Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe veisbuukki  (Luettu 9239 kertaa)

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: veisbuukki
Juu kaikki sujuu , mutta toi kepuksi haukkuminen on kyllä jo loukkaus >:(

ei pidä lähteä leikkiin, jos ei leikkiä kestä.... sukutilapoijaat ovat herkkänahkaisia ja kovia loukkaantumaan. 
;D
 
Kevyttä kenttä veetuilua pitää kestää rajattomasti...
 8)
Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

UCD

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1440
Vs: veisbuukki
Naamakirja on vähänniinku juorulehdet, kukaan ei tunnusta lukevansa, mutta kaikki kuiteski tietää mitä niissä kirjoitetaan ;D ;D
Nooh on siinä kuitenkin aika selvä on/off kriteerikin. Profiili on facebookissa tai sitä ei ole. Juorulehtiä voi selailla lehtihyllyssä ostamattakin ja lööpit kirkuu silmille, mutta ilman profiilia maamakirjasta on ulkona totaalisesti.
 ;D ;D ;D ;D ;D

Losers always whine about their best. Winners go home and f*ck the prom queen ....

simmo

  • Vieras
Vs: veisbuukki
me sitä ei olla simmon kans ennakkoluulosie nuissakkaa asijoessa... nuo huntalot pikkunilikit ne vaen luuloo itestäsä mahottommie
-Näin on,kaikkien kanssa voi olla kaveri,vaikkei ois sammaa mieltäkään ;D

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: veisbuukki
me sitä ei olla simmon kans ennakkoluulosie nuissakkaa asijoessa... nuo huntalot pikkunilikit ne vaen luuloo itestäsä mahottommie
-Näin on,kaikkien kanssa voi olla kaveri,vaikkei ois sammaa mieltäkään ;D
kuten esim. KARAVAANARI ;D
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

simmo

  • Vieras
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

emo-heikki

  • Vieras
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

Eikö tommonen asia pitäisi kysyä katoliselta kirkolta, ei kai jokainen uskovainen ole vastuussa siitä, mitä joku kirkko tekee ????

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65637
Vs: veisbuukki
ja kun kirkko-opit on tehty jo muutama sata vuotta sitten ei ehkä timppa kehtaa alkaa selvittää sitä simmolle!                           mitä sinä muuten timolta tollasta kysyt?   eihän hän ole kuin vain uskovainen eikä mikään paavi/piispa tahijokumuu!

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: veisbuukki
ja kun kirkko-opit on tehty jo muutama sata vuotta sitten ei ehkä timppa kehtaa alkaa selvittää sitä simmolle!                           mitä sinä muuten timolta tollasta kysyt?   eihän hän ole kuin vain uskovainen eikä mikään paavi/piispa tahijokumuu!
...ja muutenkin kun uskonnot enempi TEHTY massojen hallintaan...ainut jännä, että ne toimii vielä nykyäänkin  ::)
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

jollei soini vastaa niin kysy siltä muslimivävykokelaalta samaa asiaa ja lisäkysymyksenä
sitä miksi kaikki terroristit ovat muslimeita  ???

budhat miellän avaramielisimmiksi mitä uskontoihin tulee 8)

YlikylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

Katsos, kun katolisessa kirkossa sentään vielä kunnioitetaan Raamattua, eli Jumalan Sanaa, joka kieltää naispappeuden ja homoilun, mutta Suomen ev. lut. kirkko päästi naiset papeiksi ja vihkii kai kohta homojakin.

Muuten, suurimmassa osassa kristikuntaa naispeppeja EI OLE,  Suomi ja muut pohjoismaat on vähemmistössä  tässä asiassa.

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

Katsos, kun katolisessa kirkossa sentään vielä kunnioitetaan Raamattua, eli Jumalan Sanaa, joka kieltää naispappeuden ja homoilun, mutta Suomen ev. lut. kirkko päästi naiset papeiksi ja vihkii kai kohta homojakin.

