Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kristityt viljelijät.  (Luettu 20235 kertaa)

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Kristityt viljelijät.
Ovat kaularanka- ja aivovammaisia ei siinä sen kummempaa ole taustalla. Kun ymmärtää hieman miten aivojen verenkierron kautta tapahtuva ravinnon ja hapensaanti kärsii kun kaularangassa on ongelmia, niin moni "mysteerinen sairaus" ei enää ole mitenkään ihmeellinen. Ihan sama logiikka kuin että miksi on 60 vuotiaita ihmisiä jotka eivät tarvia silmälaseja ja jotkut lapsiraukat joutuvat sellaiset hankkimaan jo kouluiässä.

A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

SKN

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 52018
  • Keulamerkki-Erkki ja tähdet
Vs: Kristityt viljelijät.
Ihan mielenkiinnosta, kun nää kristinuskon ja uskonjutut yleensä saa monet leikkisälle tuulelle, niin kertokaa oma näkemyksenne, mihin uskotte?

Katsos, jos uskonto todellakin saisi monet leikkisälle tuulelle, vältyttäisiin järjettömiltä verenvuodatuksilta.

Mää uskon Hankkijaan ja Yaraan sekä Kermiseen.

Toki papereissa lukee evlutti, niin kai jonkinlainen taivaspaikka lienee uskon kautta varattuna....
Kyllä minä kyseenalaistan asioita. Ajatellaan vaikka Syyrian Aleppoa, miksi Jumala sallii sellaisen kärsimyksen. Toisaalta, tämä tunnettu elämä on jossain kohtaa aina traaginen ja yksilön kannalta tappiollinen=kuolema.

Mää oon aatellu elämän eräänlaiseksi kilpa-autoradaksi. Välillä pitkä suora jota päästellään kaasu pohjassa. Sitten on mutkia ja ylä sekä alamäkiä. Jossakin vaiheessa rysähtää, koska, sitä en tiedä.
Kotimaisia metsän antimia jo vuodesta nolla.. http://psyvault.net/viewtopic.php?f=8&t=430

https://vimeo.com/31482159

Köntys

  • Vieras
Vs: Kristityt viljelijät.
Ajattele tätä elämää Jumalan laboratoriona, täällä me pikku muurahaiset toimimme parhaan taitomme mukaan ominaisuuksiemme ajamana. Ja sitten kun maallinen tomumaja lopettaa toimintansa on loppulaskun aika...

Ei kyllä me ollaan pelinappuloita. Tämä on vähän kuin Settlers- tai Clash of Clans-peliä ja me rakennamme tässä pelissä maailmaa, me ollaan erilaisilla leveleillä eri alueilla. Pohjammaa on selvästi edistyneintä aluetta muihin kenttiin verrattuna, täällä esim. raivataan lisää maata ja kerätään rahat pois kuleksimasta. Muut yrittää tänne hyökkäillä, mutta aina tulee torjuntavoittoja  :D

JösseJänis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2681
Vs: Kristityt viljelijät.
Maidontuottajakin on rikkonut niin montaa viljely- ynnä muuta ohjetta Isosta kirjasta että ihme on miten on pärjännyt.

Hyvä muistaa, että Raamattu kieltää sekakasvustojen kylvämisen. Ohje on ihan suora -> vain yhtä kasvia saa käyttää.

Kaikki jotka kylvävät nurmen suojaviljaan joutuvat helvettiin. Pietari tarkastaa lohkokortit veräjällä  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kyllä. 3. Moos. 19:

"Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä."
Kerääjäkasvihömpötys taitaakin olla  on kaiken pahan alku ja juuri.

"Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."
Esimerkiksi puuvilla elastaani paidat. Ehdoton no-no.
Tai työsukat, joissa villaa ja jotakin keinokuitua.

Vaikeaksi menee noitten ohjeitten perusteella  päällekkäisviljely ja tuommoiset erityisohjeet. Mutta ei se
päällekkäisviljely aina edes toimi, olen kokeillut syysvehnää saattaa alkuun kevätviljassa,
heikolla lopputuloksella.

