Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Starkin maansiirtovaunu  (Luettu 14396 kertaa)

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Starkin maansiirtovaunu
kyllä nyt on LMR azerbaizanin poika juksannu teitä ja laittanu 24t kyltit 8t akseliin  ;)
Remppaa ei oo ainakaan tarvinnut tehdä  ;D  Eihän yhdelle akselille tule kuin joku kymppitonni jollei aisapainoakaan laske eli 12tn akseli riittää... Paremmin on ainakin kestäneet mitä yhdet karkot missä oli jousiteli ja akselit irtoili vähän väliä  :o

Viimeksi muokattu: 15.01.12 - klo:16:10 kirjoittanut zetor8045

Valtramies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 549
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)

nilihaara

  • Vieras
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)
  Se on yleistä täällä. Ja koneet pyörii ympäri vrk, ihan hirvittää mitenkä minä selviin kun kaikki koneet hallissa odottaa lumien sulamista.  Parhaat kärrit maan päällä realistilta ja parhaat keksinnöt vemssiltä. ;D

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Starkin maansiirtovaunu
onpas pienen näköset akselit  ???

toi peräylitys on myös aika mahoton. mites lavan leveys? eipä silti voi olla ihan hyvä kärry, vaikka itse jousivehkeillä ajaneena vannon hydraulijousituksen nimeen.

Eikös Retkulla ollut kans Metakat (hydraulijousitus). Meilläkin on ja täällä oli yks isäntä vaihtanut Karkot (oli paalilavat ja kaikki) niin Metakaan ja oli positiivisesti yllättynyt kuulema.
Meillä laitettu sähköinen jousituksen jäykistys (kytkee paineakut pois käytöstä) niin on kipatessa ym. tilanteissa tukevampi.
Oon vaatimaton!

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1603
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)

Siis POMON "omissa" ;D

JD6630

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5502
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)
Eihän täällä kukaan aja kuin parhailla vehkeillä 8) Jos ei kaupasta löydy sopivaa niin teherähään itte paras ;)

Viimeksi muokattu: 15.01.12 - klo:19:08 kirjoittanut JD6630

realisti

  • Vieras
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)
  Se on yleistä täällä. Ja koneet pyörii ympäri vrk, ihan hirvittää mitenkä minä selviin kun kaikki koneet hallissa odottaa lumien sulamista.  Parhaat kärrit maan päällä realistilta ja parhaat keksinnöt vemssiltä. ;D

en mää noita kääryjä parhaaksi väitä, mutta hinta-laatusuhteen uskoisin olevan sitä! Jos olisi turhaa rahaa niin ajaisin itte joko hilkenillä tai krampella.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Zetor8045 tuntuu ajavan aina parhailla koneilla mitä maa päällään kantaa, muis on aina vikaa, mutta "omissa" ei koskaa... ::)
  Se on yleistä täällä. Ja koneet pyörii ympäri vrk, ihan hirvittää mitenkä minä selviin kun kaikki koneet hallissa odottaa lumien sulamista.  Parhaat kärrit maan päällä realistilta ja parhaat keksinnöt vemssiltä. ;D

en mää noita kääryjä parhaaksi väitä, mutta hinta-laatusuhteen uskoisin olevan sitä! Jos olisi turhaa rahaa niin ajaisin itte joko hilkenillä tai krampella.
Pomon kukkaro on kyllä suhteessa mun kukkaroon jos se ei tee tulosta niin mistä se mulle maksaisi??? Jos päivät keskeytyisi kokoajan rikkoontumisiin niin se olis taas multa pois kun tuntipalkalla olen... Ja tuokin yli 10 000€ erotus on aikamoinen varsinkin nimenomaan kärryssä  :P Ja eikös parhaisiin koneisiin yleensä tähdätä mutta tietenkin jos ostaa kalliilla jotain sellaisia tuoteitta mitä mainostetaan isolla rahalla joka lehdessä ja isännät tyytyy näiden laitteitten huonoin ominaisuuksiin niin eihän niitä kehdata kertoa... Ja olen kyllä huonojakin laitteita haukkunut mutta yleensä niiden huonoutta ei ennen tajua kuin vasta silloin saa paremman käyttöönsä  :-[   Olen pahoillani etten osaa ennustaa...   

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Starkin maansiirtovaunu
onpas pienen näköset akselit  ???

toi peräylitys on myös aika mahoton. mites lavan leveys? eipä silti voi olla ihan hyvä kärry, vaikka itse jousivehkeillä ajaneena vannon hydraulijousituksen nimeen.