Muuten, suurimmassa osassa kristikuntaa naispeppeja EI OLE,  Suomi ja muut pohjoismaat on vähemmistössä  tässä asiassa.
Naispeppi  ???
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: veisbuukki
Se on tämä yksilönsuoja menny Suomessa aivan liian pitkälle,ettei sais kukaan tietää kuka on ja missä asuu ja mitä tekkee.Mulla ei oo koskaan ollut mittään suojaa,ei lapsena eikä aikasena.Oon vappaata riistaa ja sylkykuppikin, mutta siitäkin voi löytää huvia.
Timo Soinille laitoin kysymyksen,miksi katolinen kirkko pitää kaikki muut kirkot ja seurakunnat  harhaoppisina.Odotan  vastausta mielenkiinnolla.Olis paras vastata jos meinaa äänen saada. ???

Katsos, kun katolisessa kirkossa sentään vielä kunnioitetaan Raamattua, eli Jumalan Sanaa, joka kieltää naispappeuden ja homoilun, mutta Suomen ev. lut. kirkko päästi naiset papeiksi ja vihkii kai kohta homojakin.

Muuten, suurimmassa osassa kristikuntaa naispeppeja EI OLE,  Suomi ja muut pohjoismaat on vähemmistössä  tässä asiassa.

   Arvaas mitä. Jeesus ei kirjoittanut Uutta-Testamenttia. Se kijoitettiin joitakin satoja vuosia Jeesuksen jälkeen.
Ja sen jälkeen se on kirjoitettu vähän väliä uudestaan. Viimeiseen sataan vuoteen kahdesti. Asiat muuttuu, saattavat jopa kääntyä päälaelleen ;D

Courtney1

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7726
  • I'm not bad, I'm just drawn that way.
Vs: veisbuukki
Veisbuukki=Naamaraamattu
Curtni1 on typerä, suorastaan vastenmielinen idiootti, kun ei erota työtätehnyttä työtävieroksuvasta.

supersammakko

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8652
  • You're a slave to money then you die
Vs: veisbuukki
ja kun kirkko-opit on tehty jo muutama sata vuotta sitten ei ehkä timppa kehtaa alkaa selvittää sitä simmolle!                           mitä sinä muuten timolta tollasta kysyt?   eihän hän ole kuin vain uskovainen eikä mikään paavi/piispa tahijokumuu!
...ja muutenkin kun uskonnot enempi TEHTY massojen hallintaan...ainut jännä, että ne toimii vielä nykyäänkin  ::)
Tästäpä saisikin mielenkiintoisen filosofisen keskustelun aikaiseksi, eli onko uskonnot tehty vai mistä ne ovat muodostuneet? Ennen kristinuskoa on ollut runsaasti eri valtauskontoja ja lisäksi vielä kaikki luonnonuskonnot, jokaisella aikakaudella ihminen on uskonut johonkin yliluonnolliseen? Miksi? Alkuun uskonto on kenties ollut väline ymmärtää tuntemattomia asioita ja on se joskus saattanut olla myös massojen hallinnan väline. Mutta on raamattu opettanut joskus keskiajalla myös peräkammarin pojat lukemaankin. Tai tutustumaan kirkon sakastiin jalkapuussa istuen..  ;D
Nothing is Something Worth Doing

simmo

  • Vieras
Vs: veisbuukki

Eikö tommonen asia pitäisi kysyä katoliselta kirkolta, ei kai jokainen uskovainen ole vastuussa siitä, mitä joku kirkko tekee ????
[/quote]
-----------En ikinä liittyisi seurakuntaan,joka uskoo olevansa ainoa oikea.Ilmestyskirja sanoo,että valkopukuiset tulevat kaikista kansoista ja heimoista.Minä tarkkailen jatkuvasti seurakuntani opetuksia,enkä salli,että Raamatusta poiketaan piirun vertaa.
Mutta kyllä minä silti Timon porukkaan kuulun,tykkäsin aikanaan jo Vennamosta.Vaikka ihan mukavia kepujakin on.