Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusi koneviesti  (Luettu 12842 kertaa)

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26167
  • vastustan
Vs: Uusi koneviesti
mutta  tekeekö net kohta enää tuon 80-lukuisen kokoista.   ite en tartte isoa traktoria ja siten taitaa tuo fiude jatkaa hautaan asti... ja sitten siitä etiäpäin!!!!
200-sarjalainen ei kovin iso ole, eikä kovin suuri tuo 300-sarjalainenkaan.
Tämä on totta, traktoreiden fyysinen koko hevosvoimiin nähden on kasvanut, ainakin eräällä merkillä.
eräs vihreä on tehnyt jo kauan sitte liian isoja ja nyt isontanu entisestään klyyvaria ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

nissan

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 806
Vs: Uusi koneviesti
Miten siinä traktorii testissä kävi

John Ferguson

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Uusi koneviesti
ja juuri tuo koon kasvu on miusta monessa suhteessa älytöntä.   ei sovi enää samaan talliin mihin melkosaman tehoinen aiemmin ja sitten on korkeus yleensä jota kasvatetaan huomattavasti.     lennonjohtotornit valtaa pellot!
Sieltä korkeelta vaan näkee lähelle niin paljon paremmin. Vähän ahdistaa istua 8550 valtussa kun sieltä lokareiden välistä ei näe...

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Uusi koneviesti
Miten siinä traktorii testissä kävi
Oranssi voitti. Vihreä sitten ja SASsilainen varmisti kolmoisvoiton.

Pieni ja käteensopiva on kaunista... Sen ison mahan yltä ei kärkeä näe.
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8432
Vs: Uusi koneviesti
Jos nyt ajatellaan, että kun korvataan kaikki hallintavipuset sun muut polkimet sähköohjatuilla tsydeemeillä.

Ja kun lähtökohtana on nuo vipuhirvitykset, niin mitä meillä on.

Iso kasa ongelmapaskaa.

Ja vaikka pakat ja pumput toimisivatkin jonkun tuhat tuntia, niin vaiha kaapeli vaiha poksi on varma asia.

Pitäydyn länsi-saksalaisessa.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Pekkis

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 142
Vs: Uusi koneviesti
Sähkö on ihan mukava kun se toimii sillee niinkuin se on suunniteltu mutta silloin kun joku pienikin vika tulee hymy hyytyy herkästi.. Nyky koneissa sähkölaitteet senkuin lisääntyy ja viat yleistyvät.

hummeri5

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 793
Vs: Uusi koneviesti
uusi koneviesti oli viimeinen koneviesti, jos tulee mielenkiintoista luettavaa niin ostan irtonumeron. mönkijät, kelkat, weteraanit ja pientraktorit ei ole mun mielenkiinnon kohde.
Samaa mieltä
Lopetin kans,ei kiitos..

wolfheartscry

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2216
Vs: Uusi koneviesti
Ei kai millään voi jokainen lehden artikkeli olla kiinnostava tai hyödyllinen itselle. On sillä lehdellä monta muutakin lukijaa, joita kiinnostaa muut asiat. Itse aina pohdin, saanko tilausrahalle vastinetta vähintään tilausmaksun verran. Jos saan, jatkan tilausta. Jatkoin profin (englannin kielinen versio) tilausta viime vuoden puolella ja 180 € maksaa kolmeksi vuodeksi 11 nroa per vuosi, kun etukäteen maksaa. Melko hyvän vastineen saa rahoilleen, vaikkei siinäkään lehdessä läheskään kaikki jutut tai testit hyödytä itseä minkään vertaa. On muuten seuraavassa numerossa siinäkin 75 heppaiset testissä ja edellisessä numerossa koeajettiin 1050 ventti. Uusimmassa oli laaja ohjaamotesti parinsadan hepan luokassa. Ei kaikki artikkelit voi käsitellä jotain peniksenjatke venttejä, vaan onhan sitä paljon muutakin.

Itsellä eniten liipasimella on Pellervon tilaus yhdessä kotieläinliitteen kanssa. Pellervo ei sinällään ole kiinnostanut, mutta kun liittivät siihen Lihatalouslehden, niin on vähän pakosta tullut tilattua, mutta nyt tuo kotieläin osion taso on sitä luokkaa, että pärjää ilman sitäkin. Eli ei tule vastinetta tilausmaksulle.

Urakointiuustiset on ohentunut olemattomiin ja asiakin sen myötä eli jos ei tulisi ilmaiseksi, niin en tilaisi.

Viimeksi muokattu: 28.02.16 - klo:09:59 kirjoittanut wolfheartscry

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Uusi koneviesti
ja juuri tuo koon kasvu on miusta monessa suhteessa älytöntä.   ei sovi enää samaan talliin mihin melkosaman tehoinen aiemmin ja sitten on korkeus yleensä jota kasvatetaan huomattavasti.     lennonjohtotornit valtaa pellot!