Eikös Retkulla ollut kans Metakat (hydraulijousitus). Meilläkin on ja täällä oli yks isäntä vaihtanut Karkot (oli paalilavat ja kaikki) niin Metakaan ja oli positiivisesti yllättynyt kuulema.
Meillä laitettu sähköinen jousituksen jäykistys (kytkee paineakut pois käytöstä) niin on kipatessa ym. tilanteissa tukevampi.

***joo, ekasta metakasta otin paineakut heti pois ku oli horjakka 4.2m korkeella hakekontilla. ne 2 akseliset jäi hiukka pieniksi niin ostin 3 akseliset. 2 akselinen olis ollu huono rehunajosa ja kippitehoa kaipasin lisää. nykyinen kärry kippaa 30t, eli kaikki nousee aina! näihin ei tullu alunperinkään niitä paineakkuja, ihan turhat. tukevampia kärryjä en tiedä. saa ajaa 4.20 korkella kontilla 50km/h mutkissa huoletta akseliohjaus päällä. tommonen LMR mallinen jousitus ihan hirveä korkeella kontilla, yhden hakekärryn meinasin kaataa vauhissa (pyörät kävi jo ilmassa) pikkusen veteli mb-trakia ja tais vähän paskaakin tulla housuun... silloin päätin että keinuteli tai hydraulijousitus on mun juttu :-)

oman kehumiseksi meni väkisin, zori.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Starkin maansiirtovaunu
onpas pienen näköset akselit  ???

toi peräylitys on myös aika mahoton. mites lavan leveys? eipä silti voi olla ihan hyvä kärry, vaikka itse jousivehkeillä ajaneena vannon hydraulijousituksen nimeen.

Eikös Retkulla ollut kans Metakat (hydraulijousitus). Meilläkin on ja täällä oli yks isäntä vaihtanut Karkot (oli paalilavat ja kaikki) niin Metakaan ja oli positiivisesti yllättynyt kuulema.
Meillä laitettu sähköinen jousituksen jäykistys (kytkee paineakut pois käytöstä) niin on kipatessa ym. tilanteissa tukevampi.

***joo, ekasta metakasta otin paineakut heti pois ku oli horjakka 4.2m korkeella hakekontilla. ne 2 akseliset jäi hiukka pieniksi niin ostin 3 akseliset. 2 akselinen olis ollu huono rehunajosa ja kippitehoa kaipasin lisää. nykyinen kärry kippaa 30t, eli kaikki nousee aina! näihin ei tullu alunperinkään niitä paineakkuja, ihan turhat. tukevampia kärryjä en tiedä. saa ajaa 4.20 korkella kontilla 50km/h mutkissa huoletta akseliohjaus päällä. tommonen LMR mallinen jousitus ihan hirveä korkeella kontilla, yhden hakekärryn meinasin kaataa vauhissa (pyörät kävi jo ilmassa) pikkusen veteli mb-trakia ja tais vähän paskaakin tulla housuun... silloin päätin että keinuteli tai hydraulijousitus on mun juttu :-)

oman kehumiseksi meni väkisin, zori.
Ei tuo kyllä juuri vinossakaan kipattaessa juuri periksi anna ei oo mikään kuorma-auton runkoon verrattavissa mutta uskon kyllä  ;D  Eikä täällä mitään saa kehua kaikki pitää haukkua  :P   

Pro

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Perinteisesti  offtopiciin taas meni.  ;D Edelleen starkin vaunuista kaipaisin kokemuksia.
Tästä tähän.

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Perinteisesti  offtopiciin taas meni.  ;D Edelleen starkin vaunuista kaipaisin kokemuksia.
Varmasti mainiot kärryt jos budjetti kestää...  :o

spudman

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5
Vs: Starkin maansiirtovaunu
ollu muutaman vuoden kyseinen kärry sekalaisessa ajossa, ei ainakaan vielä ole mitään valittamista, kertaakaan ei ole jäänyt kärryn takia ajot ajamatta...

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: Starkin maansiirtovaunu
ollu muutaman vuoden kyseinen kärry sekalaisessa ajossa, ei ainakaan vielä ole mitään valittamista, kertaakaan ei ole jäänyt kärryn takia ajot ajamatta...
Ja telikin on tukevan näköisesti tehty  ;)  Ja muutenkin tukevan näköiset ja ajateltu asioita käyttäjänkin kannalta...

kyntaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1406
  • Aasi vs. Peura
Vs: Starkin maansiirtovaunu
Eikös se tää 16 stark oo melko kauhee esitys. Vissiin on runko hieman pehmyt jos oikeesti ajetaan.
(erikosiempihan se onkin,kotelo rakenne)
Jämyn näköinen kärry se 18 varsinkin 700 renkailla. Osta pois jos halvalla saa
Nii se on...