Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt  (Luettu 16769 kertaa)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Tuo 2,5 tuntia on aika lähellä keskiarvoo. Kesäkelissä ilman lumessa rypemistä oon käyny kahteen tuntiin. 

Mulla on keski vuokra reipas kolmesataa. Niin kyllä siitä vielä jää mukava potti reilusta sadasta vuokrahehtaarista, ainakin tähän asti on jäänyt ja omatkin on kaikki tukikelposia. Raivio pitää mun näkemyksen mukaan olla juuri kiinni navetassa, niin silloin siitä saadaan se hyöty ja se kompensoi tuettomuutta, kauas sitä ei kannata tehdä, jos ei ole varmaa että saa tukien piiriin.

Jos trakvaattori kulkee yli 50km/h ja asfalttitie menee pihasta pellon reunaan niin tuon lenkin käy tuntiin kesäkelissä.
Elä kehtaa, minä oon sinne parhaina vuosina yli 50 reissua tehnyt ja väitän että mulla on kehittynyt ihan kohtalainen ajotaito.
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

ktm87

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1909
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Et ole rekkaa harkinnut tohon paalin rahtaukseen?

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Tuo 2,5 tuntia on aika lähellä keskiarvoo. Kesäkelissä ilman lumessa rypemistä oon käyny kahteen tuntiin. 

Mulla on keski vuokra reipas kolmesataa. Niin kyllä siitä vielä jää mukava potti reilusta sadasta vuokrahehtaarista, ainakin tähän asti on jäänyt ja omatkin on kaikki tukikelposia. Raivio pitää mun näkemyksen mukaan olla juuri kiinni navetassa, niin silloin siitä saadaan se hyöty ja se kompensoi tuettomuutta, kauas sitä ei kannata tehdä, jos ei ole varmaa että saa tukien piiriin.

Jos trakvaattori kulkee yli 50km/h ja asfalttitie menee pihasta pellon reunaan niin tuon lenkin käy tuntiin kesäkelissä.
Elä kehtaa, minä oon sinne parhaina vuosina yli 50 reissua tehnyt ja väitän että mulla on kehittynyt ihan kohtalainen ajotaito.

En epäile sitä yhtään! Itse käyn valteemilla joka kulkee 40km/h 10km päässä anoppilan pellolta hakemassa kuorman purkuineen ja lastauksineen tuntiin ja siinä saa käytännössä seisoa jo kaasupolkimen päällä. Matkalla ei ole kuin yksi ylitettävä risteys missä pitää pysähtyä.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Eiks sullakki kannattais laittaa uus ainaki 55km/h kulkeva prentti, ei menis kato ne kevään 2 kylvöpäivää tien päällä ;D

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Eiks sullakki kannattais laittaa uus ainaki 55km/h kulkeva prentti, ei menis kato ne kevään 2 kylvöpäivää tien päällä ;D

Ei siinä riitä kuule kaks kylvöpäivää, menee useempia. Hyvin oon silti kerinny ja jää jotain ylähuulen lisäks leivän päälle ku ei tarvi OP:lle maksella frettilyhennyksiä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

ana111

  • Vieras
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Eikä museovehkeillä pysty nykymaanteillä ajamaan laatta lattias.Senvertta heittoo pikitiessä :(

der bauer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 901
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Eikä museovehkeillä pysty nykymaanteillä ajamaan laatta lattias.Senvertta heittoo pikitiessä :(
Menee laatta lattiasta läpi :'(

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Museovehkeillä mun menee 45minuuttia 24km matkaan vuokramaille. Mää en vielä 7 vuoden aikana ole käsittäny miks pitää hampaat irvessä seistä kaasupolkimella?

Mihnää helvettihin teillä on kiire???????
Eikä museovehkeillä pysty nykymaanteillä ajamaan laatta lattias.Senvertta heittoo pikitiessä :(
Menee laatta lattiasta läpi :'(

Kyl se laatta lattialle jää eikä mene läpi, nimimerkillä, vapunpäivänä kylvämässä. ;D
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Terminator II

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16939
  • YTK:FI
Vs: Raivaus+salaojitus+kalkitus+muut työt
Kyllä nyt niillä kuuluisilla millisekunttisavilla pitäisi olla Prentti rapitin edessä että kerkiäis kunnolla käydä sitä punalippua torilla heiluttelemassa.
Vasen silmä jos on musta, niin vasurit veti kuonoon! Oikea slmä jos on musta, niin kapitalistilta tuli kuonoon! mutta jos kumpikin silmä on musta, niin kannatat demokratiaa!