-SS-

Näin se menee. Hienoa, että palstalla on joku toinenkin joka on opiskellut oman uskontokuntansa perusteita  ;D ;D ;D

Ihan kummaahan se on uskoa johonkin, jos ei edes ole opiskellut että mihin uskoo?

Enpä tiennytkään, että te olette juutalaisia.

BACKSPACE

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 28355
  • für immer
Vs: Kristityt viljelijät.
Maidontuottajakin on rikkonut niin montaa viljely- ynnä muuta ohjetta Isosta kirjasta että ihme on miten on pärjännyt.

Hyvä muistaa, että Raamattu kieltää sekakasvustojen kylvämisen. Ohje on ihan suora -> vain yhtä kasvia saa käyttää.

Kaikki jotka kylvävät nurmen suojaviljaan joutuvat helvettiin. Pietari tarkastaa lohkokortit veräjällä  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kyllä. 3. Moos. 19:

"Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä."
Kerääjäkasvihömpötys taitaakin olla  on kaiken pahan alku ja juuri.

"Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."
Esimerkiksi puuvilla elastaani paidat. Ehdoton no-no.
Tai työsukat, joissa villaa ja jotakin keinokuitua.

Vaikeaksi menee noitten ohjeitten perusteella  päällekkäisviljely ja tuommoiset erityisohjeet. Mutta ei se
päällekkäisviljely aina edes toimi, olen kokeillut syysvehnää saattaa alkuun kevätviljassa,
heikolla lopputuloksella.

-SS-

Näin se menee. Hienoa, että palstalla on joku toinenkin joka on opiskellut oman uskontokuntansa perusteita  ;D ;D ;D

Ihan kummaahan se on uskoa johonkin, jos ei edes ole opiskellut että mihin uskoo?

Enpä tiennytkään, että te olette juutalaisia.

Kummasti tuota VT:a kirkoissa luetaan. Kuulutko sinä johonkin "rusinat pullasta"-lahkoon 😅😅😅
On olemassa 10 ihmistyyppiä. Ne jotka ymmärtävät binääriluvut ja ne jotka eivät ymmärrä.

Last Man Standing

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2768
Vs: Kristityt viljelijät.
>miksi Jumala sallii sellaisen kärsimyksen.

Kyselisin itseltäni tuollaisia jos pitäisi paskanhajussa haahuilla.

 8)

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Kristityt viljelijät.
>miksi Jumala sallii sellaisen kärsimyksen.

Kyselisin itseltäni tuollaisia jos pitäisi paskanhajussa haahuilla.

 8)
Oon minä sitä aina sillon tällöin ihmetellyt, jotta kuinka tässä näin kävi. En olisi ikinä arvellut jossain vuosituhannen vaihteessa, jotta mulla on vielä joskus omistuksessa isohko maitotila😅
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

navettapiika

  • Vieras
Vs: Kristityt viljelijät.
Maidontuottajakin on rikkonut niin montaa viljely- ynnä muuta ohjetta Isosta kirjasta että ihme on miten on pärjännyt.

Hyvä muistaa, että Raamattu kieltää sekakasvustojen kylvämisen. Ohje on ihan suora -> vain yhtä kasvia saa käyttää.

Kaikki jotka kylvävät nurmen suojaviljaan joutuvat helvettiin. Pietari tarkastaa lohkokortit veräjällä  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kyllä. 3. Moos. 19:

"Älä kylvä samaan peltoon kahta erilaista siementä."
Kerääjäkasvihömpötys taitaakin olla  on kaiken pahan alku ja juuri.

"Älä pue yllesi vaatekappaletta, joka on kudottu kahdesta erilaisesta langasta."
Esimerkiksi puuvilla elastaani paidat. Ehdoton no-no.
Tai työsukat, joissa villaa ja jotakin keinokuitua.

Vaikeaksi menee noitten ohjeitten perusteella  päällekkäisviljely ja tuommoiset erityisohjeet. Mutta ei se
päällekkäisviljely aina edes toimi, olen kokeillut syysvehnää saattaa alkuun kevätviljassa,
heikolla lopputuloksella.

