Missä komponentissa se anturi on kiinni kun katkaistaessa tulee saataville? Jossakin vaihteiston etuseinässäkö vai onko niin ahtaasti tankin kupeella että ei mahdu pois ellei ota tankkia eteenpäin jos se kerran on nelivedon ulostulossa. Jos vaikka sitten huomenna olisi aikaa tutkia tuota. Tänään muissa hommissa kärähti 8400:sta radio, harvoin on noin äkkiä löytynyt radion irroitusraudat. Johan se Blaupunkt siellä melkein 10kk jaksoikin soida.
Näyttää et pieni raapale on tullut anturin pinnalle suunnanvaihtokotelon irroituksessa...
Kone on ollut aikoinaan testikoneena valtulla ja vaihteistonkotelossa näkyi merkkejä et ainakin tasauspyörästö on
ollut irti jälkeenpäin, niinkuin pikavaihteet ja suunnanvaihto.
Tällä remontilla tuli vaihdettua vahvempi ykkösen ratas pääakselille ja uusi sivuakseli.
Täytyy olla aika näppäräsorminen, kun sen vaihteiston purkaa ja kasaa siitä kissanluukusta
Sopivaa ajanvietettä näin pakkaspäivinä.