Yksin ne seikat, että samaan pakettiin pitää mahduttaa isot takaset, koppijousitus ja nähdäkin pitäis ohjaamosta, sanelevat että nykykoneista tulee korkeita. Ja peltien alle pitää sovittaa aikalailla erimäärä tekniikkaa kuin 15 vuotta sitten.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Uusi koneviesti
ja juuri tuo koon kasvu on miusta monessa suhteessa älytöntä.   ei sovi enää samaan talliin mihin melkosaman tehoinen aiemmin ja sitten on korkeus yleensä jota kasvatetaan huomattavasti.     lennonjohtotornit valtaa pellot!
Sieltä korkeelta vaan näkee lähelle niin paljon paremmin. Vähän ahdistaa istua 8550 valtussa kun sieltä lokareiden välistä ei näe...
No ei 6000-sarjan jontikasta kyllä nää ulos yhtään paremmin, kun n valtrasta.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Uusi koneviesti
ja juuri tuo koon kasvu on miusta monessa suhteessa älytöntä.   ei sovi enää samaan talliin mihin melkosaman tehoinen aiemmin ja sitten on korkeus yleensä jota kasvatetaan huomattavasti.     lennonjohtotornit valtaa pellot!
Sieltä korkeelta vaan näkee lähelle niin paljon paremmin. Vähän ahdistaa istua 8550 valtussa kun sieltä lokareiden välistä ei näe...
No ei 6000-sarjan jontikasta kyllä nää ulos yhtään paremmin, kun n valtrasta.
Taidatte olla keskimääräistä pienempiä miehiä siis pituus jos otetaan lukuun.Kesselimaha vie näkyvyyttä.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Uusi koneviesti
sas näkee. muttei ymmärrä :o

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Uusi koneviesti
Ei kai millään voi jokainen lehden artikkeli olla kiinnostava tai hyödyllinen itselle. On sillä lehdellä monta muutakin lukijaa, joita kiinnostaa muut asiat. Itse aina pohdin, saanko tilausrahalle vastinetta vähintään tilausmaksun verran. Jos saan, jatkan tilausta. Jatkoin profin (englannin kielinen versio) tilausta viime vuoden puolella ja 180 € maksaa kolmeksi vuodeksi 11 nroa per vuosi, kun etukäteen maksaa. Melko hyvän vastineen saa rahoilleen, vaikkei siinäkään lehdessä läheskään kaikki jutut tai testit hyödytä itseä minkään vertaa. On muuten seuraavassa numerossa siinäkin 75 heppaiset testissä ja edellisessä numerossa koeajettiin 1050 ventti. Uusimmassa oli laaja ohjaamotesti parinsadan hepan luokassa. Ei kaikki artikkelit voi käsitellä jotain peniksenjatke venttejä, vaan onhan sitä paljon muutakin.

Itsellä eniten liipasimella on Pellervon tilaus yhdessä kotieläinliitteen kanssa. Pellervo ei sinällään ole kiinnostanut, mutta kun liittivät siihen Lihatalouslehden, niin on vähän pakosta tullut tilattua, mutta nyt tuo kotieläin osion taso on sitä luokkaa, että pärjää ilman sitäkin. Eli ei tule vastinetta tilausmaksulle.

Urakointiuustiset on ohentunut olemattomiin ja asiakin sen myötä eli jos ei tulisi ilmaiseksi, niin en tilaisi.
juuri näin, en ihmettele sitä että näitä hömppäkoneita(kelkat yms) on yhä enemmän kuitenkin tilojen määrä laskussa pitkään ja tilaajia pitää olla. se ei vaan enää osu mun mielenkiinnon aiheisiin. profi varmaan lähtee joksikin aikaa tilaukseen.

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Uusi koneviesti
sas näkee. muttei ymmärrä :o
Yleinen vika on se että kuljettajan istuin pidetään liian alhaalla,tästä on myös työterveys
ihmiset antaneet infoa.Se käy pitemmän päälle selän terveydelle .Istuin pitää olla niin korkealla että reidet saavat istuimen etuosasta kevyen tuen ja kengät ovat lattiaa vasten kevyesti.
Etu kumarassa ei pidä olla se asento rasittaa välilevyjä 300 kg voimalla ja iskias vaara on suuri.
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

epäonnensoturi

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 334
Vs: Uusi koneviesti
ja juuri tuo koon kasvu on miusta monessa suhteessa älytöntä.   ei sovi enää samaan talliin mihin melkosaman tehoinen aiemmin ja sitten on korkeus yleensä jota kasvatetaan huomattavasti.     lennonjohtotornit valtaa pellot!
Sieltä korkeelta vaan näkee lähelle niin paljon paremmin. Vähän ahdistaa istua 8550 valtussa kun sieltä lokareiden välistä ei näe...
No ei 6000-sarjan jontikasta kyllä nää ulos yhtään paremmin, kun n valtrasta.
Taidatte olla keskimääräistä pienempiä miehiä siis pituus jos otetaan lukuun.Kesselimaha vie näkyvyyttä.

Pituutta löytyy 190 cm, eli uskallan veikata olevani pitempi kuin SAS. Kesselimaha ei vaivaa ainakaan viellä.