Toimiiko myös katkaisimen tehonsäätö - siis eri nopeudet?
Jos toimii niin vika ei ole ainakaan säätöyksikössä, oli se sitten puolijohdesysteemi tai perinteinen etuvastushässäkkä.
Silloin syyllinen alkaisi siirtyä sinne webaston puolelle tai sinne meneviin johtoihin tms.
Olisipa tässä kerrottu edes auton vuosimalli eikä pelkkää merkkiä niin ei tarvitsisi niin paljoa arvailla. Kai Suzukissakin jonkinlaista kehitystä on tapahtunut aikojen saatossa. Kuulosti siltä että tässä on ihan mekaaninen nopeuskytkin, ei mitään CAN-väylää pitkin kulkevaa kytkimen asentotietoa ja nopeuden ohjaussignaalia. Jos kerran nopeussäätökin toimii niin silloinhan se "etuvastus", toteutustavasta riippumatta vaikuttaa olevan kunnossa.
Yleensä webasto ohjaa puhelimen yhdelle hitaalle nopeudelle. Syöttääkö se nyt koko ajan puhallinmoottorille pienen nopeuden virtaa vai jännitettä sille alimman nopeuden etuvastukselle vai miten lie. Aika helposti pitäisi selvitä moottorilta lähteviä johtoja seuraamalla. Jos automalli olisi tiedossa niin googlaamalla todennäköisesti löytyisi sähkökaaviokin, saattaisi sen löytää alldatastakin. Tällä tavalla jännitys pysyy yllä ja jää mukavasti vapaalle sanalle tilaa. :-)