Agronet
Keskusteluaiheet => Koneet, laitteet ja tekniikka => Aiheen aloitti: Ram - 26.01.08 - klo:18:38
-
Kertokaahan kokemuksia!
-
TM oli pakujen testi aivan hiljan eikä siinä ainakaan rangeri juhlinut kovin lahjakkaasti.Komia se kyllä on mutta silläkään ei aina pärjää.
-
Ford tunettu merkki
-luottopeli halpa vero
vaihtarvo kohtalaimen
-
Jäi toiselle sijalle kun keväällä kulkupeliä hain.
Navara sitten otettiin.(lähinnä tehon ja 3000kg peräkärrymassan takia)
-
Thaimaassa valmistettu Mazda... ;D
-
Jäi toiselle sijalle kun keväällä kulkupeliä hain.
Navara sitten otettiin.(lähinnä tehon ja 3000kg peräkärrymassan takia)
terve vaan. minä ostin dodge ramin viimekesänä joka tuntuis olevan ihan hyvä tila autona on riittävästi veotehoja ja painoa 3200 kiloa ilman kuormaa ja vakuutus kohtuulinen ja on neliveto ja toimii myös savotta autona kun on eberi lämmitin ja kulutus ex hiluksiin (11l/100km)+2l nähden ok lisäksi on kuuden hengen koppi (oikeesti) ja kunhan sais joskus ostettua sen puoliperän tuohon ramiin (kant.yli 5 t) ni sit olis kärryhommat kohdallaan
-
aika isoruokanen pieneks toi dogde
onks se ninku sun ja ramin kans kinpassa+
kinpas saa kulut tasailttua
-
Tässä suora lainaus TM loppuyhteenvedosta koskien Rangeria:
"Ford on voimalinjansa suhteen henkilöautomainen kokonaisuus.
Maantieajossa moottorin veto on selkeätä ja vaihteisto toimii hyvin.
Ongelmiin joudutaan kuitenkin liikeellelähdöissä niin ylämäessä,maastoajossa kuin perävaunua hinattaessakin,jolloin moottorin alavääntö on myös henkilöautomaisen ohutta.
Fordin muita ongelmia olivat tunnoton ohjaus ja luvattua heikompi todellinen kantavuus. Hyvää:Neliovisuus ,runsas varustelu Huonoa:
Kuulamutteriohjaus ,Ylläpitokulut Numeroiden mukaan Suurin kantavuus ,Peinimmät lavamitat "
Nissan navarasta :" Rajallinen kantavuus luo myös omat esteensä auton todelliselle hyötykäytölle.Nissan on ryhmän suurin ,tehokkain ja kallein auto.Sen maantieajo-ominaisuudet edustavat kärkeä ja sisätilojen toimivuudessa vain yksi auto pääsee lähelle.Maastoonkin ominaisuudet riittävät mutta niin metsissä kuin kaupugissakin Navaran ulkomitat ja laaja kääntöympyrä alkavat olla ongelma..
Hyvää:Voiman määrä ja laatu,Maantieominaisuudet.Huonoa:Isot ulkomitat ,rajallinen kantavuus. Numeroiden mukaan Pisin akseliväli,Suurimmat lavamitat.Toimitusjohtajan valinta.
-
aika isoruokanen pieneks toi dogde
onks se ninku sun ja ramin kans kinpassa+
kinpas saa kulut tasailttua
Ramin kans kimpassa? Mitä vihtua?
-
aika isoruokanen pieneks toi dogde
onks se ninku sun ja ramin kans kinpassa+
kinpas saa kulut tasailttua
Ramin kans kimpassa? Mitä vihtua?
;D ;D ;D eiku kimin kans rampassa.... ;D
-
kuinka maatal.verotus käsittelee 5 hlö pick-up:ia esim. hiluxia eli olis se pikkulavallinen double cap. onko se normaali hlöauto/monikäyttö/pakettiauto. kuinkas alvit ym kulut menee läpi??? Kuorma-autohan olis yks mutta ku menee väkisinkin suuriksi.
-
aika isoruokanen pieneks toi dogde
onks se ninku sun ja ramin kans kinpassa+
kinpas saa kulut tasailttua
no joo syöhän se 5.9 l cummins turbodiesel 300hp kulut 13 -14l kärry ei juuri vaikuta kulutukseen jos alle 5 tonnin ja kohtuulliset ulkomitat ku on lyhyellä lavalla mutta ei silti kannata parkkitaloihin survoutua ja hankintahinta käytetyllä sama kuin hiluksilla.
-
5 paikkainen pick-up on ajoneuvoveron mukaan henkilö-auto.
Navarasta on saatavana Double-cap mallin pakettiauto.
Sen lavamitat täyttävät juuri ja juuri verottajan vaatimukset.
Takapenkki sieltä on otettu pois, joten se on edelleen 2 paikkainen.
Enemmän rojua sinne kyllä mahtuisi, kuin kaapparioviseen King-cappiin.