Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe MXU135  (Luettu 5581 kertaa)

Masinisti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 250
Vs: MXU135
Eikös jollain ole jopa kolmas loota menossa? Ainakin legendan mukaan :o
Tutulla -06 6620AP, uudesta asti boxilla ~170hv, ja nyt kaksi viimmeistä vuotta ohjelmalla ~200hv. Ei ole ollut mitään ongelmia.
Itsellä -07 6630AP, uudesta asti boxilla 180hv, ja nyt kaksi viimmeistä vuotta ohjelmalla ~240hv & ~800nm, ei ongelmia. Toki aika siististi koitan ajella, ja monesti otan lisätehon pois päältä jos ei "ylimääräistä" voimaa välttämättä tarvita, tällöin käytössä joku ~210hv.

Tottahan tuo on että näitä on pikkuperäisiä on mennyt rikki viritettynä, mutta käsittääkseni heikko paikka on jokin tappi tasauspyörästössä, eikä niinkään itse vaihteisto portaallisena tai portaattomana? Toki isompi peräisen ostaisin jos ei rahasta olisi kiinni, tai mahtaisinko ostaa sitten jontikkaa ollenkaan mutta kuitenkin :D

Sen perän ristitapin voi vahvistaa ja noilla väännöillä ihan suositeltavaa, ihme jos ei oo vielä hajonnu..
Laatikko kestää kyllä, paine siellä vaan nousee. Tiedän 6420 AP:n mihin vaihdettiin kaksi laatikkoa ennen kuin osattiin vaihtaa rikkinäinen anturi.

tilpo

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 31
Vs: MXU135
Mitä eroa sitten on Commonrail koneellisilla JD 6520 ja 6620, muuta kuin 6620:ssä vähän enemmän nostovoimaa ja heppoja. Saako niistä molemmista samat tehot ulos ohjelmoimalla ja onko niissä sama perä ja laatikko, eli onko periaatteessa ihan sama ostaa 6520 kuin 6620 jos tulee hyvä vastaan?