillä,niin voit ajaa yhdiostelmällä 50v ilman huoltoa. ;D
--kysy lisää,mä annan lisää HYVIÄ neuvoja. ;D

Painovoimatoiminen voitelu:

200litran tynnyri katolle, sieltä letkut kaikille nipoille, tynnyriin kaikki jäteöljyt mitä naapurit synnyttää, oma vaihtovälihän oli jo 50 vuotta.

Toimii! Hyväksi havaittu!

 :D
Kypsä tapaus

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Unelmien traktorisi
Unelma traktoria ei ole keksitty.

-7430/7530/tm190 kokoinen
-vähän luiska keulainen(huom hieman)
-800 takaset ja 600 etuset
-etunostolaitteet+ek (ilmaantuu napista ja lähtee pois tilaa ja näköä viemästä)
-koppi liikkuu koneen päällä/pyörii portaattomasti/vaihtaa moottorin kanssa paikkaa
-tehoa rajattomasti n.600hp
-Hajoamaton
-Hajoamaton/hyvällä hyötysuhteella oleva portaaton laatikko(huom.TIMPPA,ei ole olemassa,olen ajanut 7495 vt/fendt,ei vevä)
-BOSE sound system
-led työvalot jotka yhtä tehokkaat kuin xenonit ja hajoamattomat/himmentymättömät
-täysjousitettu+säädettävä
 siinä alkuun

Vastaus ei ole claas xerion ::)
Nii se on...

bobbari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2642
  • Sosiaalinen erakko
Vs: Unelmien traktorisi
Unelma traktoria ei ole keksitty.

-7430/7530/tm190 kokoinen
-vähän luiska keulainen(huom hieman)
-800 takaset ja 600 etuset
-etunostolaitteet+ek (ilmaantuu napista ja lähtee pois tilaa ja näköä viemästä)
-koppi liikkuu koneen päällä/pyörii portaattomasti/vaihtaa moottorin kanssa paikkaa
-tehoa rajattomasti n.600hp
-Hajoamaton
-Hajoamaton/hyvällä hyötysuhteella oleva portaaton laatikko(huom.TIMPPA,ei ole olemassa,olen ajanut 7495 vt/fendt,ei vevä)
-BOSE sound system
-led työvalot jotka yhtä tehokkaat kuin xenonit ja hajoamattomat/himmentymättömät
-täysjousitettu+säädettävä
 siinä alkuun

Vastaus ei ole claas xerion ::)

XERION tykittää näillä ominaisuuksilla lähemmäs kuin mikään muu.
En voi kieltää, etteikö olis ollut suu täynnä makiaa vettä kun marraskuussa kurvailin XERIONILLA
CLAASIN koetilalla...    Jes jes jees  :-* :-* :-*
Tuskahiki on köyhän sauna...

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Unelmien traktorisi
Unelma traktoria ei ole keksitty.

-7430/7530/tm190 kokoinen
-vähän luiska keulainen(huom hieman)
-800 takaset ja 600 etuset
-etunostolaitteet+ek (ilmaantuu napista ja lähtee pois tilaa ja näköä viemästä)
-koppi liikkuu koneen päällä/pyörii portaattomasti/vaihtaa moottorin kanssa paikkaa
-tehoa rajattomasti n.600hp
-Hajoamaton
-Hajoamaton/hyvällä hyötysuhteella oleva portaaton laatikko(huom.TIMPPA,ei ole olemassa,olen ajanut 7495 vt/fendt,ei vevä)
-BOSE sound system
-led työvalot jotka yhtä tehokkaat kuin xenonit ja hajoamattomat/himmentymättömät
-täysjousitettu+säädettävä
 siinä alkuun

Vastaus ei ole claas xerion ::)

Muuten ok, mutta tuota bosea mä en ymmärrä. Mun unelmatraktorissa olisi vähintään bang & olufsenin stereot..  ;D ;D ;D
Nothing is Something Worth Doing

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65727
Vs: Unelmien traktorisi
miten niin pank ja olutseni stereot?   mitä meinasit niistä novalta kuunnella ?                viäkö jossain valtun mallissa on se katosta putoava vdv soitinnäyttö?                  yritin miättiä hommaa missä kopissa tartteis semmosta ja siihen hintaan!

                         voi kun viälä tehtäis 272 leluanteroo tahi 65-90 fiudee niin uutena ostasin molemmat! ;D

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Unelmien traktorisi
Unelma traktori on semmonen ,mitä ei itse tarvitse ajaa. Lohkotiedot vaan koneeseen, ja itse jää löhöämään aurinkovarjon alle nauttien virvokkeita, kun kone hoitaa itsenäisesti äestyksen. Rehunteossa kanssa mukavempi, kun antaa vaan koneen seurata karhoa omilla "silmillään." Koppia ei tarvii, mutta Voi siinä kyydissä joku lava olla mihin saa sängyn laitettua, mistä voi tarvittaessa vähän toisella silmällä tarkkailla, jos joku tarkempihomma tulee.