Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta  (Luettu 15991 kertaa)

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pol Pot...
Kuvitelhan esim: lapsesi havaitaan olevan uusi "Pol Pot". Hyväksy hänet kokonaisena ja sellaisena. Hänen kanssaan eläminen on erilaista, mutta hän on silti ihminen ja hän on lapsi...     ::)

sun isäs on varmaan katunut pitkään että sut nussi

Äitisi on nyt varmasti ylpeä sinusta...     :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Pol Pot...
Kuvitelhan esim: lapsesi havaitaan olevan uusi "Pol Pot". Hyväksy hänet kokonaisena ja sellaisena. Hänen kanssaan eläminen on erilaista, mutta hän on silti ihminen ja hän on lapsi...     ::)
Voidaan kysyä, oliko hän jo lapsena despootti, vai oppiko hän sen iän myötä, esimerkiksi vanhempien arvomaailmasta...  ::) Kyllä mä näen, että syntyvä lapsi on viaton.
Nothing is Something Worth Doing

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Pol Pot...
Kuvitelhan esim: lapsesi havaitaan olevan uusi "Pol Pot". Hyväksy hänet kokonaisena ja sellaisena. Hänen kanssaan eläminen on erilaista, mutta hän on silti ihminen ja hän on lapsi...     ::)
Voidaan kysyä, oliko hän jo lapsena despootti, vai oppiko hän sen iän myötä, esimerkiksi vanhempien arvomaailmasta...  ::) Kyllä mä näen, että syntyvä lapsi on viaton.

Niin, siinäpä vasta kymysys. Että onko...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
  Minä en miesheterona osaa moittia homoja.. yhtä homoparia kohtihan jää 2 naista meille naisista pitäville valinnanvaraa lisää..

En minäkään homoja moiti, mutta jos katsotaan adoptiota ja lapsen oikeuksia, niin tällä ei pitäisi olla mitään tekemistä koko jutun kanssa, vain lapsen oikeudet ratkaisee, ei muiden oikeudet, ei edes homojen  8)
Lapsella on oikeus hyvään kotiin ja sen voi tarjota myös homopari. Lapsenoikeudet toteutuvat täysin
Tarkoitat myös  jätkähomopareja ?
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Pol Pot...
Kuvitelhan esim: lapsesi havaitaan olevan uusi "Pol Pot". Hyväksy hänet kokonaisena ja sellaisena. Hänen kanssaan eläminen on erilaista, mutta hän on silti ihminen ja hän on lapsi...     ::)

sun isäs on varmaan katunut pitkään että sut nussi

Äitisi on nyt varmasti ylpeä sinusta...     :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o
.






































































































































kyllä

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
.





































Jo vain se on meleko suvakki mamma...     ::)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Vaan Minä

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 911
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
.
























































































































































kyllä

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
  Minä en miesheterona osaa moittia homoja.. yhtä homoparia kohtihan jää 2 naista meille naisista pitäville valinnanvaraa lisää..

En minäkään homoja moiti, mutta jos katsotaan adoptiota ja lapsen oikeuksia, niin tällä ei pitäisi olla mitään tekemistä koko jutun kanssa, vain lapsen oikeudet ratkaisee, ei muiden oikeudet, ei edes homojen  8)
Lapsella on oikeus hyvään kotiin ja sen voi tarjota myös homopari. Lapsenoikeudet toteutuvat täysin
Tarkoitat myös  jätkähomopareja ?
Kaikkia
Nothing is Something Worth Doing

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Pyysin rehellistä vastausta! En usko että vammaisen lapsen vanhemmat ovat toivoneet sellaista. Joku jo kirjoitti että pääasia että on "terve"
***** sä olet tyhmä. Ei kai kukaan toivo vammaista lasta, mutta jos ja kun sellainen perheeseen tupsahtaa, niin hänet hyväksytään kokonaisena ja sellaisena. Hän on ihminen jonka elämä, ja hänen kanssaan eläminen on erilaista, mutta hän on silti ihminen ja hän on lapsi.
Alat olla jäljillä ja varsinkin kun tunnustat ettei kukaan HALUA sairasta lasta kuten esim homoa. On tietysti ihmisiä jotka tällaisia jopa adoptoivat ulkomailtakin. Varmaan jotain kiksejä siitä sitten saavat :-\ Vammaiset täytyy tietysti hyväksyä ja heitä auttaa mutta ei heitä voi nostaa normiksi ja vaatia että heille on kaikki mahdollista.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

antti-x

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta

Alat olla jäljillä ja varsinkin kun tunnustat ettei kukaan HALUA sairasta lasta kuten esim homoa.

Ihmiset eivät halua homoa lasta, koska ihmiset haluavat parasta (mahdollisuuksia ja onnellisuutta) lapselleen, ja homona oleminen on vaikeampaa kuin heterona. Ei siksi että he olisivat huonompia kuin heterot, tai eivät pystyisi kaikkeen siihen mihin heterot (ei ole mitään sellaista mihin homo ei pystyisi mutta hetero pystyy, joiltakin osin hän ehkä haluaa tehdä eri tavalla), vaan siksi että on olemassa idiootteja jotka pitävät heitä huonompina.

