Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe HS yllättää  (Luettu 1682 kertaa)

MLK

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • Agronjetin ryhityskehmä
HS yllättää
Kerrankin asiallinen mielipidekirjoitus:

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000006562778.html

..syökää kanaa..
"Jos seipään molemmissa päissä on pässinpää,kumman osa on onnekkaampi?"
  Bisquit

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: HS yllättää
Olihan tuokin, mutta en minä koskaan ole lihaa huvikseni syönyt, nälkään kyllä. Hupisyömiseen otan mieluusti jäätelön tai jonkun etelän hetelmän.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26174
  • vastustan
Vs: HS yllättää
Olihan tuokin, mutta en minä koskaan ole lihaa huvikseni syönyt, nälkään kyllä. Hupisyömiseen otan mieluusti jäätelön tai jonkun etelän hetelmän.
niin, kyllähän bormestari vapaavuori ja soininvaarakin voisi käydä vaikka veetin tai eemelin metsästä hakkaamassa kärryllisen energiarankoo niin huomaavat että energiapuun hinnassa on mutakin kuin raaka-aeneen kustannus ;) :D ;D 8)
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

navettapiika

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 600
Vs: HS yllättää
Olihan tuokin, mutta en minä koskaan ole lihaa huvikseni syönyt, nälkään kyllä. Hupisyömiseen otan mieluusti jäätelön tai jonkun etelän hetelmän.
niin, kyllähän bormestari vapaavuori ja soininvaarakin voisi käydä vaikka veetin tai eemelin metsästä hakkaamassa kärryllisen energiarankoo niin huomaavat että energiapuun hinnassa on mutakin kuin raaka-aeneen kustannus ;) :D ;D 8)
Ja samalla säästyisi paljon energiaa, kun kuntosalin voisi valjastaa muuhun käyttöön.. Se on nuo kaupunkilaisten kuntoilut niin erilaisia.