Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin  (Luettu 3138 kertaa)

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Sorkkikselta loppuis hommat kokonaan, jos upottais tasohöylän, navetan oven kynnykseen, ja kun lehmät tulee laitumelta, lähtee kynnet samalla. Plussana, uppiniskaisiin kanttura ei pitkään oviaukossa pällistelis. Voisi olla myös yöllisiä eläindokumentaristeja hillitsevä vaikutus, jos vehkeeseen kytkis liiketunnistimen;D
Tuo pitäis kyllä olla näkemässä  :D

No siihen vehkeeseen sopis parhaiten nostolaitteen anturi.  ;D

sorkkis

  • Vieras
Perverssit
Ei semmoista aihetta olekkaan etteikö se johdateltais sorkkien hoitoon .

Entäs tämä : Massikkamiehet ovat joogalentäjiä . Heikko itsetunto saa heidät unelmoimaan maailmasta jossa jonneja ei ole vaan massikka on valtamerkki (joskus niin on ollut ) jolla "työt" tehdään .

On onneksi urheita naisia jotka saavat joko itse tai isännän hankkimaan jontikan taloon .
Sadot ja sukupuoli elämä paranee jolloin myös taloudellinen riippivaisuus pankeista tulee esille paremmin lisämaitten hankinnassa .

pötsjölööm

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4297
  • Hämmästyksen sormi, ihmetyksen suussa
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Se oli sitä ihanaa aikaa, ennen kun hankkija myi sielunsa pahalle jontikalle  ;D

sorkkis

  • Vieras
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Se oli sitä ihanaa aikaa, ennen kun hankkija myi sielunsa pahalle jontikalle  ;D


Onko Timppa sankari kun tunnustaa olevansa poikkeava ?  ;)

Luomujussi

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10560
  • Expertus dico....
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Tähän mullistavan hienoon keskusteluporttaaliin pitäisi saada sellainen "Kutsu kaveri keskustelemaan" -painike. Paniketta painamalla aukeaisi ikkuna johon voisi syöttää kaverin sähköpostiosoitteen yms.

Jaa että miksi?

Minä ainakin tunnen runsaasti maajusseja joiden lätinää ja jäpitystä olisi oikein mukava lukea näissäkin keskusteluissa.

Mulla on paljon kavereita agrossa tukialueesta riippumatta joten tuskin toi sun systeemi toisi mulle paljon edistystä.....joillekin luusereille ehkä sitä enemmänkin......

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Ei semmoista aihetta olekkaan etteikö se johdateltais sorkkien hoitoon .

***Jos aiheeksi annetaankin sorkkahoito niin mihin se aihe kääntyy?

 :D
Kui mää ain olen paras?

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Kutsupainike -> Parannusehdotus Agronettiin
Tähän mullistavan hienoon keskusteluporttaaliin pitäisi saada sellainen "Kutsu kaveri keskustelemaan" -painike. Paniketta painamalla aukeaisi ikkuna johon voisi syöttää kaverin sähköpostiosoitteen yms.

Jaa että miksi?

Minä ainakin tunnen runsaasti maajusseja joiden lätinää ja jäpitystä olisi oikein mukava lukea näissäkin keskusteluissa.

Mulla on paljon kavereita agrossa tukialueesta riippumatta joten tuskin toi sun systeemi toisi mulle paljon edistystä.....joillekin luusereille ehkä sitä enemmänkin......

Mutta on TYLSÄÄ jutella samanmielisten kaverien kanssa asioista. Minä lähettäisin noita kutsuja viljelijöille jotka ovat eri mieltä kanssani, mutta joilla on kuitenkin tietoa jaettavana.