Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 7530  (Luettu 25943 kertaa)

merjukka

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 132
Vs: 7530
Kansi vääntyilee,runkopultit katkeilee,askissa ongelmia,sähkövikaa.
[
runkopultit katkeilee ??? ??? ???/quote]

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Joo terve tohon 7530 Deereen voisi olla jotain kerrotavaa , omistan kaksi kappaletta kyseistä konetta 2007 kesäkuussa tullut nyt tunteja 1900 ja 2008 kesäkuussa tullut noin 1000 tuntia ajettu , niin kumpikin kone ovat yksilöitä ,tässä vanhemmassa koneessa vika listaa riittää useampi A4 arkillinen (moottori + muuta ) ja tässä uudemmassa vika historiaa ei juuri ole . Mutta tähän vanhempaan koneeseen ja vikoihin en juuri enään jaksa puuttua , olen jo tilannut uuden 7530 koneen tilalle . Ja odottelen innolla et olisiko minulla tuuria tämän uuden koneen kanssa et ei tarvitsisi painiskella luotettavuus ongelmien kanssa .  :) 

kaenuunkeisari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 515
Vs: 7530
Joo terve tohon 7530 Deereen voisi olla jotain kerrotavaa , omistan kaksi kappaletta kyseistä konetta 2007 kesäkuussa tullut nyt tunteja 1900 ja 2008 kesäkuussa tullut noin 1000 tuntia ajettu , niin kumpikin kone ovat yksilöitä ,tässä vanhemmassa koneessa vika listaa riittää useampi A4 arkillinen (moottori + muuta ) ja tässä uudemmassa vika historiaa ei juuri ole . Mutta tähän vanhempaan koneeseen ja vikoihin en juuri enään jaksa puuttua , olen jo tilannut uuden 7530 koneen tilalle . Ja odottelen innolla et olisiko minulla tuuria tämän uuden koneen kanssa et ei tarvitsisi painiskella luotettavuus ongelmien kanssa .  :) 

Oisko 07 vehkeessä alkupään uudenmallin lastentauteja? Mikäs vuos se tuli markkinoille?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Sitä itse epäilen juuri niitä uuden mallin lastentauteja , ensimmäiset taisivat tulla maahan 2006 aivan lopulla . . . .  :)

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: 7530
vaihteistohan näissä nykyään kait toimii, myös portaaton.

mutta moottoriongelmista minä oon kuullu. suutin ja kansi vikoja. eikös eräsk9in urakoittija kirjotellu täällä agrossakin, 3? kertaa kone auki ja tuliko viimein kokonaan uus moottori.
--------

ulkomailla ihmeen edullisia juu. agrimarketista ei alle 100 000e tai lähtä käyetytkään...ainakin pyynnit ihan käsittämättömiä!


moottoriongelmia hyvinkin.

eräskin 7530 62h mittarissa ja kampiakseli poikki. menee takuuseen kylläkin mutta ei ainakaan luottamusta lisää tuollainen.

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: 7530
Joo terve tohon 7530 Deereen voisi olla jotain kerrotavaa , omistan kaksi kappaletta kyseistä konetta 2007 kesäkuussa tullut nyt tunteja 1900 ja 2008 kesäkuussa tullut noin 1000 tuntia ajettu , niin kumpikin kone ovat yksilöitä ,tässä vanhemmassa koneessa vika listaa riittää useampi A4 arkillinen (moottori + muuta ) ja tässä uudemmassa vika historiaa ei juuri ole . Mutta tähän vanhempaan koneeseen ja vikoihin en juuri enään jaksa puuttua , olen jo tilannut uuden 7530 koneen tilalle . Ja odottelen innolla et olisiko minulla tuuria tämän uuden koneen kanssa et ei tarvitsisi painiskella luotettavuus ongelmien kanssa .  :) 

mitä hommia teet noilla koneilla?

onko lisänä vielä muita?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Niittomurskausta perhosella ja lavettikuljetusta , myös toinen kone yhdistelmä paalaimen perässä , vähän maansiirto hommaa lypsykarja bisneksen ohella. :)

