Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Paras palvelu  (Luettu 3868 kertaa)

+250

  • Vieras
Paras palvelu
Poikkesin foorumista kotiin mennessä Avantilla hakemas hydeliittimen.Siellä oli paras palvelu,mitä olen ikinä saanu missään liikkees 8) Omamyyjälläki olisi oppimisen paikka ;D

jalle

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 697
  • Enhän mä mistään mitään tiedä
Vs: Paras palvelu
Nytkö sä vasta kykenit kotiin foorumista :o

+250

  • Vieras
Vs: Paras palvelu
Nytkö sä vasta kykenit kotiin foorumista :o
Sitä emäntäki ihmetteli.Sanoon jotta oli isonäyttely ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Paras palvelu
Siellä on siis avantilla kauniimman sukupuolen edustaja varaosatiskin takana? ??
 Ilmankos paikkakunnan isännät pyrkii itse hakemaan varaosat paikanpäältä, eikä postipaketteja tunneta!!

kantola

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 27223
  • Ut sementem feeceris, ita metes.
Vs: Paras palvelu
Siellä on siis avantilla kauniimman sukupuolen edustaja varaosatiskin takana? ??
 Ilmankos paikkakunnan isännät pyrkii itse hakemaan varaosat paikanpäältä, eikä postipaketteja tunneta!!
Siliteltiin päälakea ja kutiteltiin leuan alta? Kudi kudi ja lentopusu ovelta takas. ;D
Yllä oleva materiaali on laadittu vain informatiivisessa tarkoituksessa, eikä siinä mainittuja seikkoja ole tarkoitettu ohjeeksi tai neuvoksi.

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9819
Vs: Paras palvelu
Poikkesin foorumista kotiin mennessä Avantilla hakemas hydeliittimen.Siellä oli paras palvelu,mitä olen ikinä saanu missään liikkees 8) Omamyyjälläki olisi oppimisen paikka ;D

Sijainti vaan kuin Vileenin huoltamolla. Aivan tien vieressä, kun vaan tietäis mistä sinne pitää kiertää  8)