Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen  (Luettu 2907 kertaa)

tehojenkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
kuulin jotain aikaa sitte että kiinasta olis maatalouteenki saatavissa edullisii tarvikkeita ja kait joitai pikkukoneitaki. jotain kaikenmoista kulutustavaraa ja joitain osia ja varusteita ja ties mitä härveleitä. laatuki kuulu olevan jo hyvää, ainaki huhua oli sillee. kovin on meno muttumassa tälläki rintamalla ku pääsee oikei säästämää...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Kiinteistötraktoria ja muuta romua on joo kyllä  :o :o ::)

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Ei kuitenkaan sorkkahoitotelineitä.  :D

Sivu Persoona

  • Vieras
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Onhan ainakin K-maatalous myynyt jo muutaman vuoden ajan Kiinalaisia lantakolia, jotka on halvempia mutta yhtä hyviä kuin Agrimarketin myynnissä olevat Alfa-Lavalin kolat.

Make

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8371
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.
Mystinen kesälaatumies

Sivu Persoona

  • Vieras
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.

Minäkin hain Agrista varren, mutta risahti poikki jo ekalla käyttökerralla, oli jotain kevyttä ja heikkoa ulkomaan puuta, ja vielä pirun kallis.

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Onhan ainakin K-maatalous myynyt jo muutaman vuoden ajan Kiinalaisia lantakolia, jotka on halvempia mutta yhtä hyviä kuin Agrimarketin myynnissä olevat Alfa-Lavalin kolat.
Laval on ollut joskus merkki laadusta, joskus...

Nyt tuntuu että merkillä yritetään myydä kaikkea paskanlaatuista värkkiä kovaan hintaan, tietenkään ei se koske yksin lavalia... >:(

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Paikalliseen rautakauppaan tuli lavallinen kiinalaisia rälläköitä, no ostin sellaisen kun sillä oli vielä vuoden takuu, kesti tasan tunnin eli yhden leikkauksen ...
Hain uuden, sekin piti ostaa ja vanha lähetettiin "maahantuojalle", sama homma, tunnin päästä olin jälleen rautakaupassa ...
Tällä kertaa myyjä antoi lavalta suoraan uuden, tunnin päästä tulin kauppaan taksiin romun rälläkän kanssa ....
Siinä samalla viikolla kävin vielä puolikymmentä vaihtamassa, ainakun sain uuden ja menin työmaalle, niin viimeistään tunnin sahauksen jälkeen rälläkkä oli romu.

Seuraavalla viikolla menin käymään kaupassa, muilla asiakkailla oli ollut sama homma, lava alkoi olla tyhjä, minä sanoin etten tarvi uutta tilalle, on muutakin tekemistä kuin kulkea kaupassa niitä vaihtamassa.
Monet hyvät naurut saatiin niiden rälläköiden kanssa, mutta työt ei edenneet oikein huonostikkaan.

tehojenkki

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
noi ajatukset mitä huhuilivat litty johokin uusii juttuihi, kaikkee pakkaustarvikkeita, erilaisii muoveja, kait jotain rehumuovii ja lankoja, verkkoja ja sitte hevostarvikkeita.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.

***Make ottaa kossukolaa perjantai iltana. Navetalla pullo kossua ja paskakolalla kyytiä...
Kui mää ain olen paras?

JIIWEE

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1200
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.

Minäkin hain Agrista varren, mutta risahti poikki jo ekalla käyttökerralla, oli jotain kevyttä ja heikkoa ulkomaan puuta, ja vielä pirun kallis.
Vattu sentään . Ostin niitä helvatin lavallinvarsia ensin yhen . Se kesti viikon ja tuntu tosi hyvältä kädessä joten menin ja ostin seittemän lisää. Sitä ensimmäistä lukuunottamatta kaikki katkenneet heti kättelyssä ja se viimenan kesti abaut kuukauden. Meijerin varret kestäneet hyvin.

 

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
mä hajen kolat meijeristä ja varret kulukiissaan metästä

tullee puutavaralle hyvä kuutijohinta

ja kestää,,,,,,,
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

bonneville

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1076
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.

Minäkin hain Agrista varren, mutta risahti poikki jo ekalla käyttökerralla, oli jotain kevyttä ja heikkoa ulkomaan puuta, ja vielä pirun kallis.
Vattu sentään . Ostin niitä helvatin lavallinvarsia ensin yhen . Se kesti viikon ja tuntu tosi hyvältä kädessä joten menin ja ostin seittemän lisää. Sitä ensimmäistä lukuunottamatta kaikki katkenneet heti kättelyssä ja se viimenan kesti abaut kuukauden. Meijerin varret kestäneet hyvin.

 



ainakin jossain vaihees agri on myyny liimasaumoilla jatkettuja varsia kestää justiin niinkauan kun liima vettyy  :( kolilla taas halvat pakkaa räjähtää silimille jos rapa jää ämylin jalan alle tai muuten jää vähänkin väännyksiin. kalliimmat kolat taas tuntuu katoavan kuukaures varrenpäästä :o
pessimistinen realisti tai jotain sinne päin...

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Edullisia tarvikkeita Kiinasta maatalouteen
Parempia ne vihreät on. Siniset ei nykyään kestä kuin muutaman kolauksen ja sitten on holkki halki. Mä haen kolat K:sta ja varret Agrista.

Minäkin hain Agrista varren, mutta risahti poikki jo ekalla käyttökerralla, oli jotain kevyttä ja heikkoa ulkomaan puuta, ja vielä pirun kallis.
Vattu sentään . Ostin niitä helvatin lavallinvarsia ensin yhen . Se kesti viikon ja tuntu tosi hyvältä kädessä joten menin ja ostin seittemän lisää. Sitä ensimmäistä lukuunottamatta kaikki katkenneet heti kättelyssä ja se viimenan kesti abaut kuukauden. Meijerin varret kestäneet hyvin.

 



ainakin jossain vaihees agri on myyny liimasaumoilla jatkettuja varsia kestää justiin niinkauan kun liima vettyy  :( kolilla taas halvat pakkaa räjähtää silimille jos rapa jää ämylin jalan alle tai muuten jää vähänkin väännyksiin. kalliimmat kolat taas tuntuu katoavan kuukaures varrenpäästä :o

Joo kävi kanssa katuharjan kanssa kerran semmoinen, että napsahti toimessansa poikki. Oli sormiliitoksella jatkettu ja siitä meni. On se hiukan köyhän oloista, että harjan varsikin pitää paloista koota.  >:(