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: 7530
Joo terve tohon 7530 Deereen voisi olla jotain kerrotavaa , omistan kaksi kappaletta kyseistä konetta 2007 kesäkuussa tullut nyt tunteja 1900 ja 2008 kesäkuussa tullut noin 1000 tuntia ajettu , niin kumpikin kone ovat yksilöitä ,tässä vanhemmassa koneessa vika listaa riittää useampi A4 arkillinen (moottori + muuta ) ja tässä uudemmassa vika historiaa ei juuri ole . Mutta tähän vanhempaan koneeseen ja vikoihin en juuri enään jaksa puuttua , olen jo tilannut uuden 7530 koneen tilalle . Ja odottelen innolla et olisiko minulla tuuria tämän uuden koneen kanssa et ei tarvitsisi painiskella luotettavuus ongelmien kanssa .  :) 

Eli voisiko olla ihan vaan alkupään koneiden ongelmia? Koskas nämä tulikaan markkinoille?
Ja kun kerrankin vastaajana oikeasti kysytyn koneen käyttäjä, niin osaatko tuosta painosta sanoa mitään, eri lähteiden tiedoissa valtava haitari.

Ana

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: 7530
Koneviestin testistä kopsaten: Punnittu 8010kg sis etunostolaitteen ja voimanoton sekä millirengastuksen (710/600)

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: 7530
Joo terve tohon 7530 Deereen voisi olla jotain kerrotavaa , omistan kaksi kappaletta kyseistä konetta 2007 kesäkuussa tullut nyt tunteja 1900 ja 2008 kesäkuussa tullut noin 1000 tuntia ajettu , niin kumpikin kone ovat yksilöitä ,tässä vanhemmassa koneessa vika listaa riittää useampi A4 arkillinen (moottori + muuta ) ja tässä uudemmassa vika historiaa ei juuri ole . Mutta tähän vanhempaan koneeseen ja vikoihin en juuri enään jaksa puuttua , olen jo tilannut uuden 7530 koneen tilalle . Ja odottelen innolla et olisiko minulla tuuria tämän uuden koneen kanssa et ei tarvitsisi painiskella luotettavuus ongelmien kanssa .  :) 

Eli voisiko olla ihan vaan alkupään koneiden ongelmia? Koskas nämä tulikaan markkinoille?
Ja kun kerrankin vastaajana oikeasti kysytyn koneen käyttäjä, niin osaatko tuosta painosta sanoa mitään, eri lähteiden tiedoissa valtava haitari.
Onko tämä niin tärkee tieto,voin kyllä ajella KTKn vaakalle ja punnita.Omas on 710/600 renkaat ja mp-liftin 275 sl.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530
[[/quote]Onko tämä niin tärkee tieto,voin kyllä ajella KTKn vaakalle ja punnita.Omas on 710/600 renkaat ja mp-liftin 275 sl.
[/quote]

Älä ny kumminkaan. Hajoo viäl matkalla.

 ;D
Kui mää ain olen paras?

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: 7530
[
Onko tämä niin tärkee tieto,voin kyllä ajella KTKn vaakalle ja punnita.Omas on 710/600 renkaat ja mp-liftin 275 sl.
[/quote]

Älä ny kumminkaan. Hajoo viäl matkalla.

 ;D
[/quote]Matka ei ole pitkä ;D ;D Ja katkerat verkunmiehet ei taas saa ensyönä nukuttua kun näkevät oikian traktorin ;D ;D ;D

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: 7530
Niittomurskausta perhosella ja lavettikuljetusta , myös toinen kone yhdistelmä paalaimen perässä , vähän maansiirto hommaa lypsykarja bisneksen ohella. :)

Lypsykarjabisnes.... ootko suomess,jos oot ni tääl sitä sanot tukiais kalastuskilpailu.Eik se oo bisnestä nähnykkä

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: 7530

Älä ny kumminkaan. Hajoo viäl matkalla.

 ;D
[/quote]Matka ei ole pitkä ;D ;D [/quote]

Just tuon takia, jonne ei paljoa tartte hajotakseen.

Ei millään viittis DynaVt:llä lähteä yötä myöten hinailemaan mahdollisesti useassa kappaleessa olevaa jonnea.

 ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

JdPete

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
  • Maatalous on perseestä
Vs: 7530
Lypsykarja bisnes , keksinhän kyllä hyvän nimikkeen maidontuotannolle. Mut bisnestä kyllä se tavallaan on ,koska maitotili tulee joka kuukausi , olisihan se surkeaa jos tulisi rahaa harvemmin !?