-SS-

Näin se menee. Hienoa, että palstalla on joku toinenkin joka on opiskellut oman uskontokuntansa perusteita  ;D ;D ;D

Ihan kummaahan se on uskoa johonkin, jos ei edes ole opiskellut että mihin uskoo?

Enpä tiennytkään, että te olette juutalaisia.

Kummasti tuota VT:a kirkoissa luetaan. Kuulutko sinä johonkin "rusinat pullasta"-lahkoon 😅😅😅
Onhan meillä kirkkoraamatussa paljon muutakin, mitä harvemmin käytetään..mutta juutalaiset sitäkin enemmän.

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8438
Vs: Kristityt viljelijät.
Yhdestoista käsky.

"Älä leiki perkele Jeesusta."
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Vs: Kristityt viljelijät.
Maidontuottajakin on rikkonut niin montaa viljely- ynnä muuta ohjetta Isosta kirjasta että ihme on miten on pärjännyt.
Joo, olisi kannattanut tutustua raamattuun joskus aikoinaan huolellisesti, niin olisi välttänyt monta virhettä.
Kyllä minä edelleen uskon, että Jumala on tämän pallon suunnitellut. Jeesus pelastaa ja helvetti on olemassa.

No ei se Jessekään kummonen viljelijä ollut, kun sillä ei ollut kun yksi leipä jaettavaksi kavereilleen.

Viis leipää, kaks kallaa...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kristityt viljelijät.
mielenkiintoisia näkemyksiä.

Maa-Anssi

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1373
Vs: Kristityt viljelijät.
Kyl mullaki lukee evlut papereissa mut en siltikään saa kauroja kuuttatonnia hehtaarilta. Jaa mut enhän mä käykään kirkossa muutaku monttupileissä ja tukankastajaisissa  ::)
Vai onko se tää viinanjuonti joka sotkee homman. Uskikset lipittää piilosilla. Mikä muuten on se paikka jonne isä kaikkitietävän katse ei yllä? Ei taida lyijylevy piisata?
Voikko tehdä ja voikko samalla olla tekemättä!
--Selkeää ohjeistusta tuvan puolelta, ihan kuin tukia hakiessa

maidontuottaja

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5521
  • 250k
Vs: Kristityt viljelijät.
Kyl mullaki lukee evlut papereissa mut en siltikään saa kauroja kuuttatonnia hehtaarilta. Jaa mut enhän mä käykään kirkossa muutaku monttupileissä ja tukankastajaisissa  ::)
Vai onko se tää viinanjuonti joka sotkee homman. Uskikset lipittää piilosilla. Mikä muuten on se paikka jonne isä kaikkitietävän katse ei yllä? Ei taida lyijylevy piisata?
Miten muuten lie, esim. Helluntailaiset, mulla on mielikuva, jotta olisivat raivoraittiita, onko näin?
Huonostakin asiasta voi löytyä joskus jotain hyvää.

vakka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 254
Vs: Kristityt viljelijät.
En tiedä raivoraittiudesta mutta aika pihtareita on hellarit. Eräskin antoi vasta toisella tapaamisella.

Dr.Who

  • Vieras
Vs: Kristityt viljelijät.
Kyl mullaki lukee evlut papereissa mut en siltikään saa kauroja kuuttatonnia hehtaarilta. Jaa mut enhän mä käykään kirkossa muutaku monttupileissä ja tukankastajaisissa  ::)
Vai onko se tää viinanjuonti joka sotkee homman. Uskikset lipittää piilosilla. Mikä muuten on se paikka jonne isä kaikkitietävän katse ei yllä? Ei taida lyijylevy piisata?
Miten muuten lie, esim. Helluntailaiset, mulla on mielikuva, jotta olisivat raivoraittiita, onko näin?
Ei täs ole kysymys siitä onko juoppo tai nihkee maidontuottaja vaan se että kristittyjä tietääkseni ovat kaikki poislukien muun uskontokunnan edustajat.Kyllä se käymistuote maistuu aivan hyvin,mut ei se sitä tarkoita että olisi epäkristitty.