Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Onkohan kyseisellä rakennus firmalla enää toimintaa suomessa  (Luettu 5785 kertaa)

Laki Luuk

  • Vieras
Nyt oli jo nettisivullakin käyty. 180 ammun navetta 300k€ plus muut hilpeet päälle.

mitäs veikkaatte paljonko tulee pytingille hintaa tuosta loppuviimeksi? ja tuo 180 tuskin on lypsäville, tai muutoin tulee varsin ahtaat olot lehmille jolloin tautipaine kasvaa.

No äkkiä veikkaisin 1,5milj.euroa.

riittääkö?

mistä suomalaisessa kustannusrakenteessa on kyse? liian leveistä rakennuksista? ja missä vaiheessa vanhasta miljoonasta alettiin jäämään niin mielettömän kauas?

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Nyt oli jo nettisivullakin käyty. 180 ammun navetta 300k€ plus muut hilpeet päälle.

mitäs veikkaatte paljonko tulee pytingille hintaa tuosta loppuviimeksi? ja tuo 180 tuskin on lypsäville, tai muutoin tulee varsin ahtaat olot lehmille jolloin tautipaine kasvaa.

No äkkiä veikkaisin 1,5milj.euroa.

riittääkö?

mistä suomalaisessa kustannusrakenteessa on kyse? liian leveistä rakennuksista? ja missä vaiheessa vanhasta miljoonasta alettiin jäämään niin mielettömän kauas?

No eikös ne km mukaan karuselli navetan 190 ammulle rakentanut 1,4 miljoonalla eurolla alv.0%
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Laki Luuk

  • Vieras
ja kaikissa tapauksissa kärsijänä on maidontuottaja.

Justiin joo. Ja meitä muitahan ei teidän valitun kansan tarvitse edes huomata?  ???
muu muu mulle mulle mulle!


ai miten viljanviljelijää voidaan kusettaa myytäessä navetoiden rakennuspaketteja? hmmm? olenko liian tyhmä ymmärtämään asiayhteyden?

Von Fendt

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 173
Connex ei pysty tarjoamaan navettorakennusta, ihan lällärifirma  ;D

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Connex ei pysty tarjoamaan navettorakennusta, ihan lällärifirma  ;D

fentti ei saa pankista lainaa ihan lälläri mies :-X
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?