Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tapiola ......  (Luettu 1847 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
Tapiola ......
Hinauspalvelu ilmoitti ettei laskuta Tapiolaa suoraan . Soitin Tapiolaan maksvani laskut itse ja tekeväni vahinko ilmoituksen suoraan Tapiolaan . Sopii ja vahinko ilmoituksen tekoon luvattiin apua , kun sitten apua pyysin kaverilta joka vakuutukset myi vastaus kuului , ei mun tartte ehtohommia tehdä . Toi netti vahinkonilmoitus teko on perseestä , ei mitään korvauksia tule koska en vienyt lähimpään merkkikorjaamoon .

Veeti

  • Vieras
Vs: Tapiola ......
Hinauspalvelu ilmoitti ettei laskuta Tapiolaa suoraan . Soitin Tapiolaan maksvani laskut itse ja tekeväni vahinko ilmoituksen suoraan Tapiolaan . Sopii ja vahinko ilmoituksen tekoon luvattiin apua , kun sitten apua pyysin kaverilta joka vakuutukset myi vastaus kuului , ei mun tartte ehtohommia tehdä . Toi netti vahinkonilmoitus teko on perseestä , ei mitään korvauksia tule koska en vienyt lähimpään merkkikorjaamoon .

...jos vaihtaisit RAFisi länsimaiseen....

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Tapiola ......
Hinauspalvelu ilmoitti ettei laskuta Tapiolaa suoraan . Soitin Tapiolaan maksvani laskut itse ja tekeväni vahinko ilmoituksen suoraan Tapiolaan . Sopii ja vahinko ilmoituksen tekoon luvattiin apua , kun sitten apua pyysin kaverilta joka vakuutukset myi vastaus kuului , ei mun tartte ehtohommia tehdä . Toi netti vahinkonilmoitus teko on perseestä , ei mitään korvauksia tule koska en vienyt lähimpään merkkikorjaamoon .
Tapiolas minäkin.Kaikki vahingot saanu hoidettua puhelimes,ei ole tarvinnu vahinkoilmoituksia täytellä.Kuitit kun on vieny toimistolle,rahat on tilille ilmestyny ;D ;D

gonemies

  • Vieras
Vs: Tapiola ......
Kyllä auto viedään sinne mihin halutaan kunhan asia sovitaan ennenkuin autoa aletaan viemään mihinkään,marisevat vastaan joka kerta ainakin kuuleman mukaan.Asian suhteen  on oltava vaan jyrkkä mies eikä mopoilla.


Tapiola on siinä mielessä leikkisä,että ainoa puhelinnummero joka löytyy on se asiakaspalvelunumero ja sen pidemmälle et pääse.

Nämä vakuutusmyyjäyrittäjä ( :D)-nihilistit ovat kyllä melkoista pohjasakkaa mitä asiakaspalvelun tasoon tulee.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22127
Vs: Tapiola ......
Taitaa tässä tapauksessa metsä vastata miten huudetaan.

Ettei nyt  Tapiolaankin olisi eksynyt muutama perkeleen porvari töihin.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tapiola ......
Taitaa tässä tapauksessa metsä vastata miten huudetaan.

Ettei nyt  Tapiolaankin olisi eksynyt muutama perkeleen porvari töihin.

  Ei kun perkeleen punaporvari. Mä kyllä luulen että tässäkin tapauksessa Sorkkahessu on luullut jotain muuta kuin mitä vakuutussopimuksissa lukee.
Tai mistä minä tiedän ,vaikka MTK:n jäsenillä olis Tapiolassa eri vakuutussopimukset. :D

Veeti

  • Vieras
Vs: Tapiola ......
Taitaa tässä tapauksessa metsä vastata miten huudetaan.

Ettei nyt  Tapiolaankin olisi eksynyt muutama perkeleen porvari töihin.

  Ei kun perkeleen punaporvari. Mä kyllä luulen että tässäkin tapauksessa Sorkkahessu on luullut jotain muuta kuin mitä vakuutussopimuksissa lukee.
Tai mistä minä tiedän ,vaikka MTK:n jäsenillä olis Tapiolassa eri vakuutussopimukset. :D


...MTK-heikennys?   :D :D :D

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Tapiola ......
Taitaa tässä tapauksessa metsä vastata miten huudetaan.

Ettei nyt  Tapiolaankin olisi eksynyt muutama perkeleen porvari töihin.

  Ei kun perkeleen punaporvari. Mä kyllä luulen että tässäkin tapauksessa Sorkkahessu on luullut jotain muuta kuin mitä vakuutussopimuksissa lukee.
Tai mistä minä tiedän ,vaikka MTK:n jäsenillä olis Tapiolassa eri vakuutussopimukset. :D


...MTK-heikennys?   :D :D :D

  Sekin on mahdollista. Olihan vanhalla Hankkijallakin hinnat miestä myöten :D