Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Uusiks ruokalistat ...  (Luettu 2018 kertaa)

sorkkis

  • Vieras
Uusiks ruokalistat ...
Kiinnostus korvata riisi ohralla alkaa lisääntyä . Tietää kotimaisen ohra kysynnän lisääntymistä .

Eilen olin viljamiesten kanssa juttusilla , totesivat viljanhinnan nousevan .

Puulla alkaa olla kysyntää , joten .....

leka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Uusiks ruokalistat ...
just söin ohra- sipuli- liha keittoa, hyvää oli :)

simmomuori

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Kiinnostus korvata riisi ohralla alkaa lisääntyä . Tietää kotimaisen ohra kysynnän lisääntymistä .

_On ihan tyhmää tuoda suomeen riisiä ,ja vielä valkaistua,josta on parhaat ravinnot kuorittu.
Ohra ryyni on karjalan piirakassakin parempaa kuin riisi.


...

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Kiinnostus korvata riisi ohralla alkaa lisääntyä . Tietää kotimaisen ohra kysynnän lisääntymistä .

_On ihan tyhmää tuoda suomeen riisiä ,ja vielä valkaistua,josta on parhaat ravinnot kuorittu.
Ohra ryyni on karjalan piirakassakin parempaa kuin riisi.


...




Kaksi kertaa ohraryyneillä tehtyä karjalanpiirakkaa, ensimäisen ja viimeisen. Ei ole riisin voittanutta karjalanpiirakassa. :P

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Kiinnostus korvata riisi ohralla alkaa lisääntyä . Tietää kotimaisen ohra kysynnän lisääntymistä .

Eilen olin viljamiesten kanssa juttusilla , totesivat viljanhinnan nousevan .

Puulla alkaa olla kysyntää , joten .....

  http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/kiminkinen-suututti-naiset/360516

  Mä luulin että rupeet terveysvalistajaksi. Kiminkinen on parempi. Ainut mistä se ei ymmärrä mitään on tää kasviöljy. Väitti että rypsiöljy on maailman parasta. ;D

Naturalis

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
  Mä luulin että rupeet terveysvalistajaksi. Kiminkinen on parempi. Ainut mistä se ei ymmärrä mitään on tää kasviöljy. Väitti että rypsiöljy on maailman parasta. ;D
Jospa kumminkin uskoisit:
http://www.kuntolehti.com/main.php?id=135

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65696
Vs: Uusiks ruokalistat ...
aina se nyt kuiteski olikkaöölin ja maaöölin voittaa!

simmomuori

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...



...


[/quote]


Kaksi kertaa ohraryyneillä tehtyä karjalanpiirakkaa, ensimäisen ja viimeisen. Ei ole riisin voittanutta karjalanpiirakassa. :P
--oletkohan asiantuntija?Teen piirakoita sekä ohrasta että riisistä ihan anopilta saadulla reseptillä ja kukaan ei ole vielä moittinut.
[/quote]

Puppugeneraattori

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Kiminkinen on hyvä äijä, sen sijaan feminismi on itsensä saatanan keksintö.

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Uusiks ruokalistat ...



...




Kaksi kertaa ohraryyneillä tehtyä karjalanpiirakkaa, ensimäisen ja viimeisen. Ei ole riisin voittanutta karjalanpiirakassa. :P
--oletkohan asiantuntija?Teen piirakoita sekä ohrasta että riisistä ihan anopilta saadulla reseptillä ja kukaan ei ole vielä moittinut.
[/quote]
[/quote]

Omista maku mieltymyksistä oli kyse, jokainen syö sitä mikä itsestä hyvältä maistuu.  :o

de Citonni

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8709
  • Don't dream your life, live your dreams.
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Onkos se riisillä täytetty karjalanpiirakka joku kansallisruoka? Missäpäin karjalaa ne riisipellot ovat, vai onko veli venäläinen tuhonnut nekin?  ;D
On niin ihanaa olla tekemättä mitään ja levätä sen jälkeen.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
  Mä luulin että rupeet terveysvalistajaksi. Kiminkinen on parempi. Ainut mistä se ei ymmärrä mitään on tää kasviöljy. Väitti että rypsiöljy on maailman parasta. ;D
Jospa kumminkin uskoisit:
http://www.kuntolehti.com/main.php?id=135

Algalinoleenihappo (omega-3) 10 1
Alfalinolihappo ei ole omega-3, vaan sen esiaste. Tämä alfalinolihapon on todettu olevan mm. jatkuva vapaiden radikaalien lähde.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: Uusiks ruokalistat ...
Kiinnostus korvata riisi ohralla alkaa lisääntyä . Tietää kotimaisen ohra kysynnän lisääntymistä .

Eilen olin viljamiesten kanssa juttusilla , totesivat viljanhinnan nousevan .

Puulla alkaa olla kysyntää , joten .....

Minäkin esittelin talvella Nepalilaiselle ruokatieteilijälle suomalaista ohra-riisi -seosta. Kohteliaana miehenä kiitteli kovin. Heillä on sitä riisiä aika monessa muodossa, vaikkapa valssimyllytettynä, eri tarkoituksiin.

Nepalin riisisato myydään varastojen puutteen vuoksi sadonkorjuun jälkeen naapurimaahan, josta se palaa pakattuna kuluttajamyyntiin.