Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lumityötalvi 2011-2012.  (Luettu 77904 kertaa)

Husokki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2537
  • Mikä sielä pistää vastaan, köyhyyskö?
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Käteinen ratkasee

marhoo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 228
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
http://www.cdfin.info/light.html

tuosta voipi vähän tuumailla.

Palmu

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
http://www.youtube.com/watch?v=jxtCntPsOGE&feature=fvwrel

Japanissaki joskus vähin tuiskuttanu lumia.......saattas urakka kusassa!

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Pohojalaiset hurjana
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012011315074751_uu.shtml
 ;D

Onkohan naapureiden nimet Aku Ankka ja Teppo Tulppu...  :D

Jos jotain positiivista pitäis tästä tilanteesta keksiä, niin lämpötila on nyt pysytellyt 5 pakkasasteen tienoilla nuoskakelin sijaan.

Viimeksi muokattu: 14.01.12 - klo:09:58 kirjoittanut Hervast

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12231
  • Virolaista kiitos!
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Jos joku asia nyt harmittaa, niin se on tuo kohtuullisen voimakas tuuli, joka siirtelee lumia muutamaan paikkaan kototietä. Auraamisesta ei ole mitään apua, kun tunnin päästä paikalla on uusi kasa. Onneksi on viikonloppu, niin ei tarvitse autolla koittaa ajaa noiden pattien yli. Toivottavasti tyyntyy maanantaiksi.

Ala-Pertti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10735
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Jos joku asia nyt harmittaa, niin se on tuo kohtuullisen voimakas tuuli, joka siirtelee lumia muutamaan paikkaan kototietä. Auraamisesta ei ole mitään apua, kun tunnin päästä paikalla on uusi kasa. Onneksi on viikonloppu, niin ei tarvitse autolla koittaa ajaa noiden pattien yli. Toivottavasti tyyntyy maanantaiksi.


Eläppäs hätäile. a tuau ja l tuau viestit kulkee ja näin rengitkin pysyvät leivänsyrjässä. ;)
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...

roadman

  • Vieras
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.

Eläppäs hätäile. a tuau ja l tuau viestit kulkee ja näin rengitkin pysyvät leivänsyrjässä. ;)

 ;D ;D ;D ;D
  Jep.

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.

Eläppäs hätäile. a tuau ja l tuau viestit kulkee ja näin rengitkin pysyvät leivänsyrjässä. ;)

 ;D ;D ;D ;D
  Jep.

Hep! Täältäkin. eilen oli kyllä pelkkää a auta ja l auta.  8)
Tästä tähän.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
 Nyt rupeaa jo riittämään toi lumentulo. Ihan riesaks asti sitä on tullut. Joka Jumalan päivä melkein sataa. Nyt ennusteet näyttäis hiukan poutaisemmilta, mutta uskoo ken näkee. Ihan tarpeeks lunta on kuitenkin maassa.  >:( >:(
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Nyt rupeaa jo riittämään toi lumentulo. Ihan riesaks asti sitä on tullut. Joka Jumalan päivä melkein sataa. Nyt ennusteet näyttäis hiukan poutaisemmilta, mutta uskoo ken näkee. Ihan tarpeeks lunta on kuitenkin maassa.  >:( >:(
Elä valita.... Ihan sopivasti tullut ;)

roadman

  • Vieras
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Nyt rupeaa jo riittämään toi lumentulo. Ihan riesaks asti sitä on tullut. Joka Jumalan päivä melkein sataa. Nyt ennusteet näyttäis hiukan poutaisemmilta, mutta uskoo ken näkee. Ihan tarpeeks lunta on kuitenkin maassa.  >:( >:(

Vähemmän ajoa oli kuin vuosi takaperin. nyt lähtöjä 16 ja viime vuonna muistaakseni 23

Vai rupeeko kohta kusee könttä urakat  ???
 

klapikasa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3141
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Edelis yönä kun olin puskemassa lunta kaupungin tontilla näin että valot naapuritalossa syttyi ja hetken päästä ulos tuli mies ja käveli konetta kohti. Avasin ikunan ja en ehtinyt sanoa mitään niin alkoi tulla .aatana .ittu herättelet ihmisiä keskellä yötä .aatanan homo jatkuvalla syötöllä. Minä vastasin rauhallisesti että piha on oltava putsattu ennen 6, tee valitus kaupungille virkaaikaan. ,erkele mee .ittuun huusi hän ja vastasin että heti sen jälkeen kun olen auranut valmiiksi. Sen jälkeen hän hyppäs melkein ikkunasta sisään ja huitoi nyrkillä, pakki oli jo päällä perutin, hän juoksi perssä. Kun mä hellitin hän huusi kovaa mä ammun sua! Ikkuna kiinni osoite misiä talosta hän tuli ja rikos ilmoitus on tehty.

 Kun hän meni teiniasteelle olisi pitänyt vastata homo syytelyihin, mennänkö panemaan, haista .ittuun, tuo eukkos ulos

Viimeksi muokattu: 24.01.12 - klo:17:51 kirjoittanut klapikasa

Snowman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 611
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Näitä mielenkiintoisuuksia sattui ja tapahtui sillon kaupungissa auratessa... Paras työnsi sormensa kevytketjujen väliin ja kävi huutamaan ja *****ilemaan, hiljeni kummasti kun ajoin vajaan metrin konetta eteenpäin :D Nyt on rentoo kun ajelee omalla kylällä pihoja ja kyläteitä, tullaan kyselee kahville (kaljalle) eikä tarvii kelloa vastaan yrittää ajaa....

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Ei täällä ainakaan mitään lunta oo tullut moneen päivään  ;D  Maansiirto ja metsähommia pitää harrastella odottaessa  ;D 

nuffieldmaster

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1719
Vs: Lumityötalvi 2011-2012.
Edelis yönä kun olin puskemassa lunta kaupungin tontilla näin että valot naapuritalossa syttyi ja hetken päästä ulos tuli mies ja käveli konetta kohti. Avasin ikunan ja en ehtinyt sanoa mitään niin alkoi tulla .aatana .ittu herättelet ihmisiä keskellä yötä .aatanan homo jatkuvalla syötöllä. Minä vastasin rauhallisesti että piha on oltava putsattu ennen 6, tee valitus kaupungille virkaaikaan. ,erkele mee .ittuun huusi hän ja vastasin että heti sen jälkeen kun olen auranut valmiiksi. Sen jälkeen hän hyppäs melkein ikkunasta sisään ja huitoi nyrkillä, pakki oli jo päällä perutin, hän juoksi perssä. Kun mä hellitin hän huusi kovaa mä ammun sua! Ikkuna kiinni osoite misiä talosta hän tuli ja rikos ilmoitus on tehty.

 Kun hän meni teiniasteelle olisi pitänyt vastata homo syytelyihin, mennänkö panemaan, haista .ittuun, tuo eukkos ulos

Aikoinaan tällä kylällä on ollut eräällä urakoitsijalla 1203 vinkuvalmetti. Kylää auratessa on kulkenut lenkin alussa "valoaura" perässä, eli kun sinne minne valmetti oli suunnannut oli perässä syttyneet asuntoihin valot  8)
Markkinoiden Wahwimmat Wieska -lumilingot saat Kuuksenvaarasta parhaimpaan hintaan!
040-7306421  SOITA!  https://www.youtube.com/watch?v=IbiCOqk3fho