Ja vanhemmat haluavat suojella lapsiaan idiooteilta, jotkut vanhemmat ehkä jopa kuuluvat näihin idiootteihin.

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Alat olla jäljillä ja varsinkin kun tunnustat ettei kukaan HALUA sairasta lasta kuten esim homoa. On tietysti ihmisiä jotka tällaisia jopa adoptoivat ulkomailtakin. Varmaan jotain kiksejä siitä sitten saavat :-\ Vammaiset täytyy tietysti hyväksyä ja heitä auttaa mutta ei heitä voi nostaa normiksi ja vaatia että heille on kaikki mahdollista.
Mietitkö sinä lasta odottaessa lapsen seksuaalisuutta?

Eikö sulla ressukalla ole elämää?

                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
   Tunnen muutamia homoja, mut ei sellasen parin näkeminen mua kiusaa sen kummemmin. en ajattele heteroparinkin nähdessäni niiden sänkyhommien tekemisestä sen enempää, eikä mua ole yritetty raiskata kummankaan suuntauksen omaavien tahölta..

navettapiika

  • Vieras
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Johan nyt on outo katsanto kanta. Jos homous on sairaus niin sittenhän sitä pitää hoitaa ja lääkitä, mutta taitaa olla siellä geeniperimässä eikä lähde edes kaivamalla pois.  Sen verran noissa meitinkin lapsissa noita valuvikoja, jotta hoitaa on pitänyt ja oireyhtymiäkin löytyy, mutta YHTÄKÄÄN en niistä vaihtaisi. He ovat juuri oikeita sellaisina kuin ovat.
Mikä minä olen päättämään minkälaisia lapsia minulle tulee? En ole jumala, enkä siksi itseäni ylennä. Olen ollut tyytyväinen,ettei mitään pahempaa ole ollut ja kaikki ovat jääneet henkiin.
Jos niistä nyt joku rupeaisi omaa sukupuoltaan olevan kanssa elämään, niin ei kuule hetkauta pätkääkään. Ihan yhtä lailla olisi minun  lapseni sittenkin. En ymmärrä tämän päivän maailmassa tuota homofobiaa, enkä kyllä sitä jokapaikankiintiöhomoakaan, mutta minun puolesta aikuiset ihmiset touhutkoon mitä tahtoo, kunhan ei loukkaa muita, eikä lasten kanssa. ::)

maanviljelija

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4350
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
Johan nyt on outo katsanto kanta. Jos homous on sairaus niin sittenhän sitä pitää hoitaa ja lääkitä, mutta taitaa olla siellä geeniperimässä eikä lähde edes kaivamalla pois.  Sen verran noissa meitinkin lapsissa noita valuvikoja, jotta hoitaa on pitänyt ja oireyhtymiäkin löytyy, mutta YHTÄKÄÄN en niistä vaihtaisi. He ovat juuri oikeita sellaisina kuin ovat.
Mikä minä olen päättämään minkälaisia lapsia minulle tulee? En ole jumala, enkä siksi itseäni ylennä. Olen ollut tyytyväinen,ettei mitään pahempaa ole ollut ja kaikki ovat jääneet henkiin.
Jos niistä nyt joku rupeaisi omaa sukupuoltaan olevan kanssa elämään, niin ei kuule hetkauta pätkääkään. Ihan yhtä lailla olisi minun  lapseni sittenkin. En ymmärrä tämän päivän maailmassa tuota homofobiaa, enkä kyllä sitä jokapaikankiintiöhomoakaan, mutta minun puolesta aikuiset ihmiset touhutkoon mitä tahtoo, kunhan ei loukkaa muita, eikä lasten kanssa. ::)
On muitakin geneettisiä sairauksia joita ei voi hoitaa. Toisaalta jos homostelu kielletään niin osa osaa olla toteuttamatta seksuaalisia perverssioitaan. Todella sairaat eivät ja nämä sitten joutuvat hoitoon.
Ja minua iljettää jo ajatus viettää aikaa homojen seurassa. Koko ajan kuitenkin pyörisi mielessä miten nämä nussivat toisiaan perseeseen. Lesbot ovat sitten toinen asia. Kyllä minä ymmärrän että joku mieluummin naisen kanssa harrastaa seksiä kuin miehen kanssa. Valtauskonnotkin kaikki tuomitsevat homoseksuaalisuuden joten tässä ei edes ole mitään kulttuuriristiriitaa. Mustalaisista en tiedä mutta olettaisin että näin on. Kyseessä on vain pieni osa ihmiskunnasta joka tämän hyväksyy.
Jos tunnelin päässä näkyy valoa...se on juna.

iskra

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11786
Vs: Tasa-arvosta ja tasa-arvoisuudesta
  Voi olla vaikeaa liikkua ihmisten seurassa jos kaiken aikaa vuntsii ,mitenkähän noi nyt sitten nussivat onkohan toi muija päällä vai alla,ottaako hyvin suihin ,tykkääköhän takaapäin, tai mikä kaikkein kauhenta, jos noi jätkät tossa ovatkin homoja..