Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Niinvain hyllytettiin minutkin  (Luettu 3799 kertaa)

simmomuori

  • Vieras
Niinvain hyllytettiin minutkin
Tosi on.Mitähän sekoilua tämäki.En päässyt enää entisillä tunnuksilla :o Kiusaajako täällä lymyää?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Ne on jotkut puhdistukset mennossa. Se on Adolf varmaan kaivettu haudasta wepmäästerin paikalle   :D

Shrek

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1911
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin

--minä annan vebmasterin kuulla kunniansa >:(

Tää sun viimenen viesti tais katkaista kamelin selän... ;D
"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

simmomuori

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Tosi on.Mitähän sekoilua tämäki.En päässyt enää entisillä tunnuksilla :o Kiusaajako täällä lymyää?
---------------minä oon taas vain tulokas,en ikinä pääse mestariksi >:(

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3624
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Tosi on.Mitähän sekoilua tämäki.En päässyt enää entisillä tunnuksilla :o Kiusaajako täällä lymyää?
---------------minä oon taas vain tulokas,en ikinä pääse mestariksi >:(



sie olet sellanen kiusanhenki...... ;) ;D

simmomuori

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin




sie olet sellanen kiusanhenki...... ;) ;D
[/quote]ä
--laitoin vebmasterille ehotuksen,että haluan entiset tunnukset takaisin.Koska en muuten ikinä kerkiä päästä mestariksi,ennen kuolemaa.Tämä on ainut paikka ,jossa vois simmoki päästä mestariksi,nii nyt tehhään kiusaa...................vai muka tulokas.!0 vuotta oon täällä pällistelly.TÄMÄ ON VÄÄRIYYTTÄ

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin




sie olet sellanen kiusanhenki...... ;) ;D
ä
--laitoin vebmasterille ehotuksen,että haluan entiset tunnukset takaisin.Koska en muuten ikinä kerkiä päästä mestariksi,ennen kuolemaa.Tämä on ainut paikka ,jossa vois simmoki päästä mestariksi,nii nyt tehhään kiusaa...................vai muka tulokas.!0 vuotta oon täällä pällistelly.TÄMÄ ON VÄÄRIYYTTÄ
[/quote]

  Jooo,,, se on tuo Fuller joka tekee tätä kiusaa ;D Kun se on jääny ilman *****a ;D

Tinppa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 49
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Ei tosiaan ole hääviä olla tulokas.  ???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Tosi on.Mitähän sekoilua tämäki.En päässyt enää entisillä tunnuksilla :o Kiusaajako täällä lymyää?
---------------minä oon taas vain tulokas,en ikinä pääse mestariksi >:(

Juu! Kun pääsee mestariksi niin on ihan eri meininki. Tulee rahaa ja mainetta. Kaikki kumartavat ja antavat kaupoissa etusijan jonossa. Myös mm. meijerin myymälässä saa 20% alennuksen ja maito/lihatili on +10% parempi. Ja kaikki nämä edut vaan kun viitsii latoa 1000 tyhjänpäiväistä viestiä nettin  :D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
No on kyllä vääryyttä, että Simmomuori tai pitäskö sanoa Simmonuori pahempi rookie kun meikäläinen  ;)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin




sie olet sellanen kiusanhenki...... ;) ;D
ä
--laitoin vebmasterille ehotuksen,että haluan entiset tunnukset takaisin.Koska en muuten ikinä kerkiä päästä mestariksi,ennen kuolemaa.Tämä on ainut paikka ,jossa vois simmoki päästä mestariksi,nii nyt tehhään kiusaa...................vai muka tulokas.!0 vuotta oon täällä pällistelly.TÄMÄ ON VÄÄRIYYTTÄ

  Jooo,,, se on tuo Fuller joka tekee tätä kiusaa ;D Kun se on jääny ilman *****a ;D
[/quote]

Niihä Fullerille on käynt,eikä jatkuva runkkaaminen ja imppaus ole hyväksi älylliselle toiminnalle.

pilkkimies

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Tosi on.Mitähän sekoilua tämäki.En päässyt enää entisillä tunnuksilla :o Kiusaajako täällä lymyää?
voi voi sentään,on niitä paljon  pahempiakin asioita kuin agronetin tunnusten sulkeminen.Sut on vain näemmä laitettiu jäähylle,sitä se tekee kun alkaa pääskysiä listimään.

Viimeksi muokattu: 05.06.10 - klo:20:13 kirjoittanut pilkkimies

3070 E

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Ei tosiaan ole hääviä olla tulokas.  ???

niin Ti(m)ppakin mennetti kuustuhatta viestiä, mutta eikös bänni oo kuukauden kestoinen yleensä???

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Ei tosiaan ole hääviä olla tulokas.  ???

niin Ti(m)ppakin mennetti kuustuhatta viestiä, mutta eikös bänni oo kuukauden kestoinen yleensä???

Joutuu kuulemma lähettämään viestien lukumäärää vastaavan määrän anteeksipyyntöjä vepmaasterille niin se päästää bännistä  ???

3070 E

  • Vieras
Vs: Niinvain hyllytettiin minutkin
Ei tosiaan ole hääviä olla tulokas.  ???

niin Ti(m)ppakin mennetti kuustuhatta viestiä, mutta eikös bänni oo kuukauden kestoinen yleensä???

Joutuu kuulemma lähettämään viestien lukumäärää vastaavan määrän anteeksipyyntöjä vepmaasterille niin se päästää bännistä  ???

<onneksi sillä on tukijoukot> SKN ja